Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  85 15665
Hei freaks! Jeg tenkte jeg skulle informere dere om et nytt spill som er under development! Spillet heter (som det står i tittelen)
"7 Days To Die" eller bare "7DTD".
Dette er et voxel based, open world, zombie survival spill! Hensikten med spillet er å overleve. Kanskje det første du tenker er at det er uorginalt og kjedelig med enda et zombie survival spill? Men nei, dette er noe helt annet!
Se på traileren under så skjønner du hva jeg snakker om!

http://www.youtube.com/watch?v=MS066QnJsnU

De har også en kickstarter for prosjektet for å tjene inn penger for å develope spillet fortere! http://www.kickstarter.com/projects/...-survival-game

Du kan enten få alpha access via kickstarteren eller ved å betale via paypal via denne linken: www.7daystodie.com/buy Alpha er planlagt å bli sluppet ut i juli eller tidlig august, noe som vil si at det ikke er så altfor lenge å vente.
Spillet vil få; Singleplayer, Co-op og vanlig mulitplayer (Som i dayz)

Håper at viser interesse for spillet og vil bli med på å støtte det! Hvis noen kjøper alpha hadde det vært fint om du tok kontakt så vi kan spille Har allerede en kompis som har kjøpt det men jo flere jo bedre!
Her har dere også en gameplay video av spillet der du får se et kvarter med kun gameplay!
http://www.youtube.com/watch?v=Mk_Rt9jGy14

Håper på å se noen freaks i 7DTD
Sist endret av Fredrik892; 26. juli 2013 kl. 20:22.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
"We also have special infected zombies"
nnnnnooo thanks. Ser okei ut, men special-infected er turn-off for meg ass
Sitat av FatMan Vis innlegg
"We also have special infected zombies"
nnnnnooo thanks. Ser okei ut, men special-infected er turn-off for meg ass
Vis hele sitatet...
Det er ikke noen OP special infected, de eneste som er lagt til nå er en som spruter acid. Den skal være relativt sjelden
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Virker som Dayz og Minecraft har paret seg og fått unge isammen.

Ser ut som et stilig konsept, men tror ikke jeg gidder å spille det før det er ute av alpha.
Grafikken burde også stilles opp en god del hakk imo..
Sist endret av Bombasa; 26. juli 2013 kl. 20:34.
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Virker som Dayz og Minecraft har fått unge.

Ser ut som et stilig konsept, men tror ikke jeg gidder å spille det før det er ute av alpha.
Grafikken burde også stilles opp en god del hakk imo..
Vis hele sitatet...
De har sagt at grafikken ikke blir mye forbedret men animations skal bli ganske annerledes og hvis de får nok penger (noe jeg håper de gjør) så skal de forbedre grafikken. Den blir ikke mye bedre men terrenget osv skal være mer "Smooth"!
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Virker som Dayz og Minecraft har fått unge.

Ser ut som et stilig konsept, men tror ikke jeg gidder å spille det før det er ute av alpha.
Grafikken burde også stilles opp en god del hakk imo..
Vis hele sitatet...
hahaha!

Enig, ser ut som et spill fra tidlig 2000-tallet, ikke at det har satt en stopper for spill som minecraft.
Ellers så det ut som et greit spill med mange muligheter
Kult konsept egentlig
Sist endret av Maaarud37; 26. juli 2013 kl. 20:47.
Grafikken var litt trist, men konseptet så utrolig stilig ut! Ser for meg å lage et stort fort med masse zombiefeller osv.
Sitat av Dos Equis Vis innlegg
Grafikken var litt trist, men konseptet så utrolig stilig ut! Ser for meg å lage et stort fort med masse zombiefeller osv.
Vis hele sitatet...
Du tok ordene ut av munnen min!
Isåfall, si ifra hvis noen av dere kjøper det så vi kan danne en gruppe med survivors til alphaen Som sagt så er det IKKE lenge til alpha og det koster 35 USD for alpha + beta + Full game! Tror dette spillet har STOOOORT potensiale
Hadde trodd at det kom til å få mer oppmerksomhet, men der tok jeg visst feil! :P
Ser bra ut, synes det var litt dumt med special infected da.
Kommer nok til å kjøpe det uansett
Sitat av Dos Equis Vis innlegg
Grafikken var litt trist, men konseptet så utrolig stilig ut! Ser for meg å lage et stort fort med masse zombiefeller osv.
Vis hele sitatet...
Synes grafikken er helt grei. Enten skal de gå helt ut og lage Crysis, eller så kjører de minecraft style. Prøver de midt imellom blir det teit da det ser tryhard ut.

Må da si de fikk puppene til ganske greit

Veldig fin miks av DayZ og minecraft, gleder meg til å se utviklingen.
Jeg husker ikke
96 8
dette er da ikke så nytt. har du hørt om rust det er vel egentlig en god del det samme. det blir nesten lit for masse zombie spill og overlevning og sån. men for all del jeg ser at jeg kunne hat det gøy et par timer. men akkurat for øyeblikket så har jeg andre ting å bruke penger på og jeg kjøper helst spill på steam sales. så desverre.
[quote=Fredrik892;2958721 Som sagt så er det IKKE lenge til alpha og det koster 35 USD for alpha + beta + Full game! [/QUOTE]

Frister ikke å bruke 200kr på et spill som KANSKJE går over alpha eller beta.

grafikk er ikke alt men men kanskje noe jeg vurderer å kjøpe hvis jeg har 200 til overs.

likte hvordan man kunne sikre basen sin med traps etc sånn at ikke zombiene kan ødelegge.
Jeg trodde det var faktisk en Freaker som holdt på å utvikle, men så viste det seg at dette er bare et helt normalt indie-oppgulp.
Gir da f i andres oppgulp, jeg vil ha en Freakers oppgulp!
Sitat av Elshop Vis innlegg
Frister ikke å bruke 200kr på et spill som KANSKJE går over alpha eller beta.

grafikk er ikke alt men men kanskje noe jeg vurderer å kjøpe hvis jeg har 200 til overs.

likte hvordan man kunne sikre basen sin med traps etc sånn at ikke zombiene kan ødelegge.
Vis hele sitatet...
Har ikke nevnt noe om at det ikke er sikkert at det går over i alpha og/eller beta? Developerne har sagt gjentatte ganger at alpha kommer ut i Juli eller tidlig august i år! De har garantert oss at både alpha og beta kommer ut i år
Spillet virka kult, men developerne virka kjipe.

"This project will only be funded if at least $200,000 is pledged by Thursday Aug 15, 11:28am EDT."

Altså, de skal ha 11814000Kr for å lage spillet? kjipt for de som har donert og sikkert ikke får refund
Sitat av J0lian Vis innlegg
Spillet virka kult, men developerne virka kjipe.

"This project will only be funded if at least $200,000 is pledged by Thursday Aug 15, 11:28am EDT."

Altså, de skal ha 11814000Kr for å lage spillet? kjipt for de som har donert og sikkert ikke får refund
Vis hele sitatet...
Kan bare si deg at dette er feilinformasjon De har konfirmert flere ganger på forumet demmes at spillet blir lagd uansett om kickstarteren ikke når 200 000 Dev'sa er jævlig ålreite og holder mye kontakt med communitien
Og i tillegg så betyr det du snakker om at dev'sa ikke får pengene fra kickstarteren med mindre de når minimum 200 000 Det som er greia med kickstarter er at developerne ikke får pengene før kickstarter målet er nådd så du blir ikke trekt penger før de har nådd 200 000 før tiden er løpt ut! Dersom du har betalt på kickstarteren blir du ikke trekt hvis 200 000 ikke blir nådd innen fristen
Sist endret av Fredrik892; 28. juli 2013 kl. 03:12.
Sitat av J0lian Vis innlegg
Altså, de skal ha 11814000Kr for å lage spillet? kjipt for de som har donert og sikkert ikke får refund
Vis hele sitatet...
Tror du fikk en null for mye i utregningen din.. $200000 = 1181450 NOK
Bloodshot eyes...
18 7
Får de ikke betalt noe som helst hvis de ikke kommer over 200 000 dollar? Det skjønner jeg ikke mye av :/ Hvis de bare får inn 190 000 15. august får de absolutt ingenting? Eller har jeg misforstått?

Uansett, så tenker jeg at jeg donerer 35 dollar for Alpha og Beta.. Hvem vet, kanskje dette blir det nye store, og da skader det ikke å kunne kalle seg en av de første
Det så faktisk skikkelig kult ut, med Minecraft i en zombie apocalypse.
Sitat av Tequila Sunrise Vis innlegg
Får de ikke betalt noe som helst hvis de ikke kommer over 200 000 dollar? Det skjønner jeg ikke mye av :/ Hvis de bare får inn 190 000 15. august får de absolutt ingenting? Eller har jeg misforstått?

Uansett, så tenker jeg at jeg donerer 35 dollar for Alpha og Beta.. Hvem vet, kanskje dette blir det nye store, og da skader det ikke å kunne kalle seg en av de første
Det så faktisk skikkelig kult ut, med Minecraft i en zombie apocalypse.
Vis hele sitatet...
Det er riktig. Betalingene til prosjektet går kun gjennom/ut av våre kontoer så lenge prosjektet når målet sitt pengemessig.
GTA i førsteperson og zombier/apocalypse. da skal jeg orke og spille igjen
Spillet så grei ut, men synes det lignet litt på gmod
Sitat av AirBlaster Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Skulle akuratt til å linke til den videoen
Synes spillet ser dritrått ut og kommer garantert til å kjøpe det om det på realease
Dette skal spilles! Uansett grafikk.
Oi, dette så meeeget oppegående ut! Alpha er nå bestilt!
Jeg kjøpte Beta-tilgang, men etter å ha lest/sett/diskutert angrer jeg nesten på at jeg ikke kjøpte Alpha. Jeg har hverken spilt minecraft eller DayZ, men hybrid har jeg drømt om lenge! Den videoen fra Frankie on PC gjorde at både jeg og en venninne var helt solgt! Her skal det games!
Sitat av Duckyuck Vis innlegg
Jeg kjøpte Beta-tilgang, men etter å ha lest/sett/diskutert angrer jeg nesten på at jeg ikke kjøpte Alpha. Jeg har hverken spilt minecraft eller DayZ, men hybrid har jeg drømt om lenge! Den videoen fra Frankie on PC gjorde at både jeg og en venninne var helt solgt! Her skal det games!
Vis hele sitatet...
Du kan jo alltids oppgradere backingen din . Får håpe de når 200k!
Jeg har akkurat donert 35$, og håper at alphaen kommer ut snart. Men hvordan har det seg at det er så mange som legger ut videoer av pre-alphaen, og så finner jeg ingen steder det kan lastes ned.
Jeg er litt den typen som må gjøre noe NÅÅÅÅÅ, skjønner dere
Sitat av Maol33t Vis innlegg
$200,197 (y)
Vis hele sitatet...
På tide. Men vil det si at det kommer ut tidligere, eller må vi fortsatt vente til 16. aug?
Sitat av Leonardie Vis innlegg
På tide. Men vil det si at det kommer ut tidligere, eller må vi fortsatt vente til 16. aug?
Vis hele sitatet...
Utviklerne/studioet har sagt 16. august tidligst, så vidt jeg har fått med meg. De får ikke kontaktinformasjonen vår (Kickstarter-backerne) før kampanjen er over 15. august. De ønsket at så mange som mulig skulle få tilgang til alphaen 16., men det avhenger av hvorvidt de klarer å sende ut all infoen til de mange tusen som har backet via Kickstarter + "backet" gjennom PayPal på én dag/natt.
▼ ... over en uke senere ... ▼
486k og rett under 2 timer igjen, hadde vært fett om de kom seg opp til 500k!
Og det ser jo faktisk ut som det gikk!
Indeed, gleder meg til alpha nå.
Noen som har fått det ennå? Venter som en liten unge
Enda ikke fått. Ser ut til at PP-backere får det før KS?
Jeg er pp-backer, og har ikke fått noe som helst ennå. Ser at noen har fått tho
Det er PK-backere som får først. Hører rykter om at de gir ut 2000 keys om gangen hver time, men virker ikke legit for meg. Gleder meg iallefall som en unge
Venter enda på at paypal siden skal komme opp igjen. Regner med jeg må vente til alle har fått sine key's først doh.
Da har jeg forresten fått det, selvfølgelig rett etter at jeg lasta det ned fra bukta (jeg følte moralsk sett at jeg hadde rett til å laste det ned, mtp at jeg allerede hadde kjøpt det, og bare venta på en email). Men nå har jeg den ekte versjonen, og har allerede begynt å spille litt.

spillet er allerede AWESOME, og har sykt med potensiale!! noen fler som har fått det, og evt vil lage en freak server etterhvert?
Freak-server kunne vært spennende! Hvordan backet du spillet? PayPal/Kickstarter? Vet du om Bukta-versjonen støtter multiplayer/LAN? Tenkte natt-LAN med dama, men ingen av oss har fått key :/
Jeg backet gjennom PP. Har ikke testa multiplayer på buktaversjonen, men tror det skal gå på LAN, og gjennom Tungle eller hamachi. Men som sagt, så har jeg ikke prøvd.
Da skal det prøves ut med Hamachi/Tungle senere. Takk
Fikk prøvd dette i natt.
Siden betalingsløsningen til de folka var mongolid, så tenkte jeg at jeg skulle "bukte" denne.
Spiller multiplayer med en annen, og her er det potensiale altså.
Jeg beklager alt jeg har sagt om spillet og kommer definitivt til å kjøpe det.
PS. Den utgaven jeg bruker skaper veldig mye console-popups når andre spillere plukker opp drit som feks stein og jord, så anbefaler en dedikert "player" på denne.
Har spillet nå, er det noen som vil spille kanskje?
instant survival = skaff deg en buttload med mat, sett opp spikes over alt...relax
Hvordan satt du opp multiplayer, Rolsen? Nå har jeg prøvd både DirectIP over LAN og Hamachi, får ikke koblet på servermaskinen :/
Hm, testa dette i en tyve minutters tid før i dag. Er det normalt at det er 20-30 walkers i hvert enda jæ...a hus?