Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  65 17895
God kveld, freaks.

Har gjennom årene fått bittelitt erfaring innenfor PHP, HTML og CSS, og har nå brukt dette til å lage en nettbutikk "light" med ett produkt. Temaet på nettsiden er hentet ifra themeforest, men betalingsløsning og mye av oppsettet er satt opp selv.

Selv er jeg selv fornøyd med siden, men innser jeg at det finnes store mengder med forbedringspotensiale. Jeg ønsker tilbakemelding på egentlig alt på siden, men gjerne hovedfokus på troverdigheten sider uttrykker, SEO og betalingsløsningene. Hvis du har annet å kommentere, så fyr løs.

Har prøvd ut WordPress, men fant aldri et nettbutikktema som fungerte bra med kun ett produkt, og var tilpasset den måten jeg ønsket å framme butikken på. Gjerne kom med forslag innen dette feltet også :-)

I tillegg så har jeg laget to versjoner av forsiden for å utføre A/B split testing. Lurte på om dere kunne kommentere på hvilken av sidene dere syns gjør at dere ønsker å kjøpe mest? Dette er gull verdt for meg å vite.

#1 www.drivesafer.no
#2 www.drivesafer.no/tilbud

Vet at kundeservice-delen har forbedringspotensiale, så dette er allerede på to do-listen min i sommerferien.

Takk på forhånd, hilsen en "web-utvikler" i nybegynnerfasen
Jeg liker det. Enkelt og lett design. Jeg irriterte meg litt over at du har punktum bak noen av underoverskriftene, men ikke alle? Det virker litt rotete. Noe skrivefeil rundt om kring og merkelig setningsoppbygning visse steder. Jeg ville gått over sånne ting før du "launcher" siden.
Er man på mobil (eller gjør nettleservinduet lite) samtidig som man er på /bestille-siden fungerer ikke den responsive menyknappen, dvs. det kommer ingenting opp når man trykker på den slik det kommer opp på hovedsiden
Jeg likte siden veldig godt, den var fin, oversiktlig og moderne!
Det var også mulig å bare trykke "Legg i handlekurv" og så bestille uten å fylle inn et eneste felt. Det betyr at hvis en kunde glemmer å taste inn vital informasjon så ser det ut som om bestillingen går i gjennom uansett. Legg til validering av denne informasjonen.
Sitat av Dyret Vis innlegg
Legg til validering av denne informasjonen.
Vis hele sitatet...
Har ikke testet valideringen selv, men pass også på at epost-feltet er fylt ut hvis man velger epost-faktura. I tillegg forsvinner beskrivelsesteksten i tekstfeltene på bestillingssiden hvis man fokuserer dem, og deretter går til neste uten å fylle ut noe i det første.
På Nr. 1 synes jeg det ble litt rotete, spesielt med de spørsmålene til leseren. Jobb litt med setningsoppbygningen på begge versjonene.
Sitat av Avatar Vis innlegg
På Nr. 1 synes jeg det ble litt rotete, spesielt med de spørsmålene til leseren. Jobb litt med setningsoppbygningen på begge versjonene.
Vis hele sitatet...
Enig - er noen setninger som ikke er helt gode.
I hovedbildet ("Sjekk din promille raskt og enkelt") er det vanskelig å lese svart tekst på mørkeblå/svart bakgrunn.
"Ytterlige vilkår
Produktet bør kun brukes for underholdningens skyld. Det bør ved ingen omstendigheter være avgjørende for om du velger å kjøre bil eller ikke. Dette er det kun skjønn fra brukeren sin side som bør avgjøre.

Produktet gir kun et omtrentlig svar på din promille, og kan være i avvik fra en eventuell promillesjekk hos politiet. DriveSafer.no fraskriver seg alt ansvar ved bruk av produktet."
- hahahah

Salgsbetingelser ->Du har etter forbrukerkjøpsloven angrerett i 14 dager, [COLOR="red"] dette forutsetter selvsagt at varen er uåpnet og ikke identisk stand den var ved mottagelse. [/COLOR]
Dette er feil, og ikke i tråd med norsk gjeldene lovverk.
Sist endret av Hager; 23. juli 2013 kl. 12:42.
Personlig synes jeg siden var noe rotete i den forstand at alt er på en side og man i utgangspunktet må scrolle i evigheter om man ikke benytter seg av ankerlenkene.

Videre reagerer jeg på en rar ting. Se på dette:

Du har etter forbrukerkjøpsloven angrerett i 14 dager, dette forutsetter selvsagt at varen er uåpnet og ikke identisk stand den var ved mottagelse. Du har i tillegg til dette 100 % pengene tilbake-garanti i 10 dager, hvilket betyr at du kan bruke produktet og returnere varen i løpet av de 10 første dagene og få tilbake pengene (frakt returneres ikke.)
Vis hele sitatet...
Du skriver at man kan bruke angrerett om varen er uåpnet og IKKE identisk (wtf?) ved mottagelse. Det er jo ren selvmotsigelse. Kan jeg da tegne en måke på måleren før jeg sender den tilbake? Da er den jo ikke identisk (fint for meg).
Takk for gode og kritiske tilbakemeldinger. Har brukt noen timer på å finpusse siden etter forslag ifra dere. På grunn av lite erfaring er det ikke alt som har latt seg gjøre så langt, men hva syns dere?

Sitat av Boo-Boo Vis innlegg
Jeg liker det. Enkelt og lett design. Jeg irriterte meg litt over at du har punktum bak noen av underoverskriftene, men ikke alle? Det virker litt rotete. Noe skrivefeil rundt om kring og merkelig setningsoppbygning visse steder. Jeg ville gått over sånne ting før du "launcher" siden.
Vis hele sitatet...
Har endret på forsiden, og ikke /tilbud for øyeblikket. Er interessert i å høre om du reagerer på noen flere setninger, nå som jeg har vært inne og endret litt.

Sitat av Maol33t Vis innlegg
Er man på mobil (eller gjør nettleservinduet lite) samtidig som man er på /bestille-siden fungerer ikke den responsive menyknappen, dvs. det kommer ingenting opp når man trykker på den slik det kommer opp på hovedsiden
Vis hele sitatet...
Har ikke nok erfaring til å fikse dette problemet. Trodde det var pga. et javascript som ikke var aktivert siden det var oppgitt feil filbane, men så langt har det ikke hjulpet.

Sitat av Dyret Vis innlegg
Det var også mulig å bare trykke "Legg i handlekurv" og så bestille uten å fylle inn et eneste felt. Det betyr at hvis en kunde glemmer å taste inn vital informasjon så ser det ut som om bestillingen går i gjennom uansett. Legg til validering av denne informasjonen.
Vis hele sitatet...
Har lagt inn validering nå, takk for et godt tips som medførte seg X antall bestillinger uten mottaker fra ukjent person.

Sitat av nightLook Vis innlegg
Enig - er noen setninger som ikke er helt gode.
I hovedbildet ("Sjekk din promille raskt og enkelt") er det vanskelig å lese svart tekst på mørkeblå/svart bakgrunn.
Vis hele sitatet...
På skjermen min så ble den opprinnelige hvite skriften spist opp av billyset. Prøvde å flytte billyset, men det gjorde banneret merkelig. Endret til ny mørk farge som vises bra på min skjerm. Men har endret nå til en mellomting, hva syns du/dere?

Sitat av Hager Vis innlegg
"Ytterlige vilkår
Produktet bør kun brukes for underholdningens skyld. Det bør ved ingen omstendigheter være avgjørende for om du velger å kjøre bil eller ikke. Dette er det kun skjønn fra brukeren sin side som bør avgjøre.

Produktet gir kun et omtrentlig svar på din promille, og kan være i avvik fra en eventuell promillesjekk hos politiet. DriveSafer.no fraskriver seg alt ansvar ved bruk av produktet."
- hahahah

Salgsbetingelser ->Du har etter forbrukerkjøpsloven angrerett i 14 dager, [COLOR="red"] dette forutsetter selvsagt at varen er uåpnet og ikke identisk stand den var ved mottagelse. [/COLOR]
Dette er feil, og ikke i tråd med norsk gjeldene lovverk.
Vis hele sitatet...
Har også endret på dette nå. Var vel bare snakk om en liten endring, eller misforsto jeg?
§ 12. Unntak fra og begrensninger i angreretten

Angreretten gjelder ikke
a) dersom varen ikke kan leveres tilbake i tilnærmet samme stand og mengde, og beskadigelsen eller forringelsen skyldes uaktsomhet eller manglende omsorg fra forbrukerens side
b) varer der selve leveringen har medført at de ikke kan leveres tilbake
c) varer som raskt forringes fysisk.

Ved annet fjernsalg enn telefonsalg kan angreretten ikke gjøres gjeldende for lyd- eller bildeopptak eller datamaskinprogram der forbrukeren har brutt forseglingen. Opplysning om at angreretten bortfaller skal framgå klart og tydelig på selve forseglingen.
Vis hele sitatet...
Jeg vil anta at varen ikke forringes fort eller er ubrukelig innen 14 dager. I ditt tilfelle vil varen kunne brukes i 14 dager, for så å returneres, og det er ditt tap.

Dette har ikke noe med nettsiden i seg selv å gjøre, men jeg synes navnet er knotete. Man leser det gjerne i ett, med mindre det er naturlig å dele det opp, så det ser ut som dårlig engelsk for meg. Drivesafe ville vært et bedre navn, da det ikke kan misforstås selv om det leses i ett, man skjønner med en gang at ordet skal deles.
Sitat av Xasma Vis innlegg
Jeg vil anta at varen ikke forringes fort eller er ubrukelig innen 14 dager. I ditt tilfelle vil varen kunne brukes i 14 dager, for så å returneres, og det er ditt tap.

Dette har ikke noe med nettsiden i seg selv å gjøre, men jeg synes navnet er knotete. Man leser det gjerne i ett, med mindre det er naturlig å dele det opp, så det ser ut som dårlig engelsk for meg. Drivesafe ville vært et bedre navn, da det ikke kan misforstås selv om det leses i ett, man skjønner med en gang at ordet skal deles.
Vis hele sitatet...
Ja, det stemmer.

Helt enig. Uheldigvis er domene parkert, og skulle gjerne ha det domene istedenfor.
Sitat av Venividivici Vis innlegg
Har endret på forsiden, og ikke /tilbud for øyeblikket. Er interessert i å høre om du reagerer på noen flere setninger, nå som jeg har vært inne og endret litt.
Vis hele sitatet...
Kun én knapp. Trykk den og følg de simple instruksene. Hvem som helst kan bruke den. Enkelt!
Vis hele sitatet...
Det er forskjell på simpel og enkel, tro det eller ei.

Promillemåleren leveres med 2 AAA-batteri, og kan bli tatt i bruk med engang!
Vis hele sitatet...
Det er også forskjell på "én gang" og "engang".

Innebygd pustsensor analyserer antallet alkohol molekyler i pusten din. Måler opptil 1.9 ‰.
Vis hele sitatet...
Alkoholmolekyler. Orddelingsfeil? Fy fy!

Til kun 299,- får du promillemåler, 2x batteri, gratis frakt og 100% fornøyd garanti!
Vis hele sitatet...
Fornøydgaranti. Jeg er klar over at alt for mange store bedrifter der ute ikke skjønner seg på orddelingsfeil, men det betyr ikke at du trenger å gjøre feil!

Promillemåleren er allerede klar til bruk ved levering. For å bruke den så trykker du på knappen og blåser når du får instruksjon om det på skjermen. Pustesensoren er lokalisert over skjermen. Den finnes p å samme sted på baksiden. Kort tid etter blåsingen kommer resultatet på skjermen.
Vis hele sitatet...
"For å bruke den trykker du på". Få vekk "så"-ordet. Det hører ikke hjemme der. Du har mellomrom mellom p og å.

Nå er sikkert jeg litt mer nazi på små skrivefeil enn den generelle befolkningen, men jeg syns fortsatt hele siden mister veldig mye av små feil som dette.
The bush kangaroo
Sk!ppy's Avatar
Hvis man prøver å gå til kundeservice blir ikke css filen lastet. (Skriv hele stien til filene hver gang, og kast på en / forran, så løser det seg).

Frister å bestille en - hvordan gjøres det med kalibrering?
Boo-Boo:

Da har jeg rettet opp de fleste skrivefeilene. Klarer du å finne flere?
Disse taes imot med stående applaus!

Sitat av Sk!ppy Vis innlegg
Hvis man prøver å gå til kundeservice blir ikke css filen lastet. (Skriv hele stien til filene hver gang, og kast på en / forran, så løser det seg).

Frister å bestille en - hvordan gjøres det med kalibrering?
Vis hele sitatet...
Sånn, da skal kundeservice være oppe å gå.

Kalibrering foregår de 10 første sekundene når man slår på måleren.
Altså ikke behov for nye munnstykker og lignende.
Sist endret av Venividivici; 24. juli 2013 kl. 18:35.
Når man går på kundeservice, så fungerer ikke de andre linkene i toppen. Man må gå tilbake til forsiden, også trykke på linken.
Sitat av Mr. Flash Vis innlegg
Når man går på kundeservice, så fungerer ikke de andre linkene i toppen. Man må gå tilbake til forsiden, også trykke på linken.
Vis hele sitatet...
Takker. Tok meg selv i en liten tabbe. Ble noen "/" for lite
100% fornøydgaranti, vi returner beløpet hvis du ikke er fornøyd.

"returner" skal gjerne være "returnerER"
http://www.verbix.com/webverbix/go.p...turnere&H1=125

Småplukk Jeg ville også brukt utropstegn etter fornøydgaranti i stedet for komma. Og startet ny setning med Vi returnerer beløpet hvis du ikke er fornøyd.

Personlig mener jeg hele setningen er teit. Jeg ville omformulert det til noe bedre.
Sitat av Obster Vis innlegg
100% fornøydgaranti, vi returner beløpet hvis du ikke er fornøyd.

"returner" skal gjerne være "returnerER"
http://www.verbix.com/webverbix/go.p...turnere&H1=125

Småplukk Jeg ville også brukt utropstegn etter fornøydgaranti i stedet for komma. Og startet ny setning med Vi returnerer beløpet hvis du ikke er fornøyd.

Personlig mener jeg hele setningen er teit. Jeg ville omformulert det til noe bedre.
Vis hele sitatet...
Jeg er åpen for forandring! Fyr løs med den nye setningen ;-)
Jeg er litt plaget av at noen deler av teksten blir uleselige på grunn av bakgrunnen. Jeg foretrakk grå tekst, men det kunne være en idé å tone ned de skarpe fargene på bildet. Ellers ser det bra ut
Sitat av Bl4derunner Vis innlegg
Jeg er litt plaget av at noen deler av teksten blir uleselige på grunn av bakgrunnen. Jeg foretrakk grå tekst, men det kunne være en idé å tone ned de skarpe fargene på bildet. Ellers ser det bra ut
Vis hele sitatet...
Du tenker nå på slideren på forsiden?

Lurte på om noen kunne komme med innspill på bestille-siden? www.drivesafer.no/bestille/
Hva med å gjøre lyset ifra bilen på første slideren mørkere, så teksten vises?
Sitat av Venividivici Vis innlegg
Har lagt inn validering nå, takk for et godt tips som medførte seg X antall bestillinger uten mottaker fra ukjent person.
Vis hele sitatet...
Fortsatt ikke helt fornøyd med denne. Du la til validering på sidens premisser, ikke for brukeren sin del. Hvis jeg glemmer å fylle inn et felt som du krever (og det står ikke noe sted hvilke felter som er obligatoriske) så kommer jeg tilbake til siden igjen med blanke ark. Da må jeg fylle ut alle feltene enda en gang.

Løsningen du har nå bør utvides til å sende tilbake igjen de feltene som ble utfylt *OG* inkludere en løsning for å la være å sende inn formen hvis obligatoriske felter er feil utfylt eller mangler. Mange spamboter vil forsøke seg på formen din for å se hva den gjør, og selv om de driter en lang marsj i klient-baserte sperrer så er det greit å ha noe kontroll på det som kommer inn. Validering på klient-siden kan gjøres vha. JS eller til nøds "required"-attributet i HTML5. Du vil også sjekke at postnummer er 4 tegn og at epost-adressen inneholder alfakrøll.
Synes teksten byttet litt for fort, kan bli vanskelig å lese.
Sitat av Dyret Vis innlegg
Fortsatt ikke helt fornøyd med denne. Du la til validering på sidens premisser, ikke for brukeren sin del. Hvis jeg glemmer å fylle inn et felt som du krever (og det står ikke noe sted hvilke felter som er obligatoriske) så kommer jeg tilbake til siden igjen med blanke ark. Da må jeg fylle ut alle feltene enda en gang.

Løsningen du har nå bør utvides til å sende tilbake igjen de feltene som ble utfylt *OG* inkludere en løsning for å la være å sende inn formen hvis obligatoriske felter er feil utfylt eller mangler. Mange spamboter vil forsøke seg på formen din for å se hva den gjør, og selv om de driter en lang marsj i klient-baserte sperrer så er det greit å ha noe kontroll på det som kommer inn. Validering på klient-siden kan gjøres vha. JS eller til nøds "required"-attributet i HTML5. Du vil også sjekke at postnummer er 4 tegn og at epost-adressen inneholder alfakrøll.
Vis hele sitatet...
Har nå lagt inn validering av det som blir sendt inn. Hvis det som sendes inn ikke er "godkjent" blir feltet tømt, og nesten alle valgene kunden valgte på forhånd blir lastet inn på nytt. Gikk for PHP kontra Javascript.

Sitat av Echodius Vis innlegg
Synes teksten byttet litt for fort, kan bli vanskelig å lese.
Vis hele sitatet...
Har økt tiden slideren holder seg med 70%, ifra 7 sekund til 12 sekund.

(Oppdaterte også /tilbud nettopp, så nå er den også på 12 sekund.)
Sist endret av Venividivici; 26. juli 2013 kl. 11:58.
Lyset på bilen må du dempe. Dette blender teksten som står oppå lyset, og er vanskelig å lese. Mener du burde ha hover på ankerlenkene for å skjønne hvor du er hen. Drivesafer logoen ville jeg gjort om til vektor. Den ser så fryktelig pixlete ut.

EDIT: Samme med teksten på siden din. Stor skrift blir pixlete og stygt!

2EDIT: http://www.drivesafer.no/kundeservice/ - Der funker ikke ankerlenkene til 100% og Fordeler. Og følger at hele bunnen på siden blir glemt når den ikke scroller automatisk lengre ned enn til spørsmål. Syntes også footeren er fryktelig vanskelig å lese. Hvit skrift på lyse grå bakgrunn.'

3EDIT: Inne på kundeservice. Hvorfor er det piler for å bytte bilde på den 100% fornøydgaranti logoen. Skal vel kun være et bilde der?

Inne på kundeservice ville jeg hatt border på tekstfeltene. Må trykke rundt for å finne hvor man kan skrive.

På forsiden så kommer slideren opp med frakt. Trykker du på "Trykk her for mer" kommer du til samme sted som der du leser om produktet, ikke noe som omhandler frakt.
Sist endret av Storebrand; 26. juli 2013 kl. 12:16.
Sitat av Storebrand Vis innlegg
Lyset på bilen må du dempe. Dette blender teksten som står oppå lyset, og er vanskelig å lese. Mener du burde ha hover på ankerlenkene for å skjønne hvor du er hen. Drivesafer logoen ville jeg gjort om til vektor. Den ser så fryktelig pixlete ut.

EDIT: Samme med teksten på siden din. Stor skrift blir pixlete og stygt!

2EDIT: http://www.drivesafer.no/kundeservice/ - Der funker ikke ankerlenkene til 100% og Fordeler. Og følger at hele bunnen på siden blir glemt når den ikke scroller automatisk lengre ned enn til spørsmål. Syntes også footeren er fryktelig vanskelig å lese. Hvit skrift på lyse grå bakgrunn.'

3EDIT: Inne på kundeservice. Hvorfor er det piler for å bytte bilde på den 100% fornøydgaranti logoen. Skal vel kun være et bilde der?

Inne på kundeservice ville jeg hatt border på tekstfeltene. Må trykke rundt for å finne hvor man kan skrive.

På forsiden så kommer slideren opp med frakt. Trykker du på "Trykk her for mer" kommer du til samme sted som der du leser om produktet, ikke noe som omhandler frakt.
Vis hele sitatet...
Takk for solid tilbakemelding. Du fikk en KP for dette.

Har nå dempet lyset ifra bilen på bakgrunnsbilde på forsiden.

Kunne du ha utdypet dette med hover?

Jeg ser ikke at skriften blir pikslete og stygg. Kunne du ha sendt et screenshot så jeg forstår? Samme gjelder logoen.

Forsto ikke helt hva som var meninga med kundeservice-forslaget?

Har endra bakgrunnen på footeren, slik at det blir større kontrast mellom tekst og bakgrunn.

Fjernet at det er piler på et singelbilde.

Lagt på border på inputfeltene.

Du kommer nå til et relevant felt når du trykker på les mer på fraktdelen.
Sitat av Venividivici Vis innlegg
Takk for solid tilbakemelding. Du fikk en KP for dette.

Har nå dempet lyset ifra bilen på bakgrunnsbilde på forsiden.

Kunne du ha utdypet dette med hover?

Jeg ser ikke at skriften blir pikslete og stygg. Kunne du ha sendt et screenshot så jeg forstår? Samme gjelder logoen.

Forsto ikke helt hva som var meninga med kundeservice-forslaget?

Har endra bakgrunnen på footeren, slik at det blir større kontrast mellom tekst og bakgrunn.

Fjernet at det er piler på et singelbilde.

Lagt på border på inputfeltene.

Du kommer nå til et relevant felt når du trykker på les mer på fraktdelen.
Vis hele sitatet...
Syntes du heller skal ta med deg 2 kompiser ut å ta et bilde selv som er i mye bedre kvalitet. Ser dessverre ikke noe bra ut det du gjorde for å dempe lyset.

http://www.fedex.com/no/helpme/ - Gå inn der og flytt markøren over feks Ship, og deretter trykk på den og se hva som skjer. Det er det jeg mener med hover.

Angående pixlene så bare se bort i fra dette. Var bare ene skjermen min som ikke er helt god, men såpass lite at det er vanskelig å få øye på med mindre du stirrer.

Dårlig forklart av meg. Du har fikset lenkene ser jeg. Men det jeg mente var at når du står på hovedsiden, og feks trykker på "100% fornøyd". Det jeg mente er at hvorfor har du ikke laget en egen lenke til feks "Slik fungerer det" og/eller "FAQ/Vanlige Spørsmål". For sånn som det er nå må folk enten utforske dette selv ved å scrolle nedover, eller trykke på "100% fornøyd" som ikke har noe med dette å gjøre.

Og hvorfor har du et påmelding for å motta nyhetsbrev to ganger på siden din?

EDIT: Når du går i footeren og legger inn epost adressen din i "Bli informert" og trykker send hopper hele vinduet noen pixler ned!

2EDIT: Og nå kommer det enda flere edits Men under "Bestill nå". Hvorfor står det (0,-), (76,-) og (0,-). Jeg fant ut hvorfor, men forventer du at kundene skal forstå dette? Og får man kun "100% fornøyd garanti" ved å bruke paypal. Gjelder ikke dette de andre også?

3EDIT: "Du har i tillegg til dette 100 % pengene tilbake-garanti i 10 dager" står det i Salgsbetingelser. Men nå har du skrevet "100% Fornøyd garanti" og "100 % pengene tilbake-garanti". Viktig at du enten bruker kun et av disse ordene, eller forklarer hva forskjellen er. Og en annen ting jeg stusser på. Gjelder denne garantien kun i 10dager? Når man reklamerer med denne garantien så pleier den som regel aldri å ha en utløpstid.

Forsatt piler på bildet under "Bestill nå"

Har du rettigheter til det bildet?
Sist endret av Storebrand; 26. juli 2013 kl. 13:00.
Da har jeg ryddet opp endel! Kom gjerne med enda mer tilbakemeldinger!

Skal se på dette med hover når jeg får mer tid.
Sist endret av Venividivici; 26. juli 2013 kl. 13:43.
Hvor ofte må man bytte munnstykker på denne måleren?
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Menyen din er ikke helt god. Lag en bakgrunn til nav-feltet. Akkurat nå endrer den seg og det kan bli overlapping av tekst med noe som står eksisterende på siden og med det som står på menyen.
Sitat av uaexed Vis innlegg
Menyen din er ikke helt god. Lag en bakgrunn til nav-feltet. Akkurat nå endrer den seg og det kan bli overlapping av tekst med noe som står eksisterende på siden og med det som står på menyen.
Vis hele sitatet...
Screenshot?
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Sitat av Venividivici Vis innlegg
Screenshot?
Vis hele sitatet...
SPOILER ALERT! Vis spoiler

http://puu.sh/3MwFa.jpg

http://puu.sh/3MwG4.jpg

http://puu.sh/3MwH3.png

Her er noen.
Sist endret av uaexed; 27. juli 2013 kl. 00:25.
Sitat av uaexed Vis innlegg
SPOILER ALERT! Vis spoiler

http://puu.sh/3MwFa.jpg

http://puu.sh/3MwG4.jpg

http://puu.sh/3MwH3.png

Her er noen.
Vis hele sitatet...
Har gjort et tiltak som forhåpentligvis skal ordne den øverste menyen. Endret lengden på menyen, så den ikke detter ned. Hvordan ser siden ut nå?
Er fortsatt plaget av toppmenyen. Den hopper et hakk ned fra den der den vanligvis ville ha vært.
Sitat av verified Vis innlegg
Er fortsatt plaget av toppmenyen. Den hopper et hakk ned fra den der den vanligvis ville ha vært.
Vis hele sitatet...
Skal prøve å ordne dette!

Noen som kan kommentere troverdigheten til siden, og siden for bestilling?
Sitat av Venividivici Vis innlegg
Skal prøve å ordne dette!

Noen som kan kommentere troverdigheten til siden, og siden for bestilling?
Vis hele sitatet...
Skulle jeg kjøpt meg promillemåler hadde det absolutt vært en helt grei plass å kjøpe dette her. Siden er fin og oversiktlig, og du presenterer informasjonen på en god måte.
Det er ingen grunn til at jeg ville stusset ved et eventuelt kjøp!

Bra jobbet
Sitat av CokeLover Vis innlegg
Skulle jeg kjøpt meg promillemåler hadde det absolutt vært en helt grei plass å kjøpe dette her. Siden er fin og oversiktlig, og du presenterer informasjonen på en god måte.
Det er ingen grunn til at jeg ville stusset ved et eventuelt kjøp!

Bra jobbet
Vis hele sitatet...
Tusen takk! Nå som jeg føler meg komfortabel med siden etter mye god tilbakemelding, så må jeg vel prøve å få besøkende på siden. Men føler meg ikke helt erfaren på dette med markedsføring. Har lest SEO-tråden på forumet, men kunne gjerne trengt noen konkre tips!
Sitat av Venividivici Vis innlegg
Tusen takk! Nå som jeg føler meg komfortabel med siden etter mye god tilbakemelding, så må jeg vel prøve å få besøkende på siden. Men føler meg ikke helt erfaren på dette med markedsføring. Har lest SEO-tråden på forumet, men kunne gjerne trengt noen konkre tips!
Vis hele sitatet...
Har du prøvd å ta kontakt med konsulenter hos Google Adwords?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av verified Vis innlegg
Har du prøvd å ta kontakt med konsulenter hos Google Adwords?
Vis hele sitatet...
Tilbake ifra ferie nå.

Ja, jeg har gjort det er spent på om dette gir noe resultater!
Noen som har sett annonsene på Google eller Facebook?
http://bildr.no/image/L2FBM0lX.jpeg


Dette gjør for min del at jeg mister tilnærmet all respekt for en nettside. Du fremstår rett og slett som desperat. Hvis personalet i en butikk kom ropende etter meg i døren med diverse tilbud, hadde det ikke gitt meg spesielt lyst til å komme tilbake. Just sayin'

Når det er sagt ser designet på forsiden veldig bra ut, elsker bruken av små animasjoner uten at det forstyrrer brukeropplevelsen.
Sitat av burgernerd Vis innlegg
http://bildr.no/image/L2FBM0lX.jpeg


Dette gjør for min del at jeg mister tilnærmet all respekt for en nettside. Du fremstår rett og slett som desperat. Hvis personalet i en butikk kom ropende etter meg i døren med diverse tilbud, hadde det ikke gitt meg spesielt lyst til å komme tilbake. Just sayin'

Når det er sagt ser designet på forsiden veldig bra ut, elsker bruken av små animasjoner uten at det forstyrrer brukeropplevelsen.
Vis hele sitatet...
Takk for tilbakemeldingen. Forventet responsen, var et prøveprosjekt.

Satte det inn som et tiltak for å prøve å senke bounceraten, men du har selvfølgelig rett, det minker returningersraten kraftig.

Takk burgernerd
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg synes siden din har blitt fin. Hvordan går det med markedsføringa?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Noe oppdatering på prosjektet?
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sånn, da har jeg oppdatert nettsiden etter påpekninger ifra noen på Webforumet.
Hva synes dere om det nye utseendet? Er det mer selgende?

For øyeblikket sliter jeg med at å taste kun 'drivesafer.no' fører til ingenting, så bruk www.
Sitat av Venividivici Vis innlegg
Sånn, da har jeg oppdatert nettsiden etter påpekninger ifra noen på Webforumet.
Hva synes dere om det nye utseendet? Er det mer selgende?

For øyeblikket sliter jeg med at å taste kun 'drivesafer.no' fører til ingenting, så bruk www.
Vis hele sitatet...
Leveres hjem til deg innen én til tre virkedager
Vis hele sitatet...
Burde vel heller være "leveres hjem til deg innen tre virkedager?

Ellers liker jeg designet, utenom den blå kanten rundt "Ta ansvar - ...."
Hvor kjøper du disse promillemålerne fra?
Sikkert på DX. 5 dollar stk (~30kr).

Må vel være noe sånt,
http://dx.com/p/digital-display-brea...l-tester-11353