Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 4268
God kveld Freak!

Jeg har sitti å kikka litt på disse småjobbene på Finn. Er selv utrolig glad i å kjøre bil, så kunne tenkt meg en del oppdrag der jeg kunne frakta ting over distanser med egen bil mot bensinpenger++.

Men "satsene" er så urealistiske lave. Finnes det er marked for dette? Jeg er på en måte bare ute etter en "hobby" som ikke er så dævelsk dyr

Kan forøvrig være andre "småjobber" også. Kan være hva som helst.

Føler også at det er "umulig" å få kontakt med "arbeidsgiverne" på Finn, derav du betaler litt for å vise interesse og får aldri noe svar/invitasjon.
Sist endret av Poverud; 11. juni 2017 kl. 23:05.
Småjobber er jo nettopp hva navnet sier, småjobber.
Det er ikke god betaling for slike ting.
Altså å male et gjerde for 1500kr eller gjøre hagearbeid for 200kr timen er god nok betaling i seg selv.
Trådstarter
Sitat av Slæsken Vis innlegg
Småjobber er jo nettopp hva navnet sier, småjobber.
Det er ikke god betaling for slike ting.
Altså å male et gjerde for 1500kr eller gjøre hagearbeid for 200kr timen er god nok betaling i seg selv.
Vis hele sitatet...
Jeg er forsåvidt helt enig med deg der, men typ frakte noe fra Tønsberg til Finnmark for 500kr føler jeg er urealistisk.
Sitat av Poverud Vis innlegg
Jeg er forsåvidt helt enig med deg der, men typ frakte noe fra Tønsberg til Finnmark for 500kr føler jeg er urealistisk.
Vis hele sitatet...
Da er det jo ikke værre enn å ikke ta den jobben.
Ser jo at de har jobber med frakt med 500kr som betaling for frakt av 4 dekk i ca 600km.
Men så kan du også transportere en hjullaster ifra tromsø til lena for 20k.
Du må jo nesten bare velge ut de oppdragene som passer og fungerer best for deg.
Nimber er stedet du leter etter vil du ta på deg litt kjøring/frakt mot betaling.
Trådstarter
Sitat av ImnotEmo. Vis innlegg
Nimber er stedet du leter etter vil du ta på deg litt kjøring/frakt mot betaling.
Vis hele sitatet...
Hjertelig, skal sjekke det ut! Har altfor mye fritid..
Avisbud er vel en grei kjørejobb? Tjener vel også helt greit flere steder. Da kjører du rundt med aviser til butikker og folk fra tidlig på morgenen fra 3,4,5 til 4,5,6,7 tiden.
Trådstarter
Sitat av Relevant Vis innlegg
Avisbud er vel en grei kjørejobb? Tjener vel også helt greit flere steder. Da kjører du rundt med aviser til butikker og folk fra tidlig på morgenen fra 3,4,5 til 4,5,6,7 tiden.
Vis hele sitatet...
Har tenkt på det, men jobber på dagtid som lærling så det krasjer litt..
Sitat av Poverud Vis innlegg
Hjertelig, skal sjekke det ut! Har altfor mye fritid..
Vis hele sitatet...
Har HiFi som hobby. Bruker ofte Nimber selv til frakt av forsterkere/høyttalere.

Føler det er mer safe enn posten uten orginal emballasje. Markedet nordpå er vel heller labert, men se hva du finner ut av
Trådstarter
Sitat av ImnotEmo. Vis innlegg
Har HiFi som hobby. Bruker ofte Nimber selv til frakt av forsterkere/høyttalere.

Føler det er mer safe enn posten uten orginal emballasje. Markedet nordpå er vel heller labert, men se hva du finner ut av
Vis hele sitatet...
Ser ut som det er noe labert her og, men lagrer søk så kan hende det dukker opp noe.
Sitat av Poverud Vis innlegg
Jeg er forsåvidt helt enig med deg der, men typ frakte noe fra Tønsberg til Finnmark for 500kr føler jeg er urealistisk.
Vis hele sitatet...
Derimot, hvis noen tilfeldigvis skal kjøre fra Tønsberg (eller forbi) til Finnmark, er det ikke så verst med 500kr ekstra, noe som mest sannsynlig er hele poenget med prisen
Trådstarter
Sitat av MrCryptical Vis innlegg
Derimot, hvis noen tilfeldigvis skal kjøre fra Tønsberg (eller forbi) til Finnmark, er det ikke så verst med 500kr ekstra, noe som mest sannsynlig er hele poenget med prisen
Vis hele sitatet...
Har skjønt det sånn jeg og, da er det jo helt konge.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Er jo heller ingenting i veien for å ta med flere ting på en tur!
Hva om du f.eks kjører en 3-4 ting fra oslo til trondheim, for så å hente 3-4 ting og kjøre de tilbake til oslo?