Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1092
Er på utkikk etter en joystick med force feedback.

Har MS Sidewinder 2 Force feedback nå som er nesten 15 år gammel som funker helt greit, så tenkte å kjøpe en ny/oppdatert joystick, men det ser nesten umulig, om ikke umulig å finne en joystick med FF.

Masse ratt og pedaler har FF, men i de senere år så finnes det nesten ingen joysticker med FF, hvorfor? Må da være et enormt marked hvis bare èn produsent lanserte en.

Jeg kan ikke se for meg å fly uten vibrering/force feedback, da kan man lik så greit bruke en 360 controller for min del.

Forslag? Vil helst ikke ha HOTAS, men kan gå for det til nød.
Sist endret av Deftones; 15. mars 2015 kl. 08:58.
Har sett en del på å skaffe en stikke selv, ingen av de som er å få på komplett o.l er med FF, Og det virker som at veldig få stikker fra nyere tid har FF ettersom veldig mye av maskinene i simulatorer har Fly-by-wire.

Ratt/pedal har som regel FF fordi det er viktig for veifølelse. Mange racingbiler har ikke servo pga vekt. Så der er det viktig å få med FF i simulatorene.
Sist endret av F4celess; 15. mars 2015 kl. 10:23.
Deftones's Avatar
Trådstarter
Sitat av F4celess Vis innlegg
Har sett en del på å skaffe en stikke selv, ingen av de som er å få på komplett o.l er med FF, Og det virker som at veldig få stikker fra nyere tid har FF ettersom veldig mye av maskinene i simulatorer har Fly-by-wire.

Ratt/pedal har som regel FF fordi det er viktig for veifølelse. Mange racingbiler har ikke servo pga vekt. Så der er det viktig å få med FF i simulatorene.
Vis hele sitatet...
Hmmm ja... Husker godt at jeg kjøpte sidewinderen til bursdag sammen med Combat flight simulator 3, kvalitet! Synd at Microsoft la ned sidewinder serien.

Ingenting er som å holde i en overclocket dildo mens man fyrer av maskingeværene.
Sitat av cyberlink93 Vis innlegg
^^this made my day!
Vis hele sitatet...
Komplett hadde tilbud på gledspinnen nå i helgen. Trodde først det var snakk om noe leketøy til senga, men var vist en joystick uten FF.