Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 3047
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Finnet det noen tjenester på nettet som er Norske som tilbyr meg som en bedrift og registrere oss og få folk til og gjøre registrerings jobber for småpenger?

Litt mer om det jeg tenker:
Jeg driver en tjeneste på Internett som er avhengig av informasjon døgnet rundt. En god kilde til denne informasjonen er Facebook.
Hvor det finnes utallige grupper som deler informasjon som min tjeneste trenger.

Jeg er ute etter en plass der jeg kan betale noen for og sitte og registrere denne informasjonen i vår web-portal.

Tenker og gi mellom 1-2 kr pr registrering basert på mengde data.
En typisk registrering tar 1 minutt. og det kommer nye ting og registrere i gjennomsnitt hver 4 minutt.

Lager denne posten som anonym fordi mitt brukernavn enkelt kan knyttes opp mot tjenesten, vi ønsker ikke og få folk herfra men heller og vite om det finnes en slik side eller tjeneste.
Overskuddsmateriell
Så du tenker å gi en timelønn på ca 60kr?
I see you...
NAPse's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
En typisk registrering tar 1 minutt. og det kommer nye ting og registrere i gjennomsnitt hver 4 minutt.
Vis hele sitatet...
Det blir vel nærmere 15-30kr timen. For en så lav sum må man vel kontakte slike tjenester i f.eks India. Noe liknende gjengen som løser CAPTCHA's.

Nå vet jeg ikke helt hva jeg synes om å betale så lite, men det får jo kanskje en og annen stakkar ut av slummen.
La meg gjette, politi/trafikk kontroller? Du er vel den samme karen som har tatt over og kjøpt slike grupper for så å selge informasjonen videre gjennom appen din.
I see you...
NAPse's Avatar
Dersom informasjonen fra gruppene ikke skal verifiseres på noen som helst måte er det trivielt å automatisere dette via Facebook sin API.

Kode

https://graph.facebook.com/GRUPPEID/feed?limit=ANTALL_POSTER&access_token=TOKEN
Bare å begynne å lese.