Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2960
Lurer på en ting, min eks har vært på avvenning i 2 uker nå, men han virker så kald, kynisk og følelsesløs. Kan dette ha en sammenheng med rusen han har brukt? Kjenner ikke igjen mannen.. Han er normalt sett en som er varm og bryr seg om folk, og klarer å vise empati, men nå virker han helt flat og avstumpet følelses messig.. Synes det er leit.
Ikkesånøye
10 0
Spørs vell hva han var brukt. Generellt forandrer rus en person da. Helt ettersom.
Det tar nok litt tid å bygge seg opp igjen og komme tilbake til normalen etter avvenning.
Rus er ganske så ødeleggende. Kjenner du han uten rus?
Du må sørge for deg selv, så kommer han i tillegg til det.
Ikke sats på noe annet en deg selv.
Klem fra Betty
Trådstarter
Takk dere, setter stor pris på svar! Tingen er at jeg elsker fyren, og jeg føler han har utnyttet det! I går når jeg besøkte han kom det ganske tydelig frem. Han har brukt alt av rusmidler! Han har satt sprøyter i halsen på slutten, så han er vel en hardbarka narkoman. Og jeg føler at han er mitt heroin på en måte. Vanskelig å komme seg utav, selv om jeg vet jeg må! Sånn jeg kjenner han er han ikke kynisk og utnytter folk, så noe er forandret seg veldig! Jeg har gjort alt for han og han har ingen følelser igjen for meg, og jeg er knust��
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Hvis du vet at du må gjøre det slutt, hvorfor utsette det?
Trådstarter
Fordi jeg har vel egentlig håpt på et mirakel
At han skulle våkne en dag og innse at det er jo meg han elsker og ikke trenge rus mer. Jeg var jo villig til og vente på han, men han sier at det er ingen følelser fra hans side mer��
Du har startet flere tråder her nå som handler om det samme. Det virker som om du vet svaret selv, men håper at hvis du spør en gang til så skal du få det svaret du helst vil høre. Sorry, det samboeren din går gjennom nå gjør at du ikke kan forvente noe særlig varme, omsorg, interesse, kjærlighet, hensyn, empati etc. på en god stund. Han kommer ikke tilbake som drømmekjæreste og familiemann etter noen uker på avvenning. Jeg tror ikke du hjelper ham ved å forvente det, og det virker definitivt ikke som om du har godt av det selv. Jeg tror egentlig at du vet hva som er best, så da er det bare å kvinne seg opp og gjøre det. Lykke til.