Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2239
Hei! Jeg og noen kompiser teste ut lystgass for ikke så lenge siden og så slo tanken meg om hvor sygt det hadde vært og tatt det på peaken av en LSD tur. Googlet litt om det og skal være noe av det sykeste man kan kombinere med LSD ifølge mange. Ble ofte sammenlignet med DMT.

Skal på hyttetur neste helg med noen kompiser og skal ta rundt 250-300ug og ta med noen kartonger lystgass og er utrolig hyped etter å ha lest hvor sykt dette er.

Har ikke lest noenting om denne komboen her på freak så lurer på om noen har erfaring med dette og har lyst til og dele.
Har en rapport oppe på 2c-b + lystgass her på bruket! http://freak.no/forum/showthread.php?t=281062
2c-b og lystgass er temmelig likt LSD og lystgass igrunn.

Sammen med LSD/2c-b er lystgass helt kokos. Umulig å forklare, det er ufattelig sært, men knallmorro.
Om du tar et par ballonger samtidig er det veldig lett å få syke åpenbaringer, gjerne at du stirrer en unektelig sannhet rett i øya, men som er vanskelig å huske og sette fingern på i ettertid. Det kan i enkelte tilfeller grense over til å bli ubehagelig, det er liksom ikke meninga at vi skal se det vi blir vist. Ta det med en klype salt, har hatt kompiser som har loopa noe jævlig etter et par ballonger, med delusjoner om at alt er forhåndsbestemt, som en diger konspirasjon. Opplevd det selv, og det kan være fanden så overbevisende.

Trå forsiktig, det er sykt morro, men kan være veldig heavy. Vær forberedt på noe villere enn du kan forestille deg.
Sitat av Lyra Vis innlegg
Har en rapport oppe på 2c-b + lystgass her på bruket! http://freak.no/forum/showthread.php?t=281062
2c-b og lystgass er temmelig likt LSD og lystgass igrunn.

Sammen med LSD/2c-b er lystgass helt kokos. Umulig å forklare, det er ufattelig sært, men knallmorro.
Om du tar et par ballonger samtidig er det veldig lett å få syke åpenbaringer, gjerne at du stirrer en unektelig sannhet rett i øya, men som er vanskelig å huske og sette fingern på i ettertid. Det kan i enkelte tilfeller grense over til å bli ubehagelig, det er liksom ikke meninga at vi skal se det vi blir vist. Ta det med en klype salt, har hatt kompiser som har loopa noe jævlig etter et par ballonger, med delusjoner om at alt er forhåndsbestemt, som en diger konspirasjon. Opplevd det selv, og det kan være fanden så overbevisende.

Trå forsiktig, det er sykt morro, men kan være veldig heavy. Vær forberedt på noe villere enn du kan forestille deg.
Vis hele sitatet...

Obs! Spoiler alert!
Har ikke prøvd lystgass oppå lsd/2c-b selv,men kjenner meg igjen i følelsen man kan få om at alt KAN være forhåndsbestemt. Man setter spørsmålstegn til om man egentlig har fri vilje eller ikke,det virker som resten av universet har sin bane, så hvorfor i huleste skulle ikke det gjelde oss også. Jeg tror ikke på tilfeldigheter lengre,alt handler om balansegang, hver eneste reaksjon har en mot-reaksjon osv. Men for de som ikke takler tanken på alt dette, de bør nok bare stemple meg som fullstendig gal, og heller fortsette å leve i "sin frie vilje"

Forresten, hvis alt handler om balansegang og motsigelser, kanskje vår eksistens er en slags kombinasjon av til dels fri vilje og til dels forutbestemt bane.

Tror ikke vi kommer til å få vite sannheten ved det første...uansett hvilken teori folk har så tror jeg sannheten er milliarder av ganger mer komplisert enn vi kan forestille oss...
Sist endret av Dodecha; 25. januar 2016 kl. 13:55. Grunn: kanskje du skal konsentrere deg mer om tegnsetting
Trådstarter
26 1
Sitat av Lyra Vis innlegg
Har en rapport oppe på 2c-b + lystgass her på bruket! http://freak.no/forum/showthread.php?t=281062
2c-b og lystgass er temmelig likt LSD og lystgass igrunn.

Sammen med LSD/2c-b er lystgass helt kokos. Umulig å forklare, det er ufattelig sært, men knallmorro.
Om du tar et par ballonger samtidig er det veldig lett å få syke åpenbaringer, gjerne at du stirrer en unektelig sannhet rett i øya, men som er vanskelig å huske og sette fingern på i ettertid. Det kan i enkelte tilfeller grense over til å bli ubehagelig, det er liksom ikke meninga at vi skal se det vi blir vist. Ta det med en klype salt, har hatt kompiser som har loopa noe jævlig etter et par ballonger, med delusjoner om at alt er forhåndsbestemt, som en diger konspirasjon. Opplevd det selv, og det kan være fanden så overbevisende.

Trå forsiktig, det er sykt morro, men kan være veldig heavy. Vær forberedt på noe villere enn du kan forestille deg.
Vis hele sitatet...
Har tatt sikkert 3 gram 2c-b totalt på et par år så har mye erfaring med 2c-b, og vil tro det er myyyye sykere på LSD, og når du sier hvor vilt det var på 2c-b kan jeg ikke forestille meg hvor sykt dette blir på LSD. Gleder meg mer til dette enn en unge til jul Med en ballon, mener du 1 patron i ballongen? Vi pleier å ta 2 patroner i en stor ballong, som jeg tror er mer enn nok på 250-300ug LSD.
Sitat av Stadanko Vis innlegg
Har tatt sikkert 3 gram 2c-b totalt på et par år så har mye erfaring med 2c-b, og vil tro det er myyyye sykere på LSD, og når du sier hvor vilt det var på 2c-b kan jeg ikke forestille meg hvor sykt dette blir på LSD. Gleder meg mer til dette enn en unge til jul Med en ballon, mener du 1 patron i ballongen? Vi pleier å ta 2 patroner i en stor ballong, som jeg tror er mer enn nok på 250-300ug LSD.
Vis hele sitatet...
Holder i massevis det ja.
Sist tur på 320ug ble det temmelig villt med 2 patroner, ville ikke gått over det for å si det sånn.
Har prøvd det på sopp og 25c, det er ganske sykt! Vær forberedt på noe ord ikke kan forklare :P
Blir standard med et par patroner på tripp
for meg ble det bare sort. NOS har den effekten på meg.