Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  33 17695
Hey freaks!

Er det bare meg eller er god amfetamin mangelvare om dagen?
Får liksom ikke helt susen av det jeg får tak i nå.
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Tror du det helt seriøst? Selv tipper jeg dette er en dråpe i havet av narkotika som lett kommer inn i landet. Dette er bare svinn. Men enkelte "leverandører" har nok merket det
Et ulovlig marked som amfetaminmarkedet faktisk er – må jo svinge litt.
Det er vel ingen absolutt sikkerhet at dealere etc får når de skal. Så litt opp og nedturer i markedet er vel logiske – heller ikke til å unngå.
Sitat av Trollegutten Vis innlegg
Tror du det helt seriøst? Selv tipper jeg dette er en dråpe i havet av narkotika som lett kommer inn i landet. Dette er bare svinn. Men enkelte "leverandører" har nok merket det
Vis hele sitatet...
Det er langt fra en dråpe i havet etter hva jeg forsto. Mener det sto at dette beslaget alene var større en alle beslag hele fjorårdet sammenlagt? Da dette igjen bare var 4 måneder siden er det selvsagt at det påvirker kvaliteten amfetamin i Norge.
Sitat av Relevant Vis innlegg
Det er langt fra en dråpe i havet etter hva jeg forsto. Mener det sto at dette beslaget alene var større en alle beslag hele fjorårdet sammenlagt? Da dette igjen bare var 4 måneder siden er det selvsagt at det påvirker kvaliteten amfetamin i Norge.
Vis hele sitatet...
Jeg sier ikke noe på at det er et stort beslag. Jeg tror bare at samme hvor mye de tar så kommer det hvertfall 4-5 ganger så mye inn. Har selvfølgelig ikke noe bevis for dette.
100 kilo er mye, og selv om det ikke fører til tørke i hele landet, så kan det ha store konsekvenser på enkelte steder og i enkelte miljøer. Noen vil kunne merke det mer enn andre, for eksempel trådstarter.
Trådstarter
21 0
Håpe det tar seg opp igjen snart da
I sør har det vært et utrolig tørke siden januar, utrolig sjeldent å komme over noe bra. Så det beslaget der har nok mye å si.
Sist endret av bol; 23. april 2015 kl. 23:48.
Sitat av 101391 Vis innlegg
Håpe det tar seg opp igjen snart da
Vis hele sitatet...
DET er ihvertfall sikkert som banken. Supply and demand
Jeg tror det går mye utifra hvem du kjenner i miljøet.
For en veldig kort stund siden ble en av de som styrte mesteparten av amfetaminen i mitt "nærområde", og det har vært ufattelig vanskelig å få tak i i en stund nå. Det er kun de som hadde en annen kilde enn ovennevnte som fortsatt er i sving, og de vil helst ikke få rettet alle øyne mot dem og velger selektivt ut nye kundekretser.
Fikk tak i noe insaaane pepper ikveld... Asså, eg skulle bare teste. Den testen funker enda, og skal snart til psykolog, har ikke brukt av mitt en gang for testen funker FJELL fremdeles vi snakker sikkert Max 0,2.. Wow så ikkje den komme.. Var aldri planen å ikke sove inatt. Det var skikkelig god gammel speed det her as! Blir litt lei seg når man vet hva folk flest egentlig betaler for å bruker. Det er bra med en sånn skikkelig god så man blir minnet på hvorfor du ble glad i det. Gjelder alt rus. Kvalitet is king!
Ta og invester litt tid og energi i å finne de beste kontaktene, og hold en god og respektabel tone med dem. Så skal du se du aldri får drittamfetamin igjen. Spør du meg har de siste månedene vært fryd og gammen, bare knall.
Det er èn ting jeg har vanskelig for å forstå. Når noen velger å bruke narkotika, og særlig når det gjelder sånne stoffer som kan kødde skikkelig med huet ditt, og man aldri vet om er rent - hvorfor finnes det ikke en slags type løsning eller basis man kan for eksempel ha 0.05 gram av stoffet oppi for å teste renhetsgraden? En eller annen enkel måte å sjekke pulveret på. Har jeg lurt på lenge.
Sitat av Arne_J Vis innlegg
Det er èn ting jeg har vanskelig for å forstå. Når noen velger å bruke narkotika, og særlig når det gjelder sånne stoffer som kan kødde skikkelig med huet ditt, og man aldri vet om er rent - hvorfor finnes det ikke en slags type løsning eller basis man kan for eksempel ha 0.05 gram av stoffet oppi for å teste renhetsgraden? En eller annen enkel måte å sjekke pulveret på. Har jeg lurt på lenge.
Vis hele sitatet...
Fordi fleste kokte speedfreaks gir stort sett faen og vil ha smellen sin fortest mulig. Hadde jeg vært nyktern en dag og fikk ordnet en liten pose med pepper, så hadde jeg aldri hatt tålmodighet til verken sjekke renhetsgrad og ta en aceton vask av den før jeg går løs på farten.
Er det noen som vet hva amfetamin "vanligvis" blandes ut med? Er vel sjelden noe farlige greier, sånn relativt sett?
Sitat av Arne_J Vis innlegg
Det er èn ting jeg har vanskelig for å forstå. Når noen velger å bruke narkotika, og særlig når det gjelder sånne stoffer som kan kødde skikkelig med huet ditt, og man aldri vet om er rent - hvorfor finnes det ikke en slags type løsning eller basis man kan for eksempel ha 0.05 gram av stoffet oppi for å teste renhetsgraden? En eller annen enkel måte å sjekke pulveret på. Har jeg lurt på lenge.
Vis hele sitatet...
jeg tror de aller færreste forventer at det de kjøper er rent. det meste er blandet ut med noe og det er ikke en hemmelighet.
Sitat av Trollegutten Vis innlegg
Er det noen som vet hva amfetamin "vanligvis" blandes ut med? Er vel sjelden noe farlige greier, sånn relativt sett?
Vis hele sitatet...
Ofte druesukker eller kreatin
Sitat av Trollegutten Vis innlegg
Er det noen som vet hva amfetamin "vanligvis" blandes ut med? Er vel sjelden noe farlige greier, sånn relativt sett?
Vis hele sitatet...
De illegale amfetaminpreparatene er gjerne kuttet med melkesukker/laktose, fenmetrazin, koffein og fenazon (anvendes i oppkvikkende samt smertestillende tabletter. Eventuelt sammen med kodein). Man har også konstatert at 1-fenyletylamin er blandet i amfetamin. Da gjerne for å forlenge virkningen ifølge enkelte kilder. Ellers har jeg også hørt hyppig bruk av pulverisert ritalin, glukose/druesukker, talkum, efedrinsulfat, concerta osv. Noen rapporterer også om tilfeller med slikt som vaskepulver og paracet. Det er tydelig at enkelte ikke mangler fantasi når de kutter stoffene sine. Dog, det kommer jo også an på hvem du kjøper det av, i hvilket miljø og så videre. Sier seg selv at det ikke er den beste planen å kjøpe illegale substanser av to "shady" karer fra Litauen som står på hjørnet i en mørk bakgate. Hvis man støter borti kyniske dealere som vet at de slipper å se deg igjen skal du ikke se bort ifra at de kan gi en lang faen i hva de kutter/blander ut stoffet med. Rent ellers tjener jo ikke folk på å tilsette noe dødelig, akkurat. Derfor finner de da gjerne noe som er relativt harmløst, billig og best egnet til bøffing for å få mest mulig utbytte. Det handler jo om profitt. Da lønner det seg jo å ikke kverke hele kundekretsen sin, kremt. Se på farge, lukt og konsistens!
Det kan variere fra hvitt, gråhvitt, rosa, beige og gul til brun, oransje, rødaktig f.eks etter hvordan stoffet ble fremstilt, hvilke råvarer som ble brukt, urenheter og så videre. Tilstandsform kan være alt fra tørr, fuktig, våt, klumpete eller ha en marsipanlignende konsistens. Ren amfetamin skal jo selvfølgelig være hvitt og luktfritt men de illegale produktene kan ofte være illeluktende. Går jo an å ta en rekrystallisering hvis man har litt større partier med amfetamin, så klart.

Siden jeg først har åpnet kjeften min...det er ikke tørke i Østfold. Fikk se et litt større parti med amfetamin da jeg var på et lite besøk hos en venn. Jeg oppsøker dog ikke slike substanser da det absolutt ikke faller i god smak hos meg. Derfor vet jeg altså ikke hvordan det er der jeg bor.

[COLOR="Sienna"]Mvh
Lucy[/COLOR]
Sist endret av Lucy In The Sky; 25. april 2015 kl. 04:26.
Trådstarter
21 0
Sitat av greatness Vis innlegg
Fikk tak i noe insaaane pepper ikveld... Asså, eg skulle bare teste. Den testen funker enda, og skal snart til psykolog, har ikke brukt av mitt en gang for testen funker FJELL fremdeles vi snakker sikkert Max 0,2.. Wow så ikkje den komme.. Var aldri planen å ikke sove inatt. Det var skikkelig god gammel speed det her as! Blir litt lei seg når man vet hva folk flest egentlig betaler for å bruker. Det er bra med en sånn skikkelig god så man blir minnet på hvorfor du ble glad i det. Gjelder alt rus. Kvalitet is king!
Vis hele sitatet...
Ingenting er bedre enn det da. Jealous!
Renhetsgraden på beslaglagt amf/methamf har sunket stabilt fra over 50% siden 2006, de siste årene har det flatet litt ut rundt 30%.

For de fleste handler det dog mer om dealeren en kjøper av, da sisteleddet som regel blander heftig ut.

Har selv samme erfaring, om jeg ikke bevisst oppsøker ordentlige greier så er det mye boss ute å går. Sikkert mye som ligger rundt 10-15%.
Aldri prøvd gate amfetamin, og har forsåvidt heller ikke noe interesse i å prøve, men lurte litt på hvordan det er mtp. styrke/pris i forhold til diverse legeprodukter som Metamina, Ritalin, Concerta, Racemisk Amfetamin, Adderall, Elvanse, Desoxyn?
▼ ... over en måned senere ... ▼
Bor Midt Norge nå etter en del år Nord Norge. Den amfethamiinen va betydeli my sterkar enn den som er å få I Midt-Norge. Går med mye om man tar seg en 4-5 døgns tur. Men er ren å ingen bivirkner å slit med,
Sitat av billybob86 Vis innlegg
Aldri prøvd gate amfetamin, og har forsåvidt heller ikke noe interesse i å prøve, men lurte litt på hvordan det er mtp. styrke/pris i forhold til diverse legeprodukter som Metamina, Ritalin, Concerta, Racemisk Amfetamin, Adderall, Elvanse, Desoxyn?
Vis hele sitatet...

Spørs jo hvor mye du bruker da, og hvordan du inntar det. Skyter du speed går det fort en tusenlapp i døgnet. Sniffer du eller tar det oralt vil jeg tro det er billigere enn å spise de pillene du nevner.
Sitat av Trollegutten Vis innlegg
Er det noen som vet hva amfetamin "vanligvis" blandes ut med? Er vel sjelden noe farlige greier, sånn relativt sett?
Vis hele sitatet...
Her i byen blandes det alltid ut med kreatin.
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Spørs jo hvor mye du bruker da, og hvordan du inntar det. Skyter du speed går det fort en tusenlapp i døgnet. Sniffer du eller tar det oralt vil jeg tro det er billigere enn å spise de pillene du nevner.
Vis hele sitatet...
Skyte speed for 1000kr døgnet? Er du helt spinn hakke gal du eller?
God speed koster 150-200kr pr. g.
Skyter man 5-6g i døgnet tror jeg man er langt inn i en pepper psykose før en rekker og si et pip.
Sitat av Skralla1 Vis innlegg
God speed koster 150-200kr pr. g
Vis hele sitatet...
Dette er nytt for meg hvertfall. Hvor i landet bor du?
Sitat av Skralla1 Vis innlegg
Skyte speed for 1000kr døgnet? Er du helt spinn hakke gal du eller?
God speed koster 150-200kr pr. g.
Skyter man 5-6g i døgnet tror jeg man er langt inn i en pepper psykose før en rekker og si et pip.
Vis hele sitatet...
Her koster speeden 500kr pr g.

La oss anta et skudd hver tredje time. Det blir 7 ganger i døgnet.

La oss si du skyter en kvarting i gangen. Det blir 125kr per skudd. 125x7=875

Men er ikke uvanlig å skyte enda mer. Har bangen oppimot et gram i gangen.
Sitat av Åndssvak_Form Vis innlegg
Dette er nytt for meg hvertfall. Hvor i landet bor du?
Vis hele sitatet...
Jeg bor på østlandet, ca times kjøring fra oslo.
150-300 passer vel kanskje bedre. Men 300pris anser jeg som dyrt.

Cokain prisen har jo stabilisert seg på en pris rundt 500pr g her nå.. og det er jo fortsatt litt mer eksklusivt en den skittne peppern.
Sitat av Skralla1 Vis innlegg
Jeg bor på østlandet, ca times kjøring fra oslo.
150-300 passer vel kanskje bedre. Men 300pris anser jeg som dyrt.

Cokain prisen har jo stabilisert seg på en pris rundt 500pr g her nå.. og det er jo fortsatt litt mer eksklusivt en den skittne peppern.
Vis hele sitatet...
Du må være jævla gangsta som får så gode priser.

Respekt.
får go Pepper for 500 kr grammet er vist 90% i følge ene kompisen min som har testa dt
Sist endret av Dwayne; 3. juli 2015 kl. 08:16.
Amfetamin koster gjerne oppimot 500 kroner grammet, 1200-1500 kr for fem gram og 2300-2500 for ti gram.
Må være en eller annen lokeper som sitter og bestemmer prisene.
Ja har hørt det er mye dårlig rundt om dagen. Politiet har hatt flere aksjoner mot det øst-europeiske organiserte amfetaminen i vår. Det er nok bare en periode som fort forsvinner. Amfetamin er jo tross alt veldig utbredt i Norge, ingen grunn til bekymring for dere brukere.
Sist endret av ZionRoad; 3. juli 2015 kl. 16:44.
Sitat av dronepungen Vis innlegg
Amfetamin koster gjerne oppimot 500 kroner grammet, 1200-1500 kr for fem gram og 2300-2500 for ti gram.
Må være en eller annen lokeper som sitter og bestemmer prisene.
Vis hele sitatet...
500 grammet, men 1200-1500 for en femmer? WOW, det hørtes nesten for godt ut til å være sant, iallefall med tanke på hvordan det er her jeg bor.
Her er det 500kr grammet, og 2000kr for en femmer. Alltid. Ingen unntak.

Gjelder forsåvidt for hele fylket.