Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1834
Har nå testet mdma 4 ganger helt uten noe virkning. Pupillene mine blir store, men det er eneste tegne til at jeg er påvirket. Utenom det føler jeg meg helt normalt. Har gjort de alle gangene jeg har prøvd.
Har noen noe formening om hvorfor dette ikke funker på meg ?
Kan også fortelle at hasj heller ikke har noe virkning.
Hva slags doser har du prøvd?
vi har aldri veid det, men vill tippe 120-170 mg
Er nok doseringen. Mange er redde for å ta for stor dose første gang, og det med god grunn. Jeg har sett en type bæde på 170mg, og det var ikke en hyggelig kveld.
Har også en kompis som tok 120mg første gang, og han merka ikke en dritt.
Er nok bare litt individuell toleranse ute å går her.

Dette er nok ene og alene doseringen. Det samme skjedde meg med hasj, men i etterkant kan jeg vel si at jeg var påvirket uten å egentlig vite det. Husker jeg så en episode av south park og holdt på å le meg ihjel...ved et senere tidspunkt var det dødskjipt.
så neste gang kan jeg ta mer en 170mg?
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Går du på SSRI?
Sitat av Anonym95 Vis innlegg
så neste gang kan jeg ta mer en 170mg?
Vis hele sitatet...
Jeg ville ventet et par måneder for så å droppe en 0.2 med gode krystaller. Det er mange som fraråder en slik dosering, men for min del må jeg ha såpas for å få den funken jeg vill (veier ca. 85 kg).
anbefaler deg å lese deg opp på dosering her; https://erowid.org/chemicals/mdma/mdma_dose.shtml eller om du vil være på den ekstra sikre siden; https://rollsafe.org/mdma-dosage/

tar man en dose på 120-170 bør man absolutt merke noen effekter, dette kan være at mdmaen er noe annet eller av dårlig kvalitet. Det kan også være andre faktorer som spiller inn.

Er det andre ting du lurer på står det meste inn på Erowid eller Saferoll
jeg går ikke på noe medsisin utenom p-pillen.
jaja skal vente ett par månder før jeg prøver igjen.
tenkte jeg skulle prøve det med kjæresten neste gang. funker det ikke da tror jeg rett og slett jeg gir opp.
er nesten skuffet over at det ikke funker

jeg vet at mollyen var helt ren. har flere kompiser som er erfaren med dette som sa den var svært god. alle andre som har tatt den samme som jeg gjore har fått super virkning. kun meg det ikke har funket på
Sist endret av Anonym95; 9. november 2017 kl. 16:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har du spist deg stappmett før du har droppet?
Nei det har jeg ikke. har drukket litt alkohol alle gangene da
Det er jo ikke noen hemmelighet at alkohol demper effekten av MDMA betraktelig. Som #Anonym Bruker nevner, prøv å spis litt før du dropper (Det er ikke nødvendig å spise seg stappmett, en liten yoghurt holder) da dette setter igang fordøyelsen slik at denne er i gang når droppen lander i magesekken. Mener å ha lest at dette gjør at opptaket skjer litt kjappere om ikke annet.
Prøvde igjen på lørdag med kjæresten min å da fikk jeg funk!! Sykeste jeg har opplevd! Nå forstår jeg hvorfor folk driver med det der ass!!
Godt å høre at du koste/koser deg. Velkommen til en ny verden. Protip: Ikke overdriv. Da varer magien lenger, og det blir en fin og positiv ting livet ut