Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 3044
Hei! sitter å lurer på om jeg skal kjøpe meg hb apperat ifra nett men problemet er at jeg må sende den gjennom tollen. Er det ikke noe problem eller er det en mega stor sjangse for att den blir merket?
Sist endret av Lalaland; 13. mars 2017 kl. 20:32.
Ikke kjøp brenneapparat Kjøp vanndestillator!
Drit i det. Gjør det skikkelig og bygg selv. Mye bedre, du får det akkurat som du vil også lærer du mye underveis.
Trådstarter
2 0
tar du mye for en vanndesillator da? Tenkte å kjøpe meg hb apperat fra nettsiden wish. Er jævlig billig men kan fort bli dyrt vist den ikke kommer igjennom tollen

Er ikke noe flink med sveising og lignende så å lage en selv blir utelukket
Sist endret av Lalaland; 13. mars 2017 kl. 23:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg har tidligere hatt en vanndestillator.
En kveld jeg trengte rent vann, hadde katta byttet ut vannet med sats. Ut kom det ~70% sprit, som selv etter to runder i kullfilter smakte død og dæven. I tillegg rommer den bare 4-5 L, så det blir fort upraktisk og mye svinn.
Det aller verste med slik vannrensing, merkes på søndag. Jeg var fyllesyk 3 dager etter jeg tømte det i meg en kveld..