Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 13101
Spørsmål?
Shreddy's Avatar
Hvordan er det med dette i Norge ? er det lovlig ? er jo ikke for mennesker alt av det..

Noen her som bruker det eller har prøvd noe av det ?
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Research Peptides? Kan du være litt mer spesifikk? Hvis det er research chemicals du mener, så ja, det er mange som bruker det.
Det meste der står på dopinglista og er legemidler. Kan bestilles fra eøs-land hvis du har resept selvfølgelig.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Sitat av Chrisdenkule Vis innlegg
Ja, mener disse : *Fjernet link*
Vis hele sitatet...
Det meste som er på den listen er legemidler laget av store legemiddelprodusenter, men som ikke har blitt godkjent eller av andre grunner ikke blitt tatt i bruk. De fleste stoffene er enten SSRI, anti-histaminer, SERM, osv. Dette er ikke stoffer/legemidler som blir brukt som rusmidler.

Forresten, det er ikke lov å linke til nettbutikker som selger legemidler, rusmidler eller RC.
Sist endret av Mexxy; 24. juni 2014 kl. 09:57.
Spørsmål?
Shreddy's Avatar
Trådstarter
Sitat av Muradi Vis innlegg
Det meste som er på den listen er legemidler laget av store legemiddelprodusenter, men som ikke har blitt godkjent eller av andre grunner ikke blitt tatt i bruk. De fleste stoffene er enten SSRI, anti-histaminer, SERM, osv. Dette er ikke stoffer/legemidler som blir brukt som rusmidler.

Forresten, det er ikke lov å linke til nettbutikker som selger legemidler, rusmidler eller RC.
Vis hele sitatet...
Okey, hjertlig takk for flott svar! best og ikke bestille sånt da! holder meg unna det!!!

Okey, beklager! nå vet jeg vartfall det
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Hva sto på listen her? mener du ghrp, oxytocin og melatonan og spnne peptider
Spørsmål?
Shreddy's Avatar
Trådstarter
Sitat av PurFaen Vis innlegg
Hva sto på listen her? mener du ghrp, oxytocin og melatonan og spnne peptider
Vis hele sitatet...
Ja, det stemmer.
▼ ... over en måned senere ... ▼
har prøvd ghrp 2 - ghrp 6 - hgh fragment (aod) og cjc.. dette er aminosyre sammensetninger og påvirker vekst hormoner i kroppen, blander du f.eks cjc med ghrp så dobbles effekten av stoffene, og du får en ganske bra effekt.
men disse stoffene er ikke forsket på, de kan ha heftige bieffekter..



alt er btw ulovlig i norge
Sist endret av PurFaen; 19. desember 2014 kl. 01:00.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Skal bestille mk 677 som er et veksthormon "secretagogue"
Er dette noe jeg får bot/straff for hvis det ikke går igjennom?
Altså, må jeg ordne med spendon osv?
Betaler med paypal/ebay
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Sitat av ot5 Vis innlegg
Skal bestille mk 677 som er et veksthormon "secretagogue"
Er dette noe jeg får bot/straff for hvis det ikke går igjennom?
Altså, må jeg ordne med spendon osv?
Betaler med paypal/ebay
Vis hele sitatet...
Når det å importere 5000IU med vitamin D var ulovlig en periode, kan jeg tenke meg tollvesnet får ståpikk når de ser noen klare glassflasker og kanyler.

Kjøp fra England. Harr fått inn både modafinil og BPC-157 (som jeg bruker nå). De sender ofte enten i brevpost eller veldig små diskret pakker og med first class mail som leverer på døra.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av CelphCrowned Vis innlegg
Når det å importere 5000IU med vitamin D var ulovlig en periode, kan jeg tenke meg tollvesnet får ståpikk når de ser noen klare glassflasker og kanyler.

Kjøp fra England. Harr fått inn både modafinil og BPC-157 (som jeg bruker nå). De sender ofte enten i brevpost eller veldig små diskret pakker og med first class mail som leverer på døra.
Vis hele sitatet...
haha, dem tar jo razzier hoss bestemødre som bruker DHEA også, på 70 år.