Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2047
Har søkt litt, forskjellige svar.
Hva er virkningstiden på riovtril?

En tråd hvor spørsmålet ikke ble svart http://freak.no/forum/showthread.php?t=195858

Kan man snorte for kjappere virkning? Hva er biotilgjenneligheten ved nasalt bruk?
Tygg dem for kjappere effekt.

Virkningstiden kommer an på hvor mange piller du eter, halveringstiden er på 48 timer (kan varierer)
Virkningstiden henger jo sammen med halveringstiden. Faktorer som spiller på hvor sterk virkning du vil få avhenger av hvor raskt du bygger toleranse, hva du veier, hva du anser som virkning, og hvor godt Rivotril virker på deg. Jeg tror ikke biotilgjengeligheten til rivotril nasalt er testet. Slikt krever seriøse tester. Det er ingen fasit.
Har tatt dumme avgjørelser 1-2 dager etter inntak, og med tanke på at halveringstiden ligger på rundt 40 timer om jeg husker riktig så kan du forvente en viss effekt i noen dager. Som relevant sier kommer det litt jo an på hva du anser som virkning også da.. Tar du 10mg er du kanskje apekatt i noen dager mens du føler deg helt edru, tar du 0,5-1mg vil du mest sannsynlig ha en form for beroligende effekt i en dag eller to om du er urolig eller har angst til vanlig.

Min erfaring er at effekten kommer raskt nok om du tar det under tunga, men det "smeller" jo ikke på samme måte som feks Xanor- uansett hvilken inntaksmetode du bruker.
Knuste 3mg til pulver å la det under tungen, så svelgte det med vann. Er sikker jeg har god effekt, kom tidlig.
Men er usikker på om jeg er rusa eller ikke.
Vil tru jeg er, men kjenner godt forskjellen på xanor å rivotril
Skal du ha en skikkelig svai så må du opp i 8-10 mg+.
Sitat av dronepungen Vis innlegg
Skal du ha en skikkelig svai så må du opp i 8-10 mg+.
Vis hele sitatet...
Ikke oppforde folk til komplett idioti da. Faen heller.
Sitat av dronepungen Vis innlegg
Skal du ha en skikkelig svai så må du opp i 8-10 mg+.
Vis hele sitatet...
Hæ? 2-4mg holder LENGE. Har du ikke toleranse kan du risikere å se dobbelt i et døgn av 4mg.
Digital nomade
trippy's Avatar
Du merker ikke selv hvor mongo du egentlig er når man spiser rivo, er det som er skummelt med de. Man kan sitte å sikle mens man snakker men selv så føler du deg helt normal bare avslappet og chill. Har opplevd det før med folk som har spist rivo, husker jeg var på nach med 4 andre som hadde spist 3-4mg hver og jeg hadde bare tatt speed. Folka babla om at de hadde så høy toleranse på benzo og at de følte seg helt normale, samtidig sikla de som faen når de snakka og så helt loka ut, hahah.
Sist endret av trippy; 11. oktober 2015 kl. 23:12.
Sitat av dronepungen Vis innlegg
Skal du ha en skikkelig svai så må du opp i 8-10 mg+.
Vis hele sitatet...
ja fy faen
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Hæ? 2-4mg holder LENGE. Har du ikke toleranse kan du risikere å se dobbelt i et døgn av 4mg.
Vis hele sitatet...
helt riktig, å med kombinasjon med alkohol å rivotril så kan gå for å være den snilleste personen til å bli meget kriminell over en natt!
Sitat av susiserken Vis innlegg
helt riktig, å med kombinasjon med alkohol å rivotril så kan gå for å være den snilleste personen til å bli meget kriminell over en natt!
Vis hele sitatet...
Ja, vil anbefale å være forsiktig med det selv om du kanskje allerede er klar over det. Rivotril er veldig skummelt med alkohol. En tidligere venn av meg hadde spist benzo ganske ofte, og så møtte jeg han på fylla en gang på en fest. Det er vel nesten et år siden nå, men husker de to som holdt festen var de snilleste personene, og de hadde to unger og en bil. Jeg husker han veldig godt fra barneskolen, og da var han noen ganger ganske beskyttende ovenfor meg og veldig grei. Han hadde hvert fall mye samvittighet på den tiden, men vet også at han slet litt. Han er et år eldre enn meg så hang ikke mye med han, så kan ikke si noe helt sikkert.

Vet bare at den kvelden hadde han spist rivo, tatt pepper, og drukket en del. Han ble senere hevet ut på grunn av at han bare lagde bråk og det gikk ikke an å snakke til han. De var først veldig greie med han, og spurte om han kunne skjerpe seg osv, men når det til slutt ikke gikk så hev de han ut. En halvtime senere så hadde han vært i en skuff, stjelet reservenøkkelen til 4runneren de sin, og krasjet den i den første svingen de kom til.

Selv om det kanskje er gøy å kunne tøye grensene sine litt kan det også føre til at du gjør ting du aldri ville gjort ellers, og du har ikke de sperrene du egentlig ville hatt. Jeg spiste med et uhell rivotril for å sovne på det en gang, hadde aldri tatt benzo før, og det var en venn av meg som sa det var sovemedisin (han knasker piller ganske ofte, og har derfor begynt å holde litt avstand til han - rett og slett fordi at han var kjempegrei før han begynte med piller, da røykte han bare, men han koste seg med benzo altfor ofte, vet ikke helt hvordan han er nå lenger, men dette er vel litt over en måned siden). Jeg våkna opp ganske svimmel og reiste på skolen, spurte en fyr i klassen jeg aldri hadde snakka med om jeg kunne låne scooteren han sin, han sa først nei og noe om at det var storesøstra sin eller noe slikt, men jeg sa det var et nødstilfelle eller et eller annet, kom på en helt lam unnskyldning i hvert fall. Jeg fant ut at det var rivo rimelig fort, men merket ingenting før jeg våknet (sikkert pga jeg sovnet ganske fort eller noe slikt, aner ikke), og alt jeg merket da var at jeg følte meg svimmel også). Jeg tok da scooteren til en venn av meg, tok to hits på bong, og reiste tilbake til skolen slik at jeg akkurat rakk timen. Jeg glemte selvfølgelig å gi han nøkkelen, så den kom han og spurte om akkurat når det ringte inn eller noe slikt, er ganske uklart egentlig.

Jeg sovner på pulten min eller noe slikt, og tror jeg drømte eller noe fordi jeg fikk et inntrykk av at jeg satt i bomberommet på barneskolen min sammen med to venner av meg fra samme skolen (jeg lå visstnok helt slapp på pulten min, så er det som gir mening i hvert fall). Han som sitter på siden av meg dytter litt i meg, og jeg reiser meg opp midt i timen, og bare går ut av klasserommet. Jeg går deretter inn på toalettet, og spyr mangfoldige ganger, og reiser deretter hjem. (Bare et eksempel på noe jeg aldri ville gjort ellers - vet det er ille å være ruset på og rundt skolen og slikt bare så det er sagt, men har holdt meg unna røyking og alt annet i over 2 uker nå pga skole og andre diverse grunner).

Poenget mitt er bare at du bør være forsiktig med det, finnes mye sunnere og bedre rus enn å knaske på rivotril (nå er dette den eneste erfaringen min, og det var bare en 2mg pille, men jeg veier veldig mye mindre enn jeg egentlig skulle gjort og spiste ikke mye på denne tiden - vet ikke om det har noen innvirkning.)

Bare kos deg og vent i spenning i hvert fall, skjer det ikke noe vil jeg hvert fall ikke anbefale å blande det med alkohol for å forsterke det. Kan jo godt bare være du hadde mer forventninger enn du egentlig skulle hatt - selv hadde jeg jo ingen forventninger i og med at jeg bare skulle sove på det, dummeste jeg har gjort.