Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 3729
Regner med et er en del her som har erfaring med å ta MDMA 2 helger på rad. Det er på ute etter hvis dette er noe jeg velger hvilke forholdsregler burde jeg ta? Hva er risikoen kontra det å la det gå 2 månedene som er anbefalt? Så lenge jeg holder meg unna alkohol har jeg ikke hatt store problemer med MDMA , dog har aldri prøvd å ta 2 turer så nært i tid tidligere. Er det slik å forstå at jeg bør dosere noe sterkere andre helgen for å kunne oppnå nogenlunde samme effekt?
Nedturen din på nr.2 vil være mye sterkere og kjipere, farene er økt sjanse for serotoninsyndrom, mer skadevirkninger på serotoninsystmet ditt. Har du bestemt deg for å gjøre dette bør du trene, spise sunt, og sove godt. Matvarer som restaurerer hjernen din: Nøtter, bladgrønnsaker, kjøtt (få med c-vitamin for opptak av jern), bananer, frukt generelt, kakao(Gjerne en sterk sjokolade med lite sukker og mye kakao. Kakao inneholder tryptofan som er en av byggeklossene til serotonin, for mye sukker vil forstyrre insulinbalansen i kroppen din og resultere i negativ virkning.) Og karbohydrater, finnes i brød.
Hvis farene er et syndrom så får jeg heller finne på noe annet Takker for noe som ser ut til å være et svar fra en som vet hva han snakker om.
Kanskje passende til en ny tråd, men noen anbefalinger\erfaringer med andre rusmidler man kan ta alene en helg og få tilnærmet samme awesome stemming som MDMA. Utelukker da alkohol, hasj og amfetamin av ulike årsaker…
Hvorfor skal du ruse deg aleine? Rus er noe jeg forbinder med noe sosialt, unntatt weed kanskje.
Jeg ser forresten ikke noe problem med å ta mdma to helger på rad, hvis dette er noe som bare skjer en sjelden gang. Nedturen trenger heller ikke være heftigere, dette er noe som varierer stort fra person til person. Vil forøvrig anbefale alle triks og tips Relevant kommer med her

2c-b syns jeg kan være en veldig grei substitutt for mdma. Kunne ha gått for ketamin og, selv om dette ikke er i helt samme gate som vår kjære Emma Skål for det gode liv og god helse
Kan ikke se at 2 helger på rad burde gjøre nevneverdig skade om det er en sjelden gang.
Du burde nok øke dosen litt for å få samme effekt, men om det var en god stund siden siste trip du hadde så trenger du ikke å øke så mye på dosen.

Nedtur etter mdma er vel ikke så vanlig med mindre man tar veldig høye doser? De fleste får jo en viss afterglow etter m trip.
Vil også si at bananer er en fin ting dagene etter MDMA da de inneholder en god del tryptofan som er byggeklossene til serotonin som er nevnt over her.
Hvorfor ruse meg alene er fordi jeg forrige helg var sammen med flere noe som var fantastisk, men ser en helt annen sjarm i ruse meg alene også en gang i blant. Da jeg svært sjelden får mulighet til dette og det nå skulle dukke opp 2 "fri" helger på rad så kunne den andre MDMA turen være en mulighet. Har noe 5 HTP liggende som jeg har nå har tatt noen dager etter sist trip, det burde vel også være med å forberede meg godt med tanke men eventuelt neste tur kommende helg. Takk for gode råd
Jeg prøvde å ha bare to ukers pause en gang, og da var roll nummer to mer eller mindre bortkastet. Endte opp med å måtte minst doble dosen for å komme opp, og når det endelig ble effekt ble jeg mest bare speeda. Hadde jo forsåvidt en fin nok natt, men ikke slik som mdma skal være. Ventet 4 uker etter det, og hadde full effekt igjen neste gang. Men korte pauser funker jo tydeligvis for enkelte, du vet ikke før du har prøvd :P (Jeg ville anbefalt å la være basert på mine erfaringer, men skal ikke si noe på om du har lyst til å gjøre deg dine egne erfaringer)
Jeg var dum og tok ecstacy to dager på rad. Det var en fæl nedtur som varte i en uke, var helt fin igjen etter to uker. Var dog på skole og jobb, og fungerte forsåvidt, men det var ikke gøy. Anbefales ikke, og det er egentlig bare dumt å ta så ofte. Vær ansvarlig og vent minst seks uker, da blir det også mer gøy. (Mulig du ikke får like mye funk andre gangen, den andre dagen min var fullstendig bortkasta).
Sist endret av Chronic420; 10. september 2015 kl. 19:56.
Bare å spise men husk å dobble dosen, 100mg - 200 mg 400 mg 800mg osv, Spiste 2gram på en gang å lever enda. Blir litt sliten men det funker greit.
Mener du virkelig det? Bare å ta dobbelt så mye så går det ok? Jeg dro hardt på da jeg var yngre, og ja som du sikkert ser så lever jeg fortsatt. Men i ettertid ser jeg at dette var total galskap. To gram med mdma er jo en helt latterlig høy dose og way beyond det jeg har konsumert. Det er jo som å be om at det skal gå til helvete, kanskje ikke der og da, men fortsetter du sånn så ønsker jeg deg lykke til videre.
Sitat av heiduderja Vis innlegg
Bare å spise men husk å dobble dosen, 100mg - 200 mg 400 mg 800mg osv, Spiste 2gram på en gang å lever enda. Blir litt sliten men det funker greit.
Vis hele sitatet...
Nå må du huske på at 2 gram på en helg ikke er det lureste, det er dessuten uforsvarlig å spre slikt tull på nettet. Selv om det fungerer for deg (tror du) vil nok de fleste ikke takle det, ha bruk for det, ei heller er det nødvendig, det er rimelig idiotisk. 800mg er også en uforsvarlig dose, det samme er 400mg. Less is more med MDMA. Når du tar det to helger på rad er hjernen din ekstra sårbar og sliten, dette er ihvertfall ikke tidspunktet å droppe en monsterdose.
Sitat av twoDamnPi Vis innlegg
Jeg prøvde å ha bare to ukers pause en gang, og da var roll nummer to mer eller mindre bortkastet. Endte opp med å måtte minst doble dosen for å komme opp, og når det endelig ble effekt ble jeg mest bare speeda. Hadde jo forsåvidt en fin nok natt, men ikke slik som mdma skal være. Ventet 4 uker etter det, og hadde full effekt igjen neste gang. Men korte pauser funker jo tydeligvis for enkelte, du vet ikke før du har prøvd :P (Jeg ville anbefalt å la være basert på mine erfaringer, men skal ikke si noe på om du har lyst til å gjøre deg dine egne erfaringer)
Vis hele sitatet...
Tok mdma 3 ganger på en 4 dagers festival.
Av en eller annen grunn ble den siste gangen uten tvil best.
Hadde merkelig nok ingen nedturer heller.

Så det er nok ganske individuelt hvordan det funker.
Man blir jo helt zombie tilslutt, men å spise mdma to helger på rad funker helt greit etter min mening. Satt bare ting på spissen å henviser til hva jeg har gjort. Men vær forsiktig! Har sett folk havne på sykehuset av 200MG. Tilgangen på Safrole olje er ikke helt topp om dagen så det blandes mye rart som kalles MDMA og når du engang kommer over ekte vare så holder kanskje halve dosen av hva du er vant til. (Kit test er ikke en garanti og noen klarer å lure disse! )
Sist endret av heiduderja; 11. september 2015 kl. 16:34.