Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  331 40969
Noen som vet om noen gode deals på BF4?
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Hvis noen finner noen "Pistol Only" servere si ifra!
Le Colonel
Oatre's Avatar
Trådstarter
Lima: En med TDM, og domination. Fant en MED CQ-large, men pistol only er dritt der
Sitat av Fanz44 Vis innlegg
Noen som vet om noen gode deals på BF4?
Vis hele sitatet...
Ja. Code4game.com har det for $52.99.
Sitat av Fanz44 Vis innlegg
Noen som vet om noen gode deals på BF4?
Vis hele sitatet...
Vet en måte hvor man får det for 230,-.. Lagde en tråd om det, men den ble sletta, aner ikke hvorfor :P
Game disconnected
pokemon's Avatar
Sitat av DrPain Vis innlegg
Jeg ble avbrutt av ungene som våknet midt i en session. Da jeg kom tilbake, var jeg bannet fra serveren pga idle too long. Er dette en permanent ban, eller hvor lenge må jeg vente før jeg kan joine serveren igjen?
Vis hele sitatet...
Du er nok bare bannet til runden er ferdig, virker rart å banne for alltid for å være afk.
Le Colonel
Oatre's Avatar
Trådstarter
Pokemon, er det forresten din BF server i din signatur?
Sitat av fatfro Vis innlegg
Ja. Code4game.com har det for $52.99.
Vis hele sitatet...
Er det legit?
Sitat av Fanz44 Vis innlegg
Er det legit?
Vis hele sitatet...
100% legit. Kan sende deg link til mine kjøp, har kjøpt Battlefield, Cod Ghosts og Xbox live gold der.
Sist endret av vidarlo; 6. november 2013 kl. 17:07. Grunn: refid fjerna
Bytter dere classes ofte? Jeg spiller nesten bare engineer å ser ikke grunn til å bytte siden engineer er nesten en ALT-MULIG-MAN. Noen innspill?
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Sitat av Iluwu Vis innlegg
Bytter dere classes ofte? Jeg spiller nesten bare engineer å ser ikke grunn til å bytte siden engineer er nesten en ALT-MULIG-MAN. Noen innspill?
Vis hele sitatet...
48 timer. Har kun spillt med medic og som sniper
Kjøpte nettopp premium edition fra G2play... koden fungerer ikke. What to do?
Le Colonel
Oatre's Avatar
Trådstarter
Sitat av Claryn Vis innlegg
Kjøpte nettopp premium edition fra G2play... koden fungerer ikke. What to do?
Vis hele sitatet...

Derfor jeg heller betaler dyrt fra Origin, da får jeg det jeg vil med en gang sende mail ville jeg gjort hvertfall
Sitat av Oatre Vis innlegg
Derfor jeg heller betaler dyrt fra Origin, da får jeg det jeg vil med en gang sende mail ville jeg gjort hvertfall
Vis hele sitatet...
Fikk svar med en gang. De prøver allerede nå å løse problemet mitt.

Post nr. 2000!
Sitat av Claryn Vis innlegg
Fikk svar med en gang. De prøver allerede nå å løse problemet mitt.

Post nr. 2000!
Vis hele sitatet...
Er ikke premium kun tilgang til fremtidige expansions?
Le Colonel
Oatre's Avatar
Trådstarter
Man får jo registrert koden da. Jeg har premium, man får da premium battle packs osv da.
Sitat av Oatre Vis innlegg
Man får jo registrert koden da. Jeg har premium, man får da premium battle packs osv da.
Vis hele sitatet...
Premium EDITION inneholder også grunnspillet. Det er grunnspill koden som ikke fungerer. Premium koden har jeg ikke prøvd.
Le Colonel
Oatre's Avatar
Trådstarter
Åja.. Da får du vel egentlig bare vente
Nå fikk jeg lyst til å skaffe meg Battlefield 4, etter jeg så disse videoene som Lima la ut. Har bare et spørsmål til dere som allerede har spilt det. Har spillet tatt en vending mot sine forgjengere?

For meg er det ganske kontrast i hvor god jeg er fra hvert battlefield spill. Jeg suger blant annet skikkelig på Battlefield Bad Company 2, mens på BF3 er det overhodet ikke noe problem å komme på topp 3. Og for meg så ser BF4 mer ut som en BF3 med de samme prinsippene som Bad Company 2, uten at jeg helt kan sette finger'n på hvor jeg ser dette. Det har gjort at jeg enda ikke har kjøpt spillet. Er jeg på jordet, eller er det noen som kan bekrefte mine fordommer?
Sist endret av Proggy; 6. november 2013 kl. 19:52.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Sitat av Proggy Vis innlegg
Nå fikk jeg lyst til å skaffe meg Battlefield 4, etter jeg så disse videoene som Lima la ut. Har bare et spørsmål til dere som allerede har spilt det. Har spillet tatt en vending mot sine forgjengere?

For meg er det ganske kontrast i hvor god jeg er fra hvert battlefield spill. Jeg suger blant annet skikkelig på Battlefield Bad Company 2, mens på BF3 er det overhodet ikke noe problem å komme på topp 3. Og for meg så ser BF4 mer ut som en BF3 med de samme prinsippene som Bad Company 2, uten at jeg helt kan sette finger'n på hvor jeg ser dette. Det har gjort at jeg enda ikke har kjøpt spillet. Er jeg på jordet, eller er det noen som kan bekrefte mine fordommer?
Vis hele sitatet...
Bf4 har det samme "kontroll-systemet" som bf3. Så med samme sens er det helt likt
Sitat av Proggy Vis innlegg
Nå fikk jeg lyst til å skaffe meg Battlefield 4, etter jeg så disse videoene som Lima la ut. Har bare et spørsmål til dere som allerede har spilt det. Har spillet tatt en vending mot sine forgjengere?

For meg er det ganske kontrast i hvor god jeg er fra hvert battlefield spill. Jeg suger blant annet skikkelig på Battlefield Bad Company 2, mens på BF3 er det overhodet ikke noe problem å komme på topp 3. Og for meg så ser BF4 mer ut som en BF3 med de samme prinsippene som Bad Company 2, uten at jeg helt kan sette finger'n på hvor jeg ser dette. Det har gjort at jeg enda ikke har kjøpt spillet. Er jeg på jordet, eller er det noen som kan bekrefte mine fordommer?
Vis hele sitatet...
Synes at BF4 er veldig likt når det kommer til hele feelingen i spillet! Kontroller, movement, våpen, vehicles (med unntak av air-vehicles imo) er svært likt som det var i BF3 bare finpusset! Liker absolutt det nye peak-systemet, og jeg liker at hvor mye man tåler har blitt redusert.

Dersom du likte BF3, kan jeg nesten garantere at deg at du kommer til å elske BF4, da det er et spill de har bygget på feedback fra BF3


http://www.youtube.com/watch?v=cGBwWBF2Pa8
Jeg må bare dele denne også! Skjedde nå nettopp etter en runde Conquest på Rogue Transmission, og var så heldig å få det på record! (Dersom du ikke får det med deg, se på nytt og legg merke til hva som skjer under slowmoen)
Hei! Jeg kjøpte bf4 på elkjøp før i dag,men når jeg skal innstallere så stopper det helt opp etter jeg har satt inn disc 2 på 35%, noen vet hva jeg må gjøre?
Sitat av cinax Vis innlegg
Hei! Jeg kjøpte bf4 på elkjøp før i dag,men når jeg skal innstallere så stopper det helt opp etter jeg har satt inn disc 2 på 35%, noen vet hva jeg må gjøre?
Vis hele sitatet...
Vet ikke helt hvordan du ordner det sånn direkte nei. Det du kan gjøre om du ikke får noe greie på det er å løse inn cd-keyen i origin for så å laste det ned der
Le Colonel
Oatre's Avatar
Trådstarter
Sitat av Lima Vis innlegg
Bf4 har det samme "kontroll-systemet" som bf3. Så med samme sens er det helt likt
Vis hele sitatet...
Finnes det et program som stiller sensen likt, eventuelt hvordan kan man gjøre det manuelt i filer? Hadde ganske greie stats i BF3, men i BF4 er de ikke så mye å skryte av.

Har du fått til samme sense, annet enn å måle, noe litt mer presist.
Sitat av Kimstah Vis innlegg
Vet ikke helt hvordan du ordner det sånn direkte nei. Det du kan gjøre om du ikke får noe greie på det er å løse inn cd-keyen i origin for så å laste det ned der
Vis hele sitatet...
Ja,men problemet er at jeg har forferdelig nett..
Sitat av Oatre Vis innlegg
Finnes det et program som stiller sensen likt, eventuelt hvordan kan man gjøre det manuelt i filer? Hadde ganske greie stats i BF3, men i BF4 er de ikke så mye å skryte av.

Har du fått til samme sense, annet enn å måle, noe litt mer presist.
Vis hele sitatet...
Mouse-sensitivity.ettellerannet
Le Colonel
Oatre's Avatar
Trådstarter
Får vel bare bli vandt til den nye sensen, fungerer greit nok. Dessuten så er det jo mye deaths når jeg har vært i cover i 20 sekunder
Sist endret av Oatre; 6. november 2013 kl. 22:45.
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Er jo bare å måle med målebånd hvor lang 360 grader er på bf3,og justere litt på bf4?
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Sitat av Oatre Vis innlegg
Finnes det et program som stiller sensen likt, eventuelt hvordan kan man gjøre det manuelt i filer? Hadde ganske greie stats i BF3, men i BF4 er de ikke så mye å skryte av.

Har du fått til samme sense, annet enn å måle, noe litt mer presist.
Vis hele sitatet...
Sitat av CHillZoNE Vis innlegg
Er jo bare å måle med målebånd hvor lang 360 grader er på bf3,og justere litt på bf4?
Vis hele sitatet...
Som chillzone sier her med 360 grader, still deg inntil en vegg som er lang og rett så blir det lettere.
Også kan du sikte rett frem, se på et punkt som er helt i siden av synet ditt, så måler du avstanden du bruker på og sikte bort til punktet du merket deg på siden. (Her må du ha lik "field of view" da)
EA overgår seg selv.

Får erroren 0x00006 når jeg launcher Bf4.

Snakket nettopp med en såkalt "Game Advisor" som sendte saken til et dedikert support-team for denne buggen. Hun sa at jeg får svar om ca. 2 uker.
Sitat av Claryn Vis innlegg
EA overgår seg selv.

Får erroren 0x00006 når jeg launcher Bf4.

Snakket nettopp med en såkalt "Game Advisor" som sendte saken til et dedikert support-team for denne buggen. Hun sa at jeg får svar om ca. 2 uker.
Vis hele sitatet...
Hah. EA support. De vinner ikke noen premie akkurat

DU får nesten bare vente på patch og kjøre en repair av BF imens kanskje
Sitat av Nikon01 Vis innlegg
Hah. EA support. De vinner ikke noen premie akkurat

DU får nesten bare vente på patch og kjøre en repair av BF imens kanskje
Vis hele sitatet...
Det er en lisens-feil.. Hverken reinstall eller repair vil fungere.
Sitat av Claryn Vis innlegg
Det er en lisens-feil.. Hverken reinstall eller repair vil fungere.
Vis hele sitatet...
Kjedelig. Nei da får man bare vente på svar fra EA, som kan ta tid. Sendte selv en henvendelse på en sak for litt over 1 mnd siden. For 3 dager siden fikk jeg svar på mail om at de ser på saken.

Så lykke til
Sitat av Nikon01 Vis innlegg
Kjedelig. Nei da får man bare vente på svar fra EA, som kan ta tid. Sendte selv en henvendelse på en sak for litt over 1 mnd siden. For 3 dager siden fikk jeg svar på mail om at de ser på saken.

Så lykke til
Vis hele sitatet...
Har allerede fått tilbake pengene. Bf4 er ikke verdt det når EA står bak.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Dice har en lang liste med ting som må fikses;

-Server krasj
-Exe Krasj
-Kniv animasjonen, også at man ikke kan skyte en som står å kniver en team mate. Da har man gjerne tomt magasinet i han også blir man skutt etterpå ... Hele greiene med kniving er helt på trynet egentlig.
-Netcode!
-Mer serverinfo! Var mer på Bf3. Hvor mange tickets har den fordømte serveren f.eks.
-Punkbuster, som alltid er kranglete.

Noen flere?

-"Hitmarken" blir plutselig borte, er forsinket. Det helper og gå kjapt inn og ut av menyen

-De må gjøre noe med ristingen, det blir ikke 7 på Richters skala selvom et hus raser sammen, eller en nade sprenger 10 meter unna
Le Colonel
Oatre's Avatar
Trådstarter
Er det forresten meninga at scopen er randomly blurry, og plutselig skarpt? Veldig irriterende egentlig, greit å vite om det er meninga da er det ikke like irriterende.

Forresten noen som får quita ordentlig? Eneste måten jeg får quita er ved å ende prossessen.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Sitat av Oatre Vis innlegg
Er det forresten meninga at scopen er randomly blurry, og plutselig skarpt? Veldig irriterende egentlig, greit å vite om det er meninga da er det ikke like irriterende.

Forresten noen som får quita ordentlig? Eneste måten jeg får quita er ved å ende prossessen.
Vis hele sitatet...
Gå på Options/Video og der setter du "Motion Blur Amount" på 0. Så er det null blur på scopen (:
Også på Video kan du sette "Veapon Dof" på off så blir ikke våpenet blurry når du aimer
Yo! Jeg har problemer med å starte bf4. Dette er hva som kommer opp: Origin could not start up (-5ef7ffff): The LSX server didn't respond within the set timeout

Noen som vet hva jeg må gjøre for å fikse problemet?
SHARKFACEGANG
mkey's Avatar
Nå har ikke lest hver minste post, men det ser ut som en mulig fix for "Battlefield 4 har sluttet å virke" erroren som er ute å går, er å bruke "GameTime.MaxVariableFps 61" i console for å lage limit for FPS samt senke grafikken til medium eller lavere, da for noen er det ustabil fps som forutsaker dette problemet. Nå kan det være forskjellige ting som gjør at du får denne erroren. Det ser ut til å fungere for min del etter å ha prøvd alle andre mulige løsninger uten hell.

Correct me if im wrong
Game disconnected
pokemon's Avatar
fryktelig irriterende at hitmarkeren forsvinner av og til
Sitat av pokemon Vis innlegg
fryktelig irriterende at hitmarkeren forsvinner av og til
Vis hele sitatet...
Bare å trykke på Q knappen så kommer den tilbake med en gang :P Så med en gang jeg ser at den kommer bort, så trykker jeg på Q
Game disconnected
pokemon's Avatar
skal teste det da :P
Le Colonel
Oatre's Avatar
Trådstarter
Sitat av Lima Vis innlegg
Gå på Options/Video og der setter du "Motion Blur Amount" på 0. Så er det null blur på scopen (:
Også på Video kan du sette "Veapon Dof" på off så blir ikke våpenet blurry når du aimer
Vis hele sitatet...
Har motion blur noe å si på FPSen? Føles ihvertfall sånn, har heller ikke muligheten til å teste nå. Liker motion blur egentlig, ting blir mye mer realistisk føler det ihvertfall sånn.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Sitat av Oatre Vis innlegg
Har motion blur noe å si på FPSen? Føles ihvertfall sånn, har heller ikke muligheten til å teste nå. Liker motion blur egentlig, ting blir mye mer realistisk føler det ihvertfall sånn.
Vis hele sitatet...
Nå har det plutselig ikke noe og si på siktet mitt heller. Det ble klart da jeg skrudde det av, men nå er det like blurry igjen -.-
Le Colonel
Oatre's Avatar
Trådstarter
Sitat av Lima Vis innlegg
Nå har det plutselig ikke noe og si på siktet mitt heller. Det ble klart da jeg skrudde det av, men nå er det like blurry igjen -.-
Vis hele sitatet...
Ja.. Er helt random på meg når det er blurry og klart. Ganske irriterende egentlig
Best uten ball!
r0bin's Avatar
Har spilt BF4 på pc i ca 40 timer nå og er noen ting som gjør spillet nesten umulig å spille for min del:

1.Netcode
2.Spillet kræsjer, enten "client closed down" eller bare fryser når det er mapchange.
3.Forbanna drittunger som camper på rush med den forpulte, sinnsykt ubalanserte mortar'en. Seriøst folk for støtt 40-0 i score hvis ikke værre. Nerf den OP søple greia til grus og la den forbli ubrukelig til annet enn å skyte ut røyk granater.
4.Snipere! Alle skal være 1337 bush wookier som skal headshotte fra andre siden av kartet. Det irriterer meg grenseløst når man attacker på rush og halve laget er møkka snipere som camper og ikke bidrar en dritt til å få planta eller beskytta bomba. PTFO or GTFO!
5.Endel baner som er veldig ubalansert for rush, type Hainain Resort hvor halvparten av laget sitter å venter på en båt skal spawne og den andre halvdelen ligger på den lille øya og sniper.
Operation Locker er også et tullemap, på grensa til å være like teit som Metro i BF3. Kun granat kasting non stop.

/rant
Le Colonel
Oatre's Avatar
Trådstarter
Hei. Noen som har peiling hvorfor jeg kjører dårlig med GTX780 + i5 2500k @ 4,5 ghz?
Spillet ligger i x86, og har prøvd å flytte det til vanlig program filer men da finner den ikke spillet? Går på en server og det sier bare at jeg må laste ned spillet først
Sitat av r0bin Vis innlegg
Har spilt BF4 på pc i ca 40 timer nå og er noen ting som gjør spillet nesten umulig å spille for min del:

1.Netcode
2.Spillet kræsjer, enten "client closed down" eller bare fryser når det er mapchange.
3.Forbanna drittunger som camper på rush med den forpulte, sinnsykt ubalanserte mortar'en. Seriøst folk for støtt 40-0 i score hvis ikke værre. Nerf den OP søple greia til grus og la den forbli ubrukelig til annet enn å skyte ut røyk granater.
4.Snipere! Alle skal være 1337 bush wookier som skal headshotte fra andre siden av kartet. Det irriterer meg grenseløst når man attacker på rush og halve laget er møkka snipere som camper og ikke bidrar en dritt til å få planta eller beskytta bomba. PTFO or GTFO!
5.Endel baner som er veldig ubalansert for rush, type Hainain Resort hvor halvparten av laget sitter å venter på en båt skal spawne og den andre halvdelen ligger på den lille øya og sniper.
Operation Locker er også et tullemap, på grensa til å være like teit som Metro i BF3. Kun granat kasting non stop.

/rant
Vis hele sitatet...
Kanskje en idé å prøve ut noen av de andre modusene, for eksempel conquest? Personlig spiller jeg kun conquest, ettersom jeg synes det er den desidert beste modusen. Rush, som du sier, blir for frustrerende med campers o.l. Det føles også ut som at rush-banene egentlig er conquest-baner delt opp i flere deler, og at det ikke egentlig er slik banene er ment til å bli spilt.
Le Colonel
Oatre's Avatar
Trådstarter
Hvorfor i helsikke får jeg ikke lasta ned browser pluginen? Har lasta den ned men får ikke installert, har prøvd å installere 100 ganger men den registrer ikke at jeg den blir installert så får ikke spilt.