Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2601
Usikker på hvor jeg burde poste så prøver meg her.
Har lett og lett uten hell.
Er det noen som vet av noe Techno konserter/arrangement i Trondheim? Finns det noen uteplasser som jevnlig har technokvelder? Har et inntrykk av av Tromsø har vokst i technomiøjøet med konserter og events ganske ofte de siste årene, men I Trondheim har jeg nesten aldri kommet over noe.
(Bortsett fra Skogtroll og en eller annen bunkersfest i ny og ne)
Når jeg sier konserter så tenker jeg live med Dj, strobelys og en generell "sosialt aksepterende vibe "rundt andre rusmidler enn alkohol

Noen som vet?
Sist endret av aintnowifey; 9. januar 2018 kl. 02:39. Grunn: Skriveleif
Join Clubbing i Trondheim på Facebook, der er det mye info.
https://www.facebook.com/groups/ClubbingInTrondheim/

2 ganger nå siste året har de hatt trance/techno party på Scandic Lerkendal som heter Topside.
Utover så skjer det litt på RedZone i techno og psytrance, info på Clubbing in Trondheim siden.
Sist endret av Lyra; 9. januar 2018 kl. 02:51.
ArbeidsledigProletar
Spør litt rundt etter "yours truly".
Sitat av Batabusa Vis innlegg
Spør litt rundt etter "yours truly".
Vis hele sitatet...
Eller waterfront, men det er vel bunkerfestene han tenker på.

Men det meste har vel blitt nevnt, redzone har jo en del techno/Psy for tiden, også Skogtroll da men de samarbeider jo med redzone. skulle faktisk spille der selv, men er på rehab, så det passet seg ikke helt.
Takk for tips folkens, har meldt meg inn i clubbinggruppa på facebook.
Sitat av Batabusa Vis innlegg
Spør litt rundt etter "yours truly".
Vis hele sitatet...
Har hørt om det mystiske Yours Truly for en stund tilbake
Er det et slags rave eller?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Yours Truly var et underground klubb konsept som gikk noen ganger i året for 2-3 år siden i div. bunkere og industribygg.

I tillegg til det som folk har nevnt over kan du sjekke ut diskoteket sine fb sider.