Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  31 9301
Hei! Da har jeg sittet en stund og sett litt rundt på nettet etter forskjellige typer rullepapir og blunts.
Jeg er ikke særlig erfaren med forskjeller på papirene, siden jeg kun har brukt Rizla i noen måneder.

Jeg fant en side som heter GrowHigh, hvor de selger blandt annet rullepapir.
Det jeg lurer på er hvilke papir er best etter deres erfaring (hvis dere har prøvd noen disse),
og vil det bli stoppet i tollen hvis jeg bestiller til egen adresse?

Takker på forhånd!
Selfølgelig vil det ikke bli stoppet i tollen, når ble papir ulovlig?
Trådstarter
Sitat av Hater_mordin Vis innlegg
Selfølgelig vil det ikke bli stoppet i tollen, når ble papir ulovlig?
Vis hele sitatet...
Jeg tenkte mer på papir some "Pure Hemp" osv.
Exterminate!
jonnis's Avatar
Anbefaler deg å unngå Juicy Jays. De smaker greit på leppene, men røyken smaker shit. Raw på rull er derimot kjekt å bruke, da bestemmer du akkurat hvor langt papir du vil ha selv. Har prøvd Dragonfly sitt papir med sjokoladesmak, og de lukter forferdelig. smaker derimot ikke noe av papiret.
Sist endret av jonnis; 17. juni 2011 kl. 19:10.
Trådstarter
Sitat av jonnis Vis innlegg
Anbefaler deg å unngå Juicy Jays. De smaker greit på leppene, men røyken smaker shit. Raw på rull er derimot kjekt å bruke, da bestemmer du akkurat hvor langt papir du vil ha selv. Har prøvd Dragonfly sitt papir med sjokoladesmak, og de lukter forferdelig. smaker derimot ikke noe av papiret.
Vis hele sitatet...
Takker! Jeg har hørt litt om gjennomsiktige rullepapir, er de noe tess?
Exterminate!
jonnis's Avatar
Sitat av Airo Vis innlegg
Takker! Jeg har hørt litt om gjennomsiktige rullepapir, er de noe tess?
Vis hele sitatet...
Hvis du ser her så ser du at de er noenlunde gjennomsiktige. Det betyr egentlig bare at de er tynne, og de avgir derfor lite smak.(som regel). Du får og kjøpt tynne Rizla i Norge (Rizla Silver), men det begynner å minke på steder du får kjøpt de. Om de er noe tess er opp til deg, men jeg synes de er helt greie, med unntak av at de kan være litt knotete å rulle med om du har tørre fingre.
Sist endret av jonnis; 17. juni 2011 kl. 19:30. Grunn: +++
Trådstarter
Sitat av jonnis Vis innlegg
Hvis du ser her så ser du at de er noenlunde gjennomsiktige. Det betyr egentlig bare at de er tynne, og de avgir derfor lite smak.(som regel). Du får og kjøpt tynne Rizla i Norge (Rizla Silver), men det begynner å minke på steder du får kjøpt de. Om de er noe tess er opp til deg, men jeg synes de er helt greie, med unntak av at de kan være litt knotete å rulle med om du har tørre fingre.
Vis hele sitatet...
Jeg snakker om slike gjennomsiktige.
Exterminate!
jonnis's Avatar
Sitat av Airo Vis innlegg
Jeg snakker om slike gjennomsiktige.
Vis hele sitatet...
De har jeg ikke brukt, men produsenten påstår at de ikke skal ha noen smak eller lukt. Det er vel bare å kjøpe seg et utvalg av forskjellige papirer du har lyst til å prøve. De koster jo ikke mange kronene. Vill kjøpt noen av de gjennomsiktige og en rull eller to med RAW for å prøve.
Trådstarter
Sitat av jonnis Vis innlegg
De har jeg ikke brukt, men produsenten påstår at de ikke skal ha noen smak eller lukt. Det er vel bare å kjøpe seg et utvalg av forskjellige papirer du har lyst til å prøve. De koster jo ikke mange kronene. Vill kjøpt noen av de gjennomsiktige og en rull eller to med RAW for å prøve.
Vis hele sitatet...
Takker så mye
Sitat av Airo Vis innlegg
Jeg snakker om slike gjennomsiktige.
Vis hele sitatet...
Hadde en gang en pakke med slike.. er noe herk å rulle med og brenner som plastikk. Styr unna

Raw er tingen!
Sist endret av Tengel; 17. juni 2011 kl. 21:01.
ArbeidsledigProletar
Smaker i tillegg penis til å brenne dårlig. Hvorfor skal folk røyke papir som smaker ditten og datten eller ser fancy ut?

For guds skyld, det er det INNI du røyker, ikke papiret, greit nok og ikke bruke det tjukkeste gråpapiret mordi la på skolebøkene dine, men gidd å investere ekstra penger for at papiret skal være gjennomsiktig og smake jordbær.
Gjennomsiktig rullepapir som ser ut som plastik er laga av cellulose og produserer mindre kullos og er dermer et mindre usunt alternativ til papir.

Skal du ha Papir som faktisk gir smak på røyken må du kjøpe ruller som er pakka lufttett. De er like tykke som gråpapir og våte, for de er innsatt med konsentrert smakstilsetning.
Sist endret av Jallis370; 18. juni 2011 kl. 01:42.
Aldri bestill sånne ting til din egen addresse, da ber du om rassia... Bruk en venn's addresse eller en slektning også sier du til dem at det er bare det er en gave til dama å du vil ikke at hun skal finne det i posten funker hver gang.

www.everyonedoesit.co.uk har den største rizzla og blunts utvalg jeg har sett, mitt favoritt er kingpin blunts :P
Jeg ble glad i denne! Lukter godt, og gir akkurat riktig/nok smak, ihvertfall for meg
Sist endret av random42099; 18. juni 2011 kl. 19:10.
Hmm... Du trenger vel ikke og gå på internett for og kjøpe Longpapers, viss du ikke bor altfor langt unna en storby, men var vel ikke det du ville vite. Personlig liker jeg OCB best, men kan bli litt for mye lim-smak, men i værtfall her i Trondheim så selger de ikke bare OCB på Bamboo shop, man får kjøpt det på en del kiosker.
Sitat av KICKZ Vis innlegg
Aldri bestill sånne ting til din egen addresse, da ber du om rassia... Bruk en venn's addresse eller en slektning også sier du til dem at det er bare det er en gave til dama å du vil ikke at hun skal finne det i posten funker hver gang.

www.everyonedoesit.co.uk har den største rizzla og blunts utvalg jeg har sett, mitt favoritt er kingpin blunts :P
Vis hele sitatet...
Bare tull.

Cellulose er en smakssak , jeg synes det er helt greit til tider. Greit å prøve litt forskjellig.
▼ ... over et år senere ... ▼
Hvor mange er det i en vanlig rød rizla pakke?
Sitat av gaming Vis innlegg
20 stk elns. jævla noob lil j
Vis hele sitatet...
Har hørt at det er 20 ja, men leste at det var 50 ett sted på nettet...
Noen som vet?
Sist endret av Lil J; 5. februar 2013 kl. 18:36.
vanlig rizla pakke: 50 ark
Sitat av KICKZ Vis innlegg
Aldri bestill sånne ting til din egen addresse, da ber du om rassia... Bruk en venn's addresse eller en slektning også sier du til dem at det er bare det er en gave til dama å du vil ikke at hun skal finne det i posten funker hver gang.

www.everyonedoesit.co.uk har den største rizzla og blunts utvalg jeg har sett, mitt favoritt er kingpin blunts :P
Vis hele sitatet...
Blir det ikke rassia hos den adressen du bestiller til da, i følge din tankegang? O.o
Sitat av KICKZ Vis innlegg
Aldri bestill sånne ting til din egen addresse, da ber du om rassia... Bruk en venn's addresse eller en slektning også sier du til dem at det er bare det er en gave til dama å du vil ikke at hun skal finne det i posten funker hver gang.

www.everyonedoesit.co.uk har den største rizzla og blunts utvalg jeg har sett, mitt favoritt er kingpin blunts :P
Vis hele sitatet...
Og utsette kompiser for razzia?
Du virker som en kjernekar. Skriv til meg i innboks om vi skal bli venner.
ArbeidsledigProletar
Sitat av KICKZ Vis innlegg
Aldri bestill sånne ting til din egen addresse, da ber du om rassia... Bruk en venn's addresse eller en slektning også sier du til dem at det er bare det er en gave til dama å du vil ikke at hun skal finne det i posten funker hver gang.

www.everyonedoesit.co.uk har den største rizzla og blunts utvalg jeg har sett, mitt favoritt er kingpin blunts :P
Vis hele sitatet...
Lolnei!?
Razzia pga rullepapir? Nå får du gi deg.
Jeg liker best OCB premium papirene. Gjerne deluxe versjonen som også har med seg filter.
Ang. Transparent papers så er det noen gode typer å noen dårlige typer. Jeg TROR det var OCBs transparant som var dem jeg likte best.

Smoking papirene er også meget gode!
J'adore le café
Kimbobo's Avatar
Du kan fikse perf joint med hvilket som helst rullepapir så lenge du faktisk kan rulle.
Ruller presise joints everytime, så lenge du vet og kan consistency spiller rollen om strat annerledes, get the point?
Sitat av Kimbobo Vis innlegg
Du kan fikse perf joint med hvilket som helst rullepapir så lenge du faktisk kan rulle.
Ruller presise joints everytime, så lenge du vet og kan consistency spiller rollen om strat annerledes, get the point?
Vis hele sitatet...
Nå er ikke alle like badass som deg, da, desverre.
Noen som vet om noen bra videoer på youtube for å lære seg å rulle? Suger så jævlig til å rulle, når jeg klarer å faktisk få den rund så er den så jævlig løs
Sitat av Lil J Vis innlegg
Noen som vet om noen bra videoer på youtube for å lære seg å rulle? Suger så jævlig til å rulle, når jeg klarer å faktisk få den rund så er den så jævlig løs
Vis hele sitatet...
Søk på youtube, sjekk teknikker, sjekk teknikker når kompiser ruller. Så prøver eu selv, med tobakk og bare rull, riv opp jointen og rull på nytt. Øvelse gjør mester!
Sitat av Lil J Vis innlegg
Noen som vet om noen bra videoer på youtube for å lære seg å rulle? Suger så jævlig til å rulle, når jeg klarer å faktisk få den rund så er den så jævlig løs
Vis hele sitatet...
Det er bare å øve og øve, det kommer seg etterhvert. Kjøp noen pakker, ta deg et bonghit og sitt og rull til fingra blør, så skal du nok se at du får til etterhvert!
Sitat av Lil J Vis innlegg
Hvor mange er det i en vanlig rød rizla pakke?
Vis hele sitatet...
euh...! Rød rizla er grusomt, kan likegodt rulle med vg da. Dreper veldig mye av smaken på det du ruller inn.

smokingpaper.com
bestil på dealekstreme 5 pak rulepappir til 5 dollar
▼ ... over en uke senere ... ▼
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
Sitat av Airo Vis innlegg
Jeg snakker om slike gjennomsiktige.
Vis hele sitatet...
røyker er OK, og det var i min mening helt OK smak og lukt av papiret. var ikke pes å trekke altså, men den skjeivbrennte seg rimelig mye
OCB slim premium funker veldig fint, får med filter også! De er ofte å finne på mix viss man ikke gidder å bestille på nettet/ har noia for at det blir razzia av å bestille papir.....lol...