Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 683
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei freaks, de siste gangene jeg har tatt meg en joint på kveldene har jeg fått veldig ubehag i høyre bryst.
Når jeg trekker røyken ned føles det ut som litt av røyken blir trekt inn i høyre bryst, der det kjennes ut som om brystet utvider seg og det svir veldig. Hva kan dette være? Har også begynt å hoste veldig av jointen, noe jeg ikke gjorde før.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei freaks, de siste gangene jeg har tatt meg en joint på kveldene har jeg fått veldig ubehag i høyre bryst.
Når jeg trekker røyken ned føles det ut som litt av røyken blir trekt inn i høyre bryst, der det kjennes ut som om brystet utvider seg og det svir veldig. Hva kan dette være? Har også begynt å hoste veldig av jointen, noe jeg ikke gjorde før.
Vis hele sitatet...
Høres ut som symptomer på begynnende influensa. Mange som har det for tiden, har selv nettopp kviknet til etter en runde.
Begynte med tørrhoste i noen dager, fulgt av muskelsmerter i skulder og bryst, så ble det feber, hodepine, slapphet og løs mage.
Sist endret av PVestlandia; 5. januar 2018 kl. 15:39.
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av PVestlandia Vis innlegg
Høres ut som symptomer på begynnende influensa. Mange som har det for tiden, har selv nettopp kviknet til etter en runde.
Begynte med tørrhoste i noen dager, fulgt av muskelsmerter i skulder og bryst, så ble det feber, hodepine, slapphet og løs mage.
Vis hele sitatet...
Kan sies at jeg har ligget med influensa de siste dagene, så der fikk jeg den Takk for svar, da trenger jeg ikke bekymre meg for at det kan være noe annet.. Bare forjævlig å røyke, så nå blir det pause frem til kroppen er helt frisk!