Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 3434
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hey, er det stor sjanse for å bli tatt om vi tar oss en joint på dekk?
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har gjort det før selv. Null problem, så lenge du får det på.
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er nok en lav sjanse på å bli tatt, men fortsatt, vær obs på andre rundt dere. Go for it.
Lykke til med røykinga. Og skru av mobildata.
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Susa Vis innlegg
Lykke til med røykinga. Og skru av mobildata.
Vis hele sitatet...
Vi har røykt, hvorfor skulle vi skru av 4g? Kan de på båten se oss pga det??
Neida, tror nok det var en oppfordring om å ikke ende opp med å betale ekstra på telefonregninga!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vi har røykt, hvorfor skulle vi skru av 4g? Kan de på båten se oss pga det??
Vis hele sitatet...
På danskebåten og disse skipene bruker satelitt for mobiloverføring, derfor er prisen ganske dyr, anebfaling skru av mobildata. Noen operatører tar opptil 125 kr MB. kan fort bli dyrt å sende en snap
Etter jeg ble myndig har jeg reist med danskebåten to ganger, og vi ble stoppet på vei ut av norge begge gangene, vi mistet nesten båten. Ikke jeg men vennen min(jeg ser så uskyldig og snill ut Uansett, han ble tatt med til et rom og kroppsvisitert, og sjekket opp mot en database. Det hele tok 35 min, rart. Vet ikke om disse tollerne/politi kjedet seg eller hva, men kameraten min var ikke særlig happy, etter "avhør" og masse annet piss fikk han endelig gå. Bra de ikke sjekket hva han hadde i boxeren.

Vi stusset uansett over dette, men var glade for at vi ikke mistet båten.
Jeg har røyka på en lignende båt en gang, mellom Tyskland og Danmark, gikk helt fint egentlig. Eneste du bør passe på er at du står et sted hvor du har oversikt over hvor det kan komme folk i fra, da jeg gjorde det overså jeg en dør for de ansatte så halveis ned i jointen kom det en dude ut der... Aldri vert så redd før og kasta resten på sjøen med en gang, men han Duden så bare på meg og lo og så "it's cool man" også gikk han vidre.