Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2040
God lørdagskveld, godtfolk!

For en ukes tid siden gjorde jeg meg noen artige erfaringer på et, for meg, nytt rusmiddel.
Det hele startet med at en "lettere" vinningskriminell kompis av meg slang innom et par dager. I tillegg til kreativ entreprenør er han et vandrene apotek. Vår historie strekker seg ganske langt tilbake i tid, og vi har alltid stilt opp for hverandre uansett hva. Materielle verdier er ingenting mellom oss. Så da han rasket sammen sakene sine før han dro spute jeg om ikke resten av Emmaen kunne ligge igjen. Han gliste og forklarte kort om hva jeg ikke burde gjøre ift. hans erfaringer. Har vært i miljøet siden jeg var 13 år gammel, så er godt kjent med de fleste rusmidler og hvordan de fungerer, bare nada personlig erfaring, så endte opp med et kort sammendrag. Jeg er veldig forsiktig med rusmidler og det har jeg alltid vært. Tidligere har jeg testet små mengder DMT og moderate mengder 2C-E. I tillegg er jeg flerårig hverdagsrøyker med 9 timer avbrekk hver dag på grunn av jobb. Nå følte jeg meg klar, så nå tenkte jeg å kjøre på.

Klokken ble ca 16:15 da en god kompis jeg hadde lovet å være med på turen var klar.
For han er storyen den samme, minus 2C-E. Kort om oss:
I sofaen sitter to ekstremt gode kompiser med åpenhet om alt. Meg på rundt 60 kg, og han, som vi i historien kan kalle Rolf, ligger på rundt 65. I posen jeg holder opp ligger det noen hvite krystaller og litt pulver. Jeg ble opplyst om at før den fikk en omgang i lommeboka var en solid krystall. Stoler på fyren med livet mitt, som situasjonen viser, så jeg la det på vekta. Ca 300 milligram. Restene av krystallen ble pulverisert, delt opp i 3 og lagt klart. Vi er ganske gira, men generelt avslappet. Vi tok en del hver, og justerte senere ved å dele de siste 100 milligrammene(uten hell..(Såklart)).

Smaken beskrives best som en kombinasjon av grapefrukt og hockeypulver.
Dette er ingen rusrapport så jeg skal ikke gå inn i detaljene av rusen bortsett fra et par punkter. Rusen var som alle kjenner den; bortsett fra et par ting. Da vi etter noen timer med stuk inne bestemte oss for å ta turen ut hadde det begynt å bli mørkt. Ikke veldig, men nok til at ting er vanskelig å se på avstand. I skogen ble det naturligvis noe mørkere og det var her det magiske skjedde. Peaket var på veis ende da jeg begynte å hallusinere. Og det var "vivid". Kun visuelle, men jeg ble så overrasket for det var ikke på timeplanen å se en 8 meter høy brannmann henge fra lyktestolpen.

Da jeg gikk oppover en gressbakke løftet jeg blikket mot en lyktestolpe. Først skimtet jeg en brannmann på den ene siden, men da jeg så bedre etter var han dobbelt så stor og hang på andre siden. Han holdt rundt stolpen med armer og ben, med lårene og leggene i rette vinkler. Helt stille. Norsk utrustning med grønne surstofftanker på ryggen. Jeg var "bevisst" ved hele denne turen så jeg ble bare supergira og syns det var dritkult. Har alltid hatt lyst til å oppleve visuelle halliser, og nå var det endelig min tur. På 2-CE begynte bare allerede eksisterende ting å bevege seg på ulike måter, men her morphet ting, på en måte. Når jeg kom nærmere hallusinasjonene og spesielt berørte dem så ble ting sånn resten av verden så dem. Brannmannen og pløyeredskapen var helt klart de mest trolige.

Etter at vi var kommet opp bakken og et stykke ned en grusvei så jeg noen dramerker i bakken. Da blikket mitt fulgte sporet en meter til siden oppdaget jeg en svær plog. Den bestod av mange bøyde stålrør i runninger. Litt vanskelig å forklare, men det sitter så godt i hodet enda. Den var helt ekte for meg, selv når jeg stod omtrent oppå den. Jeg ubrøt:"Dude, den HER, den MÅ være ekte.." Det hadde jeg påstått mange ganger, så Rolf bare lo og nikket. Han hadde noe mildere halliser, men kunne fint se ting han også.
Da jeg berørte plogen ble det på et øyeblikk bare masse buskas. Etter litt stuk i skogen fant vi turen hjem.

Det skal sies at vi justerte med et godt bongtrekk når vi syns rusen ble litt intens. Vi er avslappede mennesker, og innimellom fikk vi et urge til å løpe til månen, noe vi syns tok litt av. Det var ikke mange minuttene etter et saftig bongtrekk at vi tok turen ut. Ellers var rusen som det beskrives, euforisk, skravlis og et sterkt ønske om å formulere seg riktig, noe som går så bra fordi man er så sinnsykt "på". Fordi vi er så åpne med hverandre til vanlig connecta vi egentlig ikke på noe ny måte, men vi kommuniserte bare med mye større glede og effektivitet. Vi forstod hverandre hele tiden. Masse energi og alt som er kult er 100 ganger kulere.

Nå er planene å ta en slik pause fra hverdagen igjen når det har gått 4 uker. Det jeg lurer på er; 1) om så detaljerte hallusinasjoner er vanlig? Har ikke fått med meg det på tidligere leste rusrapporter. 2) Hva vil skje om vi dobler dosen mtp. disse erfaringene? Rusen på 100mg var relativt intens energimessig. 3) Anbefales det å ta nasalt for raskere effekt? Å vente lengst mulig med å svelge, eller er det ikke så effektivt opptak ved slimhinner? 4) Har du noen generelle tips til å få det til å kicke raskere men at det varer ca like lenge? 5) Har du noen superråd du mener jeg burde få med meg?

Takk for at du tok deg tid til å lese og ha ei feit helg videre
1) om så detaljerte hallusinasjoner er vanlig?
Jeg får fullt opp av sprø halliser når jeg røyker mens jeg roller. 1+1=MYE mer enn 2. Av MDMA alene får jeg ikke faktiske hallusinasjoner, bare litt interessant distortion av lys, lasere på dansegulvet, litt fraktaler og sånt. Vil anbefale å vente med å røyke til rollen er på vei ned, synes røyking ødelegger mye av den digge emmaeffekten, men det er gøy å avslutte med å chille på en sofa og ture hard as MF.

2) Hva vil skje om vi dobler dosen mtp. disse erfaringene? Rusen på 100mg var relativt intens energimessig.
Hvorfor vil du doble hvis rusen var intens? MDMA er ikke et stoff hvor du kan ta dobbel dose og få dobbel effekt. Anbefalt dosering er 1-2 mg/kg kroppsvekt (skjønt jeg liker 3 mg/kg, fordelt på to dropp med en times mellomrom, men jeg liker å rulle relativt hardt). Større doser vil gi mer bivirkninger, som stram kjeve, klapretenner, man kan bli helt uttafor og bare ligge og sikle, overoppheting, og risiko for serotoninsyndrom som er ubehagelig og kan være farlig. Det er ikke tøft å overdosere mdma. Ikke noe behagelig heller

3) Anbefales det å ta nasalt for raskere effekt?
Nei ass. Vet at noen sverger til nasalt for redosering, men det er generell enighet om at å droppe gir best rus. Har selv justert nasalt flere ganger fordi, vel, alt skal prøves. Men jeg synes det er bare waste. Ekkel smak bak i svelget får du og. Dropp det. Hvis du ikke er glad i tennene dine kan du også ta det rett på tunga, det går kanskje litt raskere, men.... nei, bare dropp det.


4) Har du noen generelle tips til å få det til å kicke raskere men at det varer ca like lenge?
Har du det så travelt da? Come up-en er jo litt av moroa, å la forventningen bygge seg opp mens man sakte men sikkert merker effektene komme sigende.

5) Har du noen superråd du mener jeg burde få med meg?
Spis banan! Mat er det siste man tenker på, men det er hysterisk digg å spise saftig frukt! (synes jeg, da. Men jeg synes det så veldig at jeg anser det som et ekte fakta). Ikke redoser mange ganger, det blir uansett ikke like bra, det blir bare farligere og mer toksisk for hjernen. Men det er fint å dele mengden i to dropp, først 2/3 og så 1/3 en times tid senere, det gir en smoothere opptur og mindre risk for å spy.
Kos deg hjemme med et par gode kompiser. Ønsker deg god tur, den første er magisk
Sitat av elytsmoorhs Vis innlegg
God lørdagskveld, godtfolk!

Det jeg lurer på er; 1) om så detaljerte hallusinasjoner er vanlig? Har ikke fått med meg det på tidligere leste rusrapporter. 2) Hva vil skje om vi dobler dosen mtp. disse erfaringene? Rusen på 100mg var relativt intens energimessig. 3) Anbefales det å ta nasalt for raskere effekt? Å vente lengst mulig med å svelge, eller er det ikke så effektivt opptak ved slimhinner? 4) Har du noen generelle tips til å få det til å kicke raskere men at det varer ca like lenge? 5) Har du noen superråd du mener jeg burde få med meg?

Takk for at du tok deg tid til å lese og ha ei feit helg videre
Vis hele sitatet...
1. Ja.
2. twoDamnPi har fasiten.
3. Det er sløsing og mer skadelig for de stakkars neseborene.
4. Alkohol kan hjelpe litt.
5. Emma kan gi deg nedtur mot slutten av turen, ha noe klart som kan holde deg i godt humor, grønt f eks.
Sist endret av Rundstykke; 7. september 2015 kl. 23:49.