Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2776
Noen som har forslag til gode alternativ å droppe mdma i når man ikke har rizla-papir tigjengelig? Tenkte på dasspapir, ser for meg at det løser seg lett opp, men hvordan er det sammenlignet med rullepapir? Vil ikke risikere å ta noe som det ikke slipper ut av.
Hvor stor forskjell er det i det hele tatt på når effekten kicker inn når man svelger krystaller (som forøvrig er knust), med og uten papir?
Dopapir eller kjøkkenpapir går helt fint, det.
Sitat av Susanna Vis innlegg
Dopapir eller kjøkkenpapir går helt fint, det.
Vis hele sitatet...
Bruk dopapir, ikke kjøkkenpapir. Løser seg lettere og raskere opp.
Jepp, er ikke noe magiskt med rizzla, hehe.
Dopapir er bedre, kicker raskere
Kan også bare blande i et glass vann, smaker ikke så godt men
dasspapir ser ut til å funke bra det. Enig i det Wintip, tenkte at det ikke er noe unikt med rizla liksom
Går helt fint å blande det ut i vann og ta det som en shot (om du har MDMA som ikke er blanda ut med masse dritt da) ;p
Sitat av ShadowFiend Vis innlegg
Går helt fint å blande det ut i vann og ta det som en shot (om du har MDMA som ikke er blanda ut med masse dritt da) ;p
Vis hele sitatet...
Funker fett sikkert det også, men er vel en individuell preferanse. Tenkte bare å ta det slik at det bygger seg jevnt opp, i stedet for at man kommer rett til peaken, og deretter er alt over før man egentlig vil Nå vet jeg ikke hvor stor forskjell litt papir utgjør da.
Sist endret av Deagleflyndre; 6. desember 2013 kl. 23:22.
Sitat av Deagleflyndre Vis innlegg
Funker fett sikkert det også, men er vel en individuell preferanse. Tenkte bare å ta det slik at det bygger seg jevnt opp, i stedet for at man kommer rett til peaken, og deretter er alt over før man egentlig vil Nå vet jeg ikke hvor stor forskjell litt papir utgjør da.
Vis hele sitatet...
Peaken er oppbygningen, eller rettere sagt når du har nådd toppen.
Sist endret av kimmy9gga; 7. desember 2013 kl. 18:34.
Med dopapir (selvfølgelig om du ikke pakker inn mdmaet med flere lag...) kicker det ganske raskt, jeg har sett at det kicker inn etter så lite som fem minutter.
Men så var dette et RC, ikke ekte MDMA.
Sitat av Crisposjokolade Vis innlegg
Med dopapir (selvfølgelig om du ikke pakker inn mdmaet med flere lag...) kicker det ganske raskt, jeg har sett at det kicker inn etter så lite som fem minutter.
Men så var dette et RC, ikke ekte MDMA.
Vis hele sitatet...
Vel effekten begynte å komme etter rundt 30-40 minutter i mitt tilfelle. Altså 30 minutter før jeg merket noe.

Sitat av kimmy9gga Vis innlegg
Peaken er oppbygningen, eller rettere sagt når du har nådd toppen.
Vis hele sitatet...
ja, var vel litt feil å si, mener rettere sagt at jeg vil ikke at peaken kommer for fort
Ser ofte at folk bruker bibelen, tynt og bra papir!
Hvorfor ikke bare ta det rent?
Fordi det smaker som satan pisser ned i halsen på deg.