Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  289 27488
haha takk! tar det som et kompliment er vel over gjennomsnittet god..
Men du får meg også til å vurdere å slutte med online spilling, seriøst, er ikke noe artig når man får 20-30 deaths, å 7-10 kills.
Sitat av Benjy Vis innlegg
Hva syns folket så langt? er rank 47 nå. fikk det på midnights release jeg elsker at alle weps er balansert utenom shotguns, hater shotguns...
Vis hele sitatet...
hater shotguns jeg og, å dem idiota som ni beiner rundt og hugger med kniv... hva er morro med det?

spawninga suger håper det blir fiksa
Synes det er svært merkelig hvordan spawn-points fortsatt ikke er fikset. (Je sier fortsatt, fordi dette ikke er det første cod spillet) Spilte nettopp Domination og spawnet PÅ enemy flag.
Sitat av Volch0k Vis innlegg
Synes det er svært merkelig hvordan spawn-points fortsatt ikke er fikset. (Je sier fortsatt, fordi dette ikke er det første cod spillet) Spilte nettopp Domination og spawnet PÅ enemy flag.
Vis hele sitatet...
samme her, har spawnet midt i en gjeng med motstandere flere ganger, og omvendt... ødelagt flere killstreaks pga motstandere som spawner rett bak meg, eller ved siden..
Er det fler enn meg som har problemer med å åpne BO2 på PC? Får opp en beskjed av steam at spillet ikke er tilgjengelig :S
Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
samme her, har spawnet midt i en gjeng med motstandere flere ganger, og omvendt... ødelagt flere killstreaks pga motstandere som spawner rett bak meg, eller ved siden..
Vis hele sitatet...
spawnpoints er alltid problematisk i begynnelsen, det blir bedre.
First prestige - done!
g'night
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Sitat av Benjy Vis innlegg
haha takk! tar det som et kompliment er vel over gjennomsnittet god..
Vis hele sitatet...
Må vel inrømme at slike latterlig gode spillere fikk meg vekk fra COD serien. Det er jo klin umulig å spille mot slike :P

Utover det, BO2 var en enorm skuffelse.

Stikker å nolifer BF3 et år til jeg...
Sitat av CHillZoNE Vis innlegg
Må vel inrømme at slike latterlig gode spillere fikk meg vekk fra COD serien. Det er jo klin umulig å spille mot slike :P

Utover det, BO2 var en enorm skuffelse.

Stikker å nolifer BF3 et år til jeg...
Vis hele sitatet...
Er jo i bf3 du trenger å være ordentlig god
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Nei, absolutt ikke. Gjorde masse bra for teamet mitt de første 200 timene mine. Bare å passe på en mcom, og reparere en tanks er verdifult. Du lærer deg å treffe med tiden. COD er 100% aim og reaksjon.

Det skal sies, jeg elsker begge seriene!
Beowuuulf er nicket hvis noen har lyst til og game litt. Er ikke akkurat veldig god btw
Fikk det 8.november. Det er noe som heter backup til en jailbreaka ps3. det er et bra spill, men serverene er nede for meg :/
kjøpte på steam idag, har lastet ned multiplayer og skal spille, men når jeg trykker på start spill kommer det op dependency failure, hvordan kan jeg fikse dette og spille?
Du får det siden du må ha singleplayer, multiplayer og zombie installert.
Kilde
Sitat av SilentKick Vis innlegg
kjøpte på steam idag, har lastet ned multiplayer og skal spille, men når jeg trykker på start spill kommer det op dependency failure, hvordan kan jeg fikse dette og spille?
Vis hele sitatet...
Last ned hele spillet
For 2 minutter siden ble #TheRace verdens første til lvl 55 10th prestige!
http://no.twitch.tv/therace
COD serien blir mer ræva for hvert år som går...de vil at alle som kjøper spillet skal fortsette og spille med en ok k/d rate. Derfor kan du se gjennom vegger kjøre rc-xd osv.Når de i tillegg driter i at det 90% av tiden er umulig å spille(xbox) på en fornuftig måte pga lag, begynner tålmodigheten min å bli tynnslitt.
Men spiller det - det gjør jeg
Diamond CAMO EIER!!
Noen som vet hva ports'a til Blops2 er?
Sitat av _makan Vis innlegg
COD serien blir mer ræva for hvert år som går...de vil at alle som kjøper spillet skal fortsette og spille med en ok k/d rate. Derfor kan du se gjennom vegger kjøre rc-xd osv.Når de i tillegg driter i at det 90% av tiden er umulig å spille(xbox) på en fornuftig måte pga lag, begynner tålmodigheten min å bli tynnslitt.
Men spiller det - det gjør jeg
Vis hele sitatet...
vel blacko2 solgte for 3 milliarder første dagen... ny rekord
PΔX
Daybreak's Avatar
Trådstarter
Campaign var knallbra!
Noen som er lystne på gaming på ps3. Startet akkurat på konsoll igjen etter en lang pause. Legg til: haardi på psn så kan vi knulle enemy team freakstyle.
Noen her som er decent på zombies som spiller på PC, som kunne tenke seg å ta et par games?
Gummiand på ps3 om noen vil game.
N0RTHERNKILLER på Xbox om vil game en gang i blant.
Noen som vet hvorfor nuketown 2025 er borte?
De planla vel bare å ha den gjennom helga, men den dukker nok opp i en DLC i løpet av 2013.
Steam-ID: timmeyy93

Om noen vil spille
Hvilket våpen mener folk er best?

Kommer jo helt ann på bane/gamemode, men sånn generelt. Personlig elsker jeg fal med select fire!
Sitat av Marr Vis innlegg
Hvilket våpen mener folk er best?

Kommer jo helt ann på bane/gamemode, men sånn generelt. Personlig elsker jeg fal med select fire!
Vis hele sitatet...
SMG's er jo overlegene i dette spillet da, selv bruker eg ikkje annet en MSMC, med supressor, fmj og laser sight! Da er den insane, både i close-range og mid-range.
Sitat av Marr Vis innlegg
Hvilket våpen mener folk er best?

Kommer jo helt ann på bane/gamemode, men sånn generelt. Personlig elsker jeg fal med select fire!
Vis hele sitatet...
Spiller mye med MP7, men i det har jeg spilt mye med crossbow, den er awesome i hardcore digger combat axe og, selvom jeg likte tomahawken i BO bedre
Msmc eller pdw-57 er mine favoritter.
Spillt siden midnights release den 12. november. Flott spill, Mer balansert enn mw3! zombies delen er vell mye bedre enn Black ops 1 Tranzit er jo bare magiskt med 3 venner! sier mine meninger viss noen av dere syns noe er op Så har jo treyarch laget en counter til alt! værdt pengene

Sitat av CHillZoNE Vis innlegg
Nei, absolutt ikke. Gjorde masse bra for teamet mitt de første 200 timene mine. Bare å passe på en mcom, og reparere en tanks er verdifult. Du lærer deg å treffe med tiden. COD er 100% aim og reaksjon.

Det skal sies, jeg elsker begge seriene!
Vis hele sitatet...
KP for den! endelig en som liker begge akkurat som meg
Fikk det idag, og det er sykt fett. Spilte multiplayer med åtte kompiser istad. Spillet flyter bra, og er digg etter et år med BF3-gaming . Var overraskende bra, mye bedre en det første.
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Fal er og blir våpnet som har blitt mest brukt for min del i alle FPS/skytespill.
Laget akkurat min aller første OCE, og da selfølgelig av Black Ops 2
http://www.youtube.com/watch?v=KkpIW-6M94k
Noen som driver med montage editing ?
Ta kontakt med facebook.com/espen.kluften eller
Homemade Retard
zeicko's Avatar
er blakk nå så vurderte og piratkopiere spillet for og spille zombies, veit noen om det er bare singelplayer på piratkopier, eller kan jeg spille zombies med en piratkopi ?

skal kjøpe spillet når jeg har råd, bare en mildlertidlig løsning
Sitat av zeicko Vis innlegg
er blakk nå så vurderte og piratkopiere spillet for og spille zombies, veit noen om det er bare singelplayer på piratkopier, eller kan jeg spille zombies med en piratkopi ?

skal kjøpe spillet når jeg har råd, bare en mildlertidlig løsning
Vis hele sitatet...
Met piratversjonen kommer du ikke in på MP der zombies og combat training er
Homemade Retard
zeicko's Avatar
Sitat av olaPola Vis innlegg
Met piratversjonen kommer du ikke in på MP der zombies og combat training er
Vis hele sitatet...
så det er bare story mode på pirat,,, jaja får vell vente til jeg har penger
Sitat av zeicko Vis innlegg
så det er bare story mode på pirat,,, jaja får vell vente til jeg har penger
Vis hele sitatet...
Si ifra når du får penger, så zombier vi sammen, freak style.
Jeg har spilt spillet i noen timer nå, og må si jeg er virkelig elendig i hele greia. Det er veldig mye utstyr å sette seg inn i, og jeg elsker ikke Token systemet. Når jeg unlocker et våpen må jeg fremdeles unlicke det med ett token, og man får bare 1 hver gang man levler opp.
Det er konge at jeg kan velge å ha flere perks (opp til 6) og droppe lethals og tacticals.
Det som også er kjipt/bra er pre set classes. Operative har alt det beste utstyret og den siste SMGen man får unlocked, men man kan jo ikke levle med våpna da. Det er litt kjipt, men av og til er det bra å ha om man bare vil få litt bedre K/D ratio.
Sitat av olaPola Vis innlegg
Når jeg unlocker et våpen må jeg fremdeles unlicke det med ett token, og man får bare 1 hver gang man levler opp.
Vis hele sitatet...
Det der er bare et problem dem første levlene. Når du runder lvl 15-20 så burde du klare deg, og etter det så er det bare alt for mye tokens.. Når eg gikk første prestige så hadde eg 39 tokens til overs - som da forsvant når eg gikk prestige Og når du prestiger så trenger du ikkje og unlocke attachments lenger heller, så da er det bare våpen, perks og scorestreaks som trenger tokens, da er det enda enklere
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Det der er bare et problem dem første levlene. Når du runder lvl 15-20 så burde du klare deg, og etter det så er det bare alt for mye tokens.. Når eg gikk første prestige så hadde eg 39 tokens til overs - som da forsvant når eg gikk prestige Og når du prestiger så trenger du ikkje og unlocke attachments lenger heller, så da er det bare våpen, perks og scorestreaks som trenger tokens, da er det enda enklere
Vis hele sitatet...
får se om jeg noengang når lvl55 og kan prestige, klarte aldri å komme dit i cod4 Mest fordi jeg suger balle.

Det andre som suger HARDT, er at det ikke går ann å spille hardpoint og kill confirmed på hardcore, det er virkslig synd, jeg orker nesten ikke å spille om det ikke er hardcore, fiender med toughness tåler så sykt mye, man tåler jo like mye selv, men det er mye gøyere med hardcore der man kan klokke inn kills med en burst fra en SMG.
Sitat av olaPola Vis innlegg
Det andre som suger HARDT, er at det ikke går ann å spille hardpoint og kill confirmed på hardcore, det er virkslig synd, jeg orker nesten ikke å spille om det ikke er hardcore, fiender med toughness tåler så sykt mye, man tåler jo like mye selv, men det er mye gøyere med hardcore der man kan klokke inn kills med en burst fra en SMG.
Vis hele sitatet...
Toughness gjør da ikkje at en tåler mer.

"Toughness is a Tier 2 Perk in Multiplayer. Unlocked at Level 4, it reduces the amount of flinching when shot.

For those who don't know, flinching is when your gun jumps up when being shot."
Vis hele sitatet...
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Toughness gjør da ikkje at en tåler mer.
Vis hele sitatet...
Tenkte på juggernaut, men husker ikke om den er med utenom Zombies
Sitat av olaPola Vis innlegg
Tenkte på juggernaut, men husker ikke om den er med utenom Zombies
Vis hele sitatet...
Det er bare i Zombies ja
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Quick scoping? I am disappoint