Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  81 17277
Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg
NetFlix sier også dette "Du må også godta at du ikke oppfører deg på en vulgær måte når du bruker Netflix." og du må frasi deg alle norske rettigheter. Det er en definitiv dealbreaker for meg, så venter og ser hvordan det blir med HBO!
Vis hele sitatet...
Den linken er død!
Sitat av Skateward Vis innlegg
Ringte Netflix nå nettopp for å få utnyttet Spotify-tilbudet og må si de hadde suveren kundeservice! Fikk 3 måneder gratis tilgang, noe som holder lenger enn ut året.
Vis hele sitatet...
Så bra, men hadde du lest posten jeg skrev tidligere så hadde du kunne brukt den uten å måtte ringe de. Det fungerer uavhengig om du harr spotify eller ei Så er nok bare en måte å markedsføre og skaffe seg kunder på
Hvis man skulle sammenligne innholdet på altibox og Netflix da, hvor bra er det da?
Sitat av oksekidd Vis innlegg
Er det slik at du har samme konto til den amerikanske Netflix som den norske, bare at du skrur på VPN (eller hva man nå gjør med det) når du skal bruke den amerikanske? Eller har du to forskjellige brukere?
Vurderer selv å gå til innkjøp av amerikansk Netflix når folk sier tilbudet er så tamt som det er
Vis hele sitatet...
Nei, du må ha to forskjellige konti og betale for begge to (når gratistiden er ferdig).
Sitat av Mandokir Vis innlegg
Nei, du må ha to forskjellige konti og betale for begge to (når gratistiden er ferdig).
Vis hele sitatet...
Nei, amerikanske/norske/storbritanske brukere virker virker på amerikanske/norkse/storbritanske sider. : D
Sist endret av HuskaIkke; 18. oktober 2012 kl. 20:25.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Noen som har forslag til en VPN da som er lett og bruke? Helst hadde det vært kjekt og ikke trengt et program i det hele tatt om det går ann. Bruker chrome forøvrig.
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Noen som har forslag til en VPN da som er lett og bruke? Helst hadde det vært kjekt og ikke trengt et program i det hele tatt om det går ann. Bruker chrome forøvrig.
Vis hele sitatet...
unotelly dns funker fint for meg, bruker bare netflix tho...
Hva er i grunnen forskjell på hulu/hbo/netflix etc? Jeg synes det ser bra ut på hulu (bryr meg ikke om litt reklame) har konto hos us-block

D
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av Turbolego Vis innlegg
unotelly dns funker fint for meg, bruker bare netflix tho...
Vis hele sitatet...
Vil jo helst ikke bruke penger dog..

Går jo ikke og gjøre det via unblock-us eller den unotelly dns. Dette skjer jo bare:

http://i.imgur.com/XTt3F.jpg
funka med unblock-us for meg iallefall, det der skjedde en gang, men restarta det lille progget så gikk det som smurt igjen

D
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Jo jeg logga ut og inn av netflix plus jeg logga inn på unblock-us og da funka det igjen.
Sitat av packman Vis innlegg
Så bra, men hadde du lest posten jeg skrev tidligere så hadde du kunne brukt den uten å måtte ringe de. Det fungerer uavhengig om du harr spotify eller ei Så er nok bare en måte å markedsføre og skaffe seg kunder på
Vis hele sitatet...
Joda, problemet var at jeg var veldig raskt ute med å registrere bruker.
Sitat av oksekidd Vis innlegg
Er det slik at du har samme konto til den amerikanske Netflix som den norske, bare at du skrur på VPN (eller hva man nå gjør med det) når du skal bruke den amerikanske? Eller har du to forskjellige brukere?
Vurderer selv å gå til innkjøp av amerikansk Netflix når folk sier tilbudet er så tamt som det er
Vis hele sitatet...
Jeg har per i dag 2 brukere, en Amerikans og en Norsk da siden den Norsk er gratis ut året.

Har hele veien bruke unblock-us med Amerikanse for å få den til å fungere før Netflix kom til Norge.

Prøvde da å logge meg inn på Norsk netflix, søkte opp da varg veum som jeg vet ikke er på Amerikans netflix. Søkte så på noe jeg vet er på Amerikans. Fant den ikke. Skrudde så på unblock-us og relodet siden, fant da ikke varg veum men fant da det jeg vet var på Amerikanse.

Så fungerer fint med Norsk bruker å for å få Amerikansk innhold.
Sitat av Shudo Vis innlegg
Jeg har per i dag 2 brukere, en Amerikans og en Norsk da siden den Norsk er gratis ut året.

Har hele veien bruke unblock-us med Amerikanse for å få den til å fungere før Netflix kom til Norge.

Prøvde da å logge meg inn på Norsk netflix, søkte opp da varg veum som jeg vet ikke er på Amerikans netflix. Søkte så på noe jeg vet er på Amerikans. Fant den ikke. Skrudde så på unblock-us og relodet siden, fant da ikke varg veum men fant da det jeg vet var på Amerikanse.

Så fungerer fint med Norsk bruker å for å få Amerikansk innhold.
Vis hele sitatet...
Ah så bra, takker for svar!
Da bruker jeg nok best sannsynlig samme konto til å kjøpe amerikansk tilgang i starten av januar når den norske prøveperioden er over
Lurer litt på hvor mye nett denne streamingen tar? Er det som og koninuerlig streame en youtube film foreksempel?
Kan noen (om de gidder), så enkelt som det går ann, forklare hvordan jeg (en 15-årig jente) kan bruke den amerianske netflix? Fikk akkurat den norske og det er det verste jeg har sett.

Vil også legge til at jeg er langt ifra god på data, og aner ikke hva en VPN er, men kan vel lære meg det.
Har et problem med Netflix på Xboxen, den nekter å streame HD uansett hvor lenge jeg lar den buffre
Glem det, det var faktisk enklere enn jeg skulle trodd, jeg fikk det til. Hurra!
Det er vel slik at HBO har kun serier og Netflix har (litt eldre) serier OG filmer???

Eller tar jeg feil.???
Sitat av Mr.RS4 Vis innlegg
Det er vel slik at HBO har kun serier og Netflix har (litt eldre) serier OG filmer???

Eller tar jeg feil.???
Vis hele sitatet...
De har begge.
Med en 5mbit opp/ned linje fra telenor. Vil jeg da kunne streame lett uten buffring og piss på netflix?
Ordnet meg nettop netflix Norge, er absolutt ikke fornøyd med utvalget. Noen som vet om utvalget er bedre på den Amerikanske versjonen? la også merke til at det meste jeg ser på er sensurert.... kuttet vekk store deler av plottet osv.

For spørsmålene angående hvor mye det krever å streame, kan bare si at jeg med 25/25 linje fra telenor klarte å streame full HD uten problemer samtidig som jeg spillte online, lastet ned og hørte på musikk via spotify. Streameren virker bra, starter på lav kvalitet også bygger den seg oppover etterhvert som du bufrer.

Derimot, vet noen om HBO nordic kommer til å streame House M.D?
Sitat av Slappfisk Vis innlegg
Ordnet meg nettop netflix Norge, er absolutt ikke fornøyd med utvalget. Noen som vet om utvalget er bedre på den Amerikanske versjonen?
Vis hele sitatet...
Ja, det er mye bedre utvalg på den amerikanske versjonen.
▼ ... noen uker senere ... ▼
leste nylig disse to sakene på HW:

http://www.hardware.no/artikler/vi-e...periode/114026

http://www.hardware.no/artikler/hbo-...ingstid/114008

Som omhandler 12-mnd binding for HBO-nordic. Dette etter at de har lurt alle til å tro at de kan få teste det i en gratis måned, kommer de med følgende arrogante svar til en journalist:

"– Oj, her tror jeg du har misforstått. De som får en gratismåned er fortsatt forpliktet til 12-måneders abonnementet, men de får den første måneden gratis, forteller Payan."
...
"– Igjen, vi er HBO. Vi er ingen nykommer på markedet, og folk vet hva de går til. Det er ikke vits med en gratisperiode, fordi folk vet hva de får."

Flere enn meg som vurderer boikott til de slutter med dette tullet ?
Jeg binder meg ikke til HBO før jeg faktisk får testet tjenesten.
At de sier de er HBO og at folk vet hva de får, forteller meg ingenting om kvaliteten på streaming-tjenesten, eller hvordan min nettoppkobling vil takle det.

Ergo, med mindre jeg får testet tjenesten først er dette en dealbreaker for meg.
Sitat av s1gh Vis innlegg
Ergo, med mindre jeg får testet tjenesten først er dette en dealbreaker for meg.
Vis hele sitatet...
Kan uansett heve kjøpet
Ravne Bugten presiserer at HBO Nordic-kunder uansett ikke blir låst til tjenesten i et helt år om de ikke skulle være fornøyd. I henhold til angrerettloven har forbrukere 14 dagers angrerett når de kjøper en vare eller tjeneste ved fjernsalg og salg utenfor fast utsalgssted. Det vil si ved telefonsalg, dørsalg, en stand eller på internett.

- Selger må opplyse kunden om at han har 14 dagers angrefrist ved avtaleinngåelse. Hvis ikke dette blir gjort på en ordentlig måte, kan angrefristen bli forlenget, forklarer han.
Vis hele sitatet...
Kilde: Her er oppskriften på å komme seg unna med en prøveperiode på 14 dager.

Sitat av alexanderev Vis innlegg
Spotify koster 99kr i måneden fordi folk er villig til å betale så mye. Enkelt og greit.
Vis hele sitatet...

Når man først skal sammenligne så må det sammenlignes med Spotify Unlimited som koster 49,-
Beklager hvis dette er sagt før, men jeg anbefaler folk å skaffe seg amerikansk VPS hvis de skal bruke netflix. Da får du mye større utvalg, og du kan bruke din norske bruker til å logge deg på (du trenger altså ikke amerikansk kredittkort, etc, kun proxy).

I tillegg kan du da andre flotte tjenester som pandora.com, hulu.com, etc.
Sist endret av Grix; 6. november 2012 kl. 16:59.
Hallo, nå per i dag så bruker jeg norsk Netflix, men først og fremst, er utvalget på Amerikansk netflix mye bedre?

Og hvis jeg skal bruke Amerikansk netflix, trenger jeg noe annet en å betale for en amerikansk netflix konto?
Sitat av Furyon Vis innlegg
Hallo, nå per i dag så bruker jeg norsk Netflix, men først og fremst, er utvalget på Amerikansk netflix mye bedre?

Og hvis jeg skal bruke Amerikansk netflix, trenger jeg noe annet en å betale for en amerikansk netflix konto?
Vis hele sitatet...
Har du i hele tatt lest tidligere poster i denne tråden ?

1, ja!
2, nei, du kan fint bruke din norske bruker på netflix..Fint forklart i posten rett over din =>

Det du er ute etter er en VPS, google er din venn
Sist endret av Hightime; 6. november 2012 kl. 19:37.
Jeg har faktisk lest skumlest igjennom omtrent alle innleggene, men det som var saken at jeg trengte et bevist svar, fordi jeg var usikker på om man trengte en VPN, eller om man måtte lage en ny account.
Sitat av Furyon Vis innlegg
Jeg har faktisk lest skumlest igjennom omtrent alle innleggene, men det som var saken at jeg trengte et bevist svar, fordi jeg var usikker på om man trengte en VPN, eller om man måtte lage en ny account.
Vis hele sitatet...
Svarte jeg ikke på det i posten rett før din, da?