Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 4726
Er klar over at det er visse helsekrav jeg må oppfylle hvis jeg skal kunne ta førerkort til bil og ifølge det jeg finner på lovdata så oppfyller jeg alle krav slik som jeg forstår det eller tar jeg feil? Har en kronisk lidelse i ryggen som fører til at jeg tar 100mg Nobligan retard depot hver morgen og hver kveld. Har brukt denne dosen i snart 2 år, men dager hvor ryggen er ekstra ille så må jeg ty til paralgin forte. Jeg bruker også 70mg Elvanse hver morgen da jeg har diagnosen ADHD. Har perioder hvor jeg sliter med søvnen hvor jeg da bruker 300mg Seroquel depot sammen med 2-4mg valium, men jeg bruker bare Nobligan og Elvanse som faste medisiner.
Snakk med fast-legen din.
Du kommer i en kategori hvor det er fylkeslegen som bestemmer. Ut i fra hva du skriver er jeg veldig lei for å si at du nok ikke vil få godkjenning av han til og kjøre bil.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Desverre tror jeg det blir vanskelig med slike medikamenter ....