Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 4869
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Hei folkens! Jeg har ei låt her som jeg har jobbet med av og på i snart et år og jeg begynner å bli litt lei og har lyst å få den ut. Musikken jeg produserer er veldig 80-talls inspirert uten at det grenser helt til synth-wave og de sjangrene der. Jeg henter mye inspirasjon fra Røyksopp/Todd Terje og den typen elekronika, og jeg elsker å eksperimentere i alle former og farger.

Uansett; jeg poster en privat link under her og jeg håper på tilbakemeldinger! Alt blir lest og hørt og låten på linken i denne posten blir etter hvert å bli slettet da jeg skal laste opp låten på nytt. MEN hvis låten er slettet så har jeg postet en ny link i et annet innlegg i tråden.

Så, hvordan kan jeg gjøre låten bedre?

https://soundcloud.com/oscar-north-o...thea-1/s-mdwQP
Ah, slike havner lett i spillelistene mine.

Ang forbedringer, vet ikke helt. Uten å ha en veldig musikalsk bakgrunn vil jeg tørre å foreslå å gi den litt mer melodi. Mye av Todd Terje og Røyksopp sitt materiale har en veldig gjenkjennelig melodi etter det jeg husker fra de. På en annen side syns jeg den er fin som den står.
Deilig, syntes jeg. Eneste som slo meg var at den kansje savnet litt vokal? Da ville den sklidd rett inn i P3 f.ex...
Sjaman, en ny vei.
Martypewz's Avatar
Enig med Splooge999
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Trådstarter
Takker så mye for god feedback gutta! Har fått feedback litt her og der og har gjort en del små og større forandringer i låta. Vurderer også steeerkt å få ordnet vokal på den så den muligens har en mulighet for å kunne bli spilt på radio eller noe sånt, det hadde vært ganske fett! Planen er uansett at låta skal bli gitt ut som en singel og dukke opp på Spotify og lignende.

Her er ihvertfall den nye versjonen om noen er interesserte.

https://soundcloud.com/oscar-north-o...edback/s-eHOX1