Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1235
Hei, sitter med en del ganske fete klipp, og det hadde vært kult å fått til en liten "frag movie", men jeg har INGEN anelse om hvordan jeg skal lage, eller hva jeg gjør. Så jeg spør om hvis noen hadde hatt tid, og hvis du syns det er gøy å pusle litt med sånn, om noen kunne satt de sammen i en liten kul edit? :-)

Ha en fin dag videre, alle sammen!
Hvulket spill er det snakk om?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Last ned adobe premiere og fraps, ta opp noe gaming, sleng inn noe metal/happytrance/dubstep og du er good to go?
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Jeg vil tro det er LoL
lolkeen's Avatar
Trådstarter
Hehe, nei. Dette er CS:GO. Beklager at jeg ikke nevnte det i tråden. Adobe premiere sier du, Dodecha? Tja, jeg kan jo prøve å snekre sammen noe i helgen.
Sony Vegas er også verdt å prøve ut! =) Har selv redigert en del, og kjenner mange og som har.
Klipp sammen med adobe premiere, mekk til med adobe after effects for bling bling.
Ja jeg kan sikkert mekke sammen noe til deg, har aldri editet CS:GO før men masse CSS. Hvis du har recordet i .dem filer da..
Frag movies ja... Nå lurte jeg på hva faen som skjedde her :P
Hvorfor kan ikke spillere lage frag movies i utradisjonelle spill?
Som feks Minecraft.

For meg er frag movies konstruert av spill der hovedpoenget er å... fragge; meningsløst.
Det er like morsomt som å se et frokostprogram der de... lager frokost.
Sitat av Rolsen Royce Vis innlegg
Hvorfor kan ikke spillere lage frag movies i utradisjonelle spill?
Som feks Minecraft.

For meg er frag movies konstruert av spill der hovedpoenget er å... fragge; meningsløst.
Det er like morsomt som å se et frokostprogram der de... lager frokost.
Vis hele sitatet...
Eller et diskusjonsfora hvor man diskuterer?
lolkeen's Avatar
Trådstarter
Sendte deg en pm, pearL1337