Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 453
Hei. Jeg har en laptop som er gitt ut til meg ifra fylkeskommunen, dermed har jeg ikke admin brukernavn og passord så får ikke installert noe. Jeg har søkt litt rundt, men det eneste jeg finner rundt online spill er 1001spill.no, 123spill.no å EVE. Sistnevnte har jeg fått prøvd ut å er ikke noe for meg overhodet. Så det jeg tenkte var at kanskje dere har noen browser baserte online spill som dere spiller som er i det minste litt gøy? Sjanger kan være det samme. Helst multiplayer

Eventuelt om dere veit hvordan jeg kan få gått rundt dette å faktisk få til å installert noe?
Sist endret av Patrialn; 8. november 2012 kl. 13:54.
Ikke Værst På PC
Powder game! Det er singleplayer, men det fordriver tiden din.
Å?
Trådstarter
Sitat av Skrivebordet Vis innlegg
Powder game! Det er singleplayer, men det fordriver tiden din.
Vis hele sitatet...
Den fikk jeg faktisk ikke spilt da jeg måtte installere JAVA, og igjen får jeg ikke installert det pga.....
prøv Pirate Galaxy (sci-fi pirate spill), Dino Storm (western+ cowboy+laser pistoler/ missiler og dvs ), Steel Legions (Steampunk spill)... Kan spilles om du har java installert går også an å bruke klient (15-20 mb)

håper dette hjelper, og ja om du bestemmer å velge PM meg jeg spiller der også