Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 912
hei. ble tatt av up i helga. ble målt til en snitthastighet på 110 i 80 sona.

fikk en bot på 6500. var jeg da langt unna å mist lappen?? er forresten ferdig med prøvetida for lenge siden..

og hvis jeg vil dele opp denne regninga, kommer det f.eks to nye regninger i posten da? vil ikke at heimen skal få hør om den der, hehe
Beklager off topic, men kan jeg spørre om de lå langt bak deg? Og hadde du mange andre biler bak, eller var de bare rett bak deg - og over hvor lang tid?
Ring til statens innkrevningssentral og avtal med den! tror du uansett får 1 brev i porten.
du var 5km unna og miste den og 1 km/t unna 7800,- i bot
Trådstarter
oi, såppas nært å miste den ja :S godt å slippe unna 7800 dog!

jeg kjørte forbi de. de kjørte en sort audi a4 stv. LJ REGGA ante jo ikke at det var en sivilbil.


jeg lå på sånn jevn 90-100 og crusa og ga selvfølgelig på litt da jeg skulle fordi de...


de la seg fort opptil meg. og da så jeg at de var noe pussig med grillen deres. de lå vell kanskje 3-4 meter bak kanskje. de fulgte meg vell i en 2km kanskje?


jeg fikk med meg en giro og ett tlf nr til mo i rana eller hva det vare. får ringe dit og høre i morgen trur jeg. kan nesten ikke få noen brev hit :P

var bare de som lå bak meg ja. men var flere biler forran meg som få i samme fart omtrent. jeg roet det forresten ned til rett over 80 da jeg fikk misstanke om grillen på bilen. takk og pris for at jeg la merke til det ...
flaks ja,

her har du "prisene" for de forskjellige hastighetene
http://www.sikkertrafikk.no/Boter.htm
Sist endret av Membranplan; 23. mai 2011 kl. 00:12.
Sitat av -Robin- Vis innlegg
jeg fikk med meg en giro og ett tlf nr til mo i rana eller hva det vare. får ringe dit og høre i morgen trur jeg. kan nesten ikke få noen brev hit :P
Vis hele sitatet...
Statens Innkrevningssentral ligger her på Mo ja, så du må ringe hit for å få utsettelse / avbetalingsplan for forelegget.

bør ikke være noe problem så lenge du ikke tjener 1mill i året.