Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Så, hvilken dato passer best?
15 oktober 29 26,61%
17 oktober 24 22,02%
22 oktober 21 19,27%
23 oktober 25 22,94%
24 oktober 19 17,43%
29 oktober 27 24,77%
30 oktober 50 45,87%
31 oktober 37 33,94%
Flervalgsavstemning Stemmegivere: 109. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  121 8959
Ok, da er det på tide med et nytt nFF-treff! Det begynner å bli høst, mørkt og trist, så derfor føler jeg at det hadde vært fett med et treff for å få litt varme i hjerterota.
Setter opp en poll så man kan stemme over hvilken dato som passer best for flest mulig. Sosialdemokrati is the shit
Så håper man at flest mulig stiller opp. For freaks som aldri har vært på treff før så kan jeg jo fortelle at det bare er koselige folk, alder er ingen hindring og det er ikke noe særlig ulovlig som foregår(altså: man sitter ikke å snorter cola og fyrer opp pyroteknikk på treff, eller noe annet som kan virke skremmende på unge og/eller uerfarne deltakere).
Forhåpentligvis kommer dette til å bli kjempekoselig og en kveld som man kan huske med glede.
Ser at det kan være litt kort med de første datoene, men det bryr jeg meg ikke om..
Jeg har satt den datoen som passer best for meg (30 okt.), men ejg kan flere av de andre også

Oppfordrer ALLE til å komme! nFF-treff er megahyggelig, og det er ikke noe stress om man ikke kjenner noen andre fra før! Alle blir tatt inn i varmen

Bra initiativ, moret!
#D4AF37
moret's Avatar
Trådstarter
Jeg har ventet på at noen skal få fingern ut av rompa i mange uker og ble lei av å vente
Sweet! Jeg er garantert med uansett hvilken dato det blir jeg ass, siden jeg har flytta tilbake til Oslo nå. Gidder ikke stemme på dato siden jeg ikke har noen spesielle ønskerm så jeg ikke ødelegger pollen for de andre som har spesifikke planer. Var knall forrige gang, så dette er bankers i boka mi hvertfall!
sh1bby: Da kan du jo huke av for alle dagene

Første helga er jeg på elgjakt, så håper det blir på en av de to siste helgene som er foreslått. Hadde vært hyggelig med høsttreff!
Hvis jeg får permisjon vil jeg gjerne komme. Fredager er bedre for meg da, fordi lørdager er ofte dager da jeg er mer med venner, fest og slikt. Stemmer for hvilken som helst fredag!
Sitat av moret Vis innlegg
(altså: man sitter ikke å snorter cola og fyrer opp pyroteknikk på treff, eller noe annet som kan virke skremmende på unge og/eller uerfarne deltakere).
Vis hele sitatet...
Høres kanskje ut som et dumt spørsmål men, hva gjør man da?
Spiser mat og prater noen timer, kanskje noen tar en øl sammen etterpå.
Sist endret av Mith; 5. oktober 2010 kl. 16:22.
håpe det blir igjen no penger etter bursdag så jeg får tatt turen til oslo
Hvor blir det oppmøte?

Har litt lyst å komme, siden Oslo er ganske nærme
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Jeg kommer! De fleste datoene passer fint!
Drar med meg fetteren din mest sannsynlig denne gangen også felix_poker
Blir kos!! Alltid artig med treff, oppfordrer også alle til og komme, gamle og nye!!
#D4AF37
moret's Avatar
Trådstarter
Sitat av onClipEvent Vis innlegg
Hvor blir det oppmøte?

Har litt lyst å komme, siden Oslo er ganske nærme
Vis hele sitatet...
Regner med at vi gjør det old-school og kjører tigeren utenfor Oslo S, rundt 18:00 - 19:00 tiden eller noe. Som regel slik det har vært før om jeg ikke tar veldig feil, og det funker ganske bra.
Sitat av moret Vis innlegg
Jeg har ventet på at noen skal få fingern ut av rompa i mange uker og ble lei av å vente
Vis hele sitatet...
Jeg og felix_poker har begynt å planlegge for en stund siden, men du kom oss akkurat i forkjøpet
er endten bortreist eller jobb (til 20 i helgen) alle dagene bortsett fra 31okt. Krysser fingrene for den!
Sitat av moret Vis innlegg
Regner med at vi gjør det old-school og kjører tigeren utenfor Oslo S, rundt 18:00 - 19:00 tiden eller noe. Som regel slik det har vært før om jeg ikke tar veldig feil, og det funker ganske bra.
Vis hele sitatet...
Okei, takk. Er ikke sikker på om jeg kommer though. Må spørre pappa, men hvis han sier nei så kan det være at jeg bare stikker uansett.

Frister veldig
Men sånn konstruktiv tilbakemelding her:
ALT for kort varsel! har allerede fylt opp alle dagene
Sist endret av Meteor Freak; 6. oktober 2010 kl. 00:55.
#D4AF37
moret's Avatar
Trådstarter
Sitat av Meteor Freak Vis innlegg
Men sånn konstruktiv tilbakemelding her:
ALT for kort varsel! har allerede fylt opp alle dagene
Vis hele sitatet...
Sorry mac, men det er ikke noe jeg kan noe for Om du har andre planer er det synd. Men regner med at når november-desember kommer, har folk ihvertfall andre planer. Så for størst mulig oppmøte fant jeg ut at det kunne være greit å ta det før det blir sesong for gavehandling, julebord, eksamen og lignende.
Så om du ikke kan; too bad, men siden jeg er "arrangør" så er det jeg som bestemmer Og jeg sier oktober...
Sitat av Thoryllo Vis innlegg
Jeg kommer! De fleste datoene passer fint!
Drar med meg fetteren din mest sannsynlig denne gangen også felix_poker
Vis hele sitatet...
Ah, veldig bra! Gleder meg til å se dere begge!
Sitat av onClipEvent Vis innlegg
Okei, takk. Er ikke sikker på om jeg kommer though. Må spørre pappa, men hvis han sier nei så kan det være at jeg bare stikker uansett.

Frister veldig
Vis hele sitatet...
Hyggelig at du vil komme, men jeg synes ikke du skal dra hvis ikke du får lov. Hvor gammel er du? Hvis faren din synes det høres skummelt ut, kan du jo spørre ham om det hjelper å snakke med en av de andre som skal dit, så kan du få nummeret mitt, og faren din kan ringe meg Jeg er myndig, og vel så det, men ikke noen gammel gris
Sitat av moret Vis innlegg
Sorry mac, men det er ikke noe jeg kan noe for Om du har andre planer er det synd. Men regner med at når november-desember kommer, har folk ihvertfall andre planer. Så for størst mulig oppmøte fant jeg ut at det kunne være greit å ta det før det blir sesong for gavehandling, julebord, eksamen og lignende.
Så om du ikke kan; too bad, men siden jeg er "arrangør" så er det jeg som bestemmer Og jeg sier oktober...
Vis hele sitatet...
Er ikke værre enn at vi kjører to treff, da
#D4AF37
moret's Avatar
Trådstarter
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Er ikke værre enn at vi kjører to treff, da
Vis hele sitatet...
Det er helt sant
Jeg joiner lett 30 okt
Ble ikke skremt sist gang, så jeg kommer nok denne gangen også, hva dato angår spiller liten rolle for meg.
Skeptisk, mye skrullete folk på pyroforumet vet jeg.
Aldri vært på det før men jeg trenger å få noe flere bekjente i Oslo området da jeg er innflytter.
Det er helt sant, men å basere din avgjørelse i henhold til dette treffet pga. dine fordommer mot pyrofolkene er tåpelig.
Du trenger ikke å sette deg i fanget mitt feks. dersom du kommer.
Det var ment som en spøk, og tenk om jeg har lyst til og ha deg på fanget mitt hehe
Sist endret av The Rebel; 7. oktober 2010 kl. 05:17.
Aha, kanskje litt for sent for meg da.
Bare si fra så kan jeg late som om jeg er ditt fremtidige barnebarn i et par minutter.

Dersom dette treffet klaffer med jobb så kommer jeg.
Hehe, høres ut som en knall plan. Jeg kan komme på alle datoene hvis det ikke dukker opp noe spess. 22 så er det jo oktoberfest i Oslo så det kunne vært et lugnt vors
Sist endret av The Rebel; 7. oktober 2010 kl. 05:23.
Sitat av NitroFis Vis innlegg
Bare si fra så kan jeg late som om jeg er ditt fremtidige barnebarn i et par minutter.
Vis hele sitatet...
Hehe, be careful, mye pedo-sympatisører her, vettu
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Hehe, be careful, mye pedo-sympatisører her, vettu
Vis hele sitatet...
Haha, vet du hva?
Jeg håpte på at du skulle kommentere det der!
Nå er dagen min reddet.
Sitat av NitroFis Vis innlegg
Haha, vet du hva?
Jeg håpte på at du skulle kommentere det der!
Nå er dagen min reddet.
Vis hele sitatet...
Felix Poker, professional day-saver, at you service!
Hva er planen denne gangen, samme som sist, å ta det som det kommer?
Bare vi spiser den digge isen igjen, så er jeg fornøyd! Om nom nom.
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
hvordan er egentlig aldersfordelingen her inne?
Sitat av MeTheWall Vis innlegg
Hva er planen denne gangen, samme som sist, å ta det som det kommer?
Vis hele sitatet...
Det har vist seg flere ganger at det er greit å ha en plan. Ble mye virring rundt forrige gang, helt til et par stykker tok "ledelsen".
Sitat av sh1bby Vis innlegg
Bare vi spiser den digge isen igjen, så er jeg fornøyd! Om nom nom.
Vis hele sitatet...
Er været bra er det jo en fin spasertur fra det faste møtestedet i trappen ved trafikkanten. Er været crap er det kanksje mer fristende å stikke på Peppes over veien for møtestedet, fremfor å stue alle inn på trikken? De har is på Peppes også, vettu
Sitat av somnium Vis innlegg
hvordan er egentlig aldersfordelingen her inne?
Vis hele sitatet...
Blant VIF er det nok 20+ som gjelder, med enkelte unntak. Forrige treff var vi et par-tre stykker i alle fall som var under 18, men de fleste var vel mellom 18 og 25, igjen med ett eller to unntak
Beirut kebab ca 2-5 minutter unna trappa på trafikanten , eller tigeren da Der har du beste kebaben for å si det sånt, stemmer at vi møtes de :P
Sitat av Itsnotover Vis innlegg
Beirut kebab ca 2-5 minutter unna trappa på trafikanten , eller tigeren da Der har du beste kebaben for å si det sånt, stemmer at vi møtes de :P
Vis hele sitatet...
1. Det kan bli litt trangt på Beirut.
2. Jeg synes personlig Peppes er mer egnet for prat og diskusjoner, da ett langbord er bedre enn masse småbord (dog løste vi det problemet greit på forrige treff, ved å lage langbord av alle de små bordene) :P

Jeg spiser jo ikke sånn mat som dere vanlige dødelige uansett, så jeg bryr meg forsåvidt ikke om det er kebab eller pizza på menyen, men de to punktene over er i alle fall mine 50 øre (eller deromkring).
Hadde vært artig å bli med på treff. Mitt første sådan. Mye oppegående hoder her inne
Skal vi bestemme oss for at treffet blir den 30.? Jeg må nesten vite datoen litt i forkant for at jeg kan komme i alle fall.
Jeg veldig gjerne være med, for første gang, men da trengs det to ting: Dato som ikke er 15. Oktober, og noen gode argumenter som jeg kan bruke mot foreldrene mine... Noen som kan gi meg argumenter, plz?

Essy_1997
Sitat av Essy_1997 Vis innlegg
gode argumenter som jeg kan bruke mot foreldrene mine...
Vis hele sitatet...
Hvorfor tror du i utgangspunktet at foreldrene negative til dette? Har de kjennskap til nFF? Hvilke aspekter ved et slikt treff tror eller vet du de er negative til?
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Hvorfor tror du i utgangspunktet at foreldrene negative til dette? Har de kjennskap til nFF? Hvilke aspekter ved et slikt treff tror eller vet du de er negative til?
Vis hele sitatet...

Sitat av felix_poker Vis innlegg
Hehe, be careful, mye pedo-sympatisører her, vettu
Vis hele sitatet...
Det er kanskje en grunn? Tror ikke foreldre er så glad for at barna deres møter fremmede mennesker de har snakket med på internett. Alle på nFF er nok snille, men man vet jo hvordan foreldre er...
Jeg elsker 13 år gamle gutter , så det er bare å komme easy_1997 <3

Men ja, lykke til med komme på noe klokt å si, når freak er mekka for rusmiddel informasjon i norge
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av Itsnotover Vis innlegg
Jeg elsker 13 år gamle gutter , så det er bare å komme easy_1997 <3

Men ja, lykke til med komme på noe klokt å si, når freak er mekka for rusmiddel informasjon i norge
Vis hele sitatet...
Way to go i forhold til å inkludere folk.
Hva prater folk der om? Og hvem skal være "lederen" og ta imot de nye? Ser for meg at det blir kleint å komme inn der uten å kjenne noen. Sitter sånn 15-30 stk rundt og jeg bare kommer inn og avbryter "hei, jeg er per....."..
Sitat av Ravedope
Hva prater folk der om? Og hvem skal være "lederen" og ta imot de nye? Ser for meg at det blir kleint å komme inn der uten å kjenne noen. Sitter sånn 15-30 stk rundt og jeg bare kommer inn og avbryter "hei, jeg er per....."..
Vis hele sitatet...
Jeg var med for første gang på forrige treff, en gang må jo være den første, så det kan like gjerne bli denne.
Jeg møtte bare hyggelige folk.
Sist endret av Veggen; 10. oktober 2010 kl. 21:00.
Nei, de fleste foreldre er skeptiske til å møte noen fra internett. Det er den største utfordringen.
frister å komme. Kanskje jeg tar en tur. Kommet fram til dato? og når på dagen kommer dette til å bli? Kommer vis det ikke blir for sent og vis det er på en fredag eller lørdag.
Jeg var med på forige treff. Det var ganske stille i starten, og var mange som ikke sa stort, men praten kom etter hvert med de aller fleste. Er jo forskjellige hvordan folk takler det å prate med folk de ikke kjenner.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av Meteor Freak Vis innlegg
Jeg var med på forige treff. Det var ganske stille i starten, og var mange som ikke sa stort, men praten kom etter hvert med de aller fleste.
Vis hele sitatet...
Slik er det på _alle_ treff.
Hvis det blir en av datoene jeg kan komme er jeg bankers. (17, 22 eller 24) Jeg kan også fungere som foreldrekontakt hvis det er noen som har foreldre som trenger å bli betrygget. Er barneskolelærer og ganske trivelig fyr.
Jeg og "TiKiboii" blir sannsynligvis med. Blir fjell
Sitat av Essy_1997 Vis innlegg
Nei, de fleste foreldre er skeptiske til å møte noen fra internett. Det er den største utfordringen.
Vis hele sitatet...
Som jeg har tilbudt meg tidligere; om foreldrene dine er skeptiske, må de gjerne ringe meg på forhånd. Jeg er myndig (24 år gammel) og vil kunne fortelle dem litt om hva som skjer på et treff. Hvis du tror dette kan virke betryggende på dine foreldre, send meg en PM, så kan du få nummeret mitt