Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1176
Fersk sneip bak kameraet, men må si dette er blant favorittene hittil. Hva synes folk? Setter pris på konstruktive tilbakemeldinger.

Synes det er et veldig ålreit bilde med fine linjer som trekker seeren inn i bildet og gir en fin dynamikk i et såpass statisk motiv som et tre faktisk er.

Det ser ut til at du har endret litt få fargebalansen noe jeg synes kler bildet. Den gul-grønne stammen mot den kraftige blå himmelen komplimenterer hverandre.

Jeg ville kanskje hatt en noe trangere blender for å dempe på uskarpheten helt nederst på stammen.
Syntes bildet er kjempeflott Men er enig med Fredrik at uskarpheten nederst på stammen burde vært unngått, utenom dette har jeg ingenting å pirke på
Sist endret av OnkelBlå; 25. februar 2010 kl. 09:38.
chrish's Avatar
Trådstarter
32 9
Takk for gode tilbakemeldinger! Enig i at jeg burde styrt unna uskarpheten nederst, hadde antageligvis gjort bildet mer gjennomført.
Da er vi enige alle mann Du skulle stoppet ned blenderen littegrann. Men et kult bilde ble det jo uansett
Synes den lille uskarpheten nede i bildet gir det mer dybde enn hvis du hadde blendet ned mer.
Sitat av ninja5000 Vis innlegg
Da er vi enige alle mann Du skulle stoppet ned blenderen littegrann. Men et kult bilde ble det jo uansett
Vis hele sitatet...
Nei, jeg liker uskarpheten slik den er jeg
Men du hadde ikke posta da jeg posta, hehe. Alle til nå burde jeg kanskje sagt...
Stemningen i bildet fanget min interesse, og komposisjonen - forholdet mellom den store naturen og himmelen, synes jeg blir understreket på en fin måte. Så vidt jeg kan bedømme spenner bildet over hele gråskalaen og er meget vellyket.