Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 848
Jeg ønsker å benytte et enkelt og brukervennelig galleri på hjemmesiden min som forøvrig er laget i wordpress.

Noen forslag til hva/hvilket program jeg burde benytte meg av?
Web album generator!
Syntes det er ett lett og brukervennlig program og i tillegg får du ett bra galleri.
NextGEN Gallery er en veldig bra Wordpress plugin som er fint integrert mot administratorgrensesnittet. Lett og sette opp til å fungere helt basic og med masser av innstillings- og utvidelsesmuligheter.
Sikkerhetsklarert
Sitat av froskenfredrik Vis innlegg
NextGEN Gallery er en veldig bra Wordpress plugin som er fint integrert mot administratorgrensesnittet. Lett og sette opp til å fungere helt basic og med masser av innstillings- og utvidelsesmuligheter.
Vis hele sitatet...
Støtter den fullt ut. Det ser profft ut, og er samtidig veldig enkelt å bruke.
Dama kjører en blogg med Nextgen gallery og har vel ca 2000 bilder i galleriet, aldri vært noe "support" behov bortsett fra oppdatering av wp og plugins.
Det kan nevnes at Lightbox, som drittunge nevner, fungerer ypperlig med NextGEN. Bruker det selv på flere sider jeg har laget.