Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2607
Anonym bruker
"Ulykkelig Blåkveite"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tok 600 mg første gang jeg rusa meg på Lyrica. Tok samme dose dagen etterpå, for ville ruse meg engang til, men fikk ikke effekt av lyrica-rus som jeg fikk første dagen.

bygger toleransen seg opp såpass fort??
Ja, du må dessverre oppi dobbel dose dagen etter på for å oppnå rus-effekten. Det beste er å vente i 2 dager. Eksempel:
Mandag: 600mg
Tirsdag, onsdag: 0mg
Torsdag: 600mg
Fredag, lørdag: 0mg
Søndag: 600mg
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
tommelfinger regel på lyrica er da 3 dager, enten venter du, eller så må du øke dosen.

selv har jeg økt med 300, slik at jeg tar 300 første dag, 600 neste, og 900 tredje. synes det er egentlig bortkastet da, og tar heller pause nå.
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan kan dere beskrive rusen dere får av lyrica? (kun lyrica!?) evt kombo med for eks oxy..? Er det KUN forsterkende eller? Blir dere slack, eller energisk?..Har selv brukt både lyrica å oxy bl.a. fra å til over lengere periode..men som regel opptrapping(lyrica) eller sporadisk, men veldig lave doser..ble i bynnelsen bare ..rar i hodet...klarte ikke følge med på samtaler bl.a. konsentrasjonen var rimelig blåst..men vil ikke kalle DET for rus akkurat..har før trappet sakte opp til kun noen hundre mg.., men syntes ikke stort om det..ekle bivirkninger..små doses hjelper litt på angst doh...kun bruk av å til..
Anonym bruker
"Ulykkelig Blåkveite"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Vel. Rusen på Lyrica var skikkelig uforventa. Føler egt lyrica er ganske underrated. Følelsen kan sammenlignes med alkohol. Følte jeg ble litt "brisen" på lyrica. Tok for mye etterhvert da... Etterhvert så fikk jeg problemer med å gå ordentlig.... jeg mista jo balansen helt...måtte liksom konsentrere for å klare å gå ordentlig. Begynnte og prate litt merkelig og, snøvlete i stemmen ble jeg... akk som man blir med benzo.

Opplevde også at jeg fikk litt energi... fikk en enorm følelse av velvære, følte meg liksom skikkelig bra! begynnte også å skjelve en del.... spesielt i armene.
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kom borti å ta, hva var det nå.. 75x2 eller 3 for noen år siden, visste ikke helt hva jeg skulle forvente, men som han over nevner følte jeg god velvære (hadde ikke så godt utgangspunkt på den tiden), men ble veldig tilfreds og komfortabel. Husker jeg rett varte dette i noen timer, før jeg etterhvert ble irritabel ut av denne dimensjon. Aldri vært så lett å provosere som den kvelden, eller dagen etter.. mange år siden, så det blir litt uklart
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tok store doser lyrica lørdag å søndag. Vil jeg få effekt idag?
Du får nok det. Alt er avhengig av dose.

Vil minne om at abstinenser på dette legemiddelet er blant de kjipeste Vi snakker i samme liga som Opiater og Benzo.
Fikk heller ikke noe særlig rus av lyrica dagen etter dagen jeg gjorde det for første gang, men første gang var sykt digg må ha weed ved siden av lyrica da ikke brunt kun weed så blir det digg litt trippy. Men hadde heller tatt oxy istendenfor(ikke bra) (men mindre risikabelt) lyrica er «ikke»bra for deg tror også grunnen er at man utløser noe man har lite av i kroppen med lyrica så man merker det nesten ikke dagen etterpå