Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1366
Anonym bruker
"Hoppende Fe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. Forrige uke tok jeg første urinprøve hos fastlegen. Da hadde jeg ikke røyket på litt over 2 uker og i tillegg trent en del, drukket masse vann og generelt svettet en god del. Da jeg fikk prøveresultatet var jeg sikker på at det sto negativt utslag på cannabinoider og thc-syre. Så klarte jeg å ta litt kokain helgen før jeg skulle pisse igjen og valgte å få en kompis til å pisse for meg. Prøvene jeg leverte denne gangen var da selvfølgelig 100% rene, men da jeg kom inn til legen ble jeg fortalt at prøven fra forrige gang hadde slått ut på thc-syre som han mente lå igjen fra langt tilbake og at jeg det mest sannsynlig ville ta minst et par uker til før de var helt rene.

Det jeg er veldig redd for nå da er at det virker veldig suspekt at jeg plutselig en uke senere har helt fullstendig rene prøver.

Burde jeg ringe legen og innrømme at jeg jukset og fortelle han rett ut at jeg dreit meg ut med kokain heller enn å kanskje bli tatt for å ha jukset? Har ikke røyker, så thc-syre nivået vil ha minket som normalt men kokainen vil nok slå ut.

Sitter med en skikkelig klump i magen.
Kan legge til at jeg er veldig tynn med lite fett på kroppen med høy metabolisme (eller hva det riktig begrepet er) og at det i dag er 18 dager siden jeg stoppet og røyke (og da røyket jeg relativt hyppig)
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skjønner nå at du har en klump i magen. Ta det med deg videre, og unngå slike spontane dumme valg fremover.

Det vil nok ikke hjelpe deg å innrømme juks her nå, det vil mest sannsynlig bare svekke tilliten mellom dere. Kanskje legen synes det er pussig at prøvene er ujevne, men å bevise noe tror jeg legen skal de langt etter. Hadde jeg vært deg hadde jeg nok bestemt meg om å holde kjeft uansett hvem som spør, og unngått samme feil igjen.
Jeg tok tester 2 ganger hver måned i et år way back for å skaffe tilbake førerkortet etter en uheldig episode i russetia. Skal si deg at legen gir egentlig blanke faen, og det lille glasset du har "tisset" i går like fort ut av bygget som du gjør. Det blir hentet av ungdom som har fått sommerjobb å frakte testglass fra legekontor til sykehuset. Så jeg kan med hånda på hjertet si at du ikke har noe å bekymre deg over, så lenge ikke dama/mannen som følgte med deg inn på toalettet så noe suspicious da, men de hater den testen like mye som deg så tviler de følger så særlig med.

Lykke til!
Takk for svar. Ja har egentlig bestemt meg for at jeg vil unngå disse klumpene i magen, så føler meg helt dust som har klart å havne i en sånn situasjon igjen. Skal virkelig ta det med meg videre, også får jeg nekte på at jeg har jukset og bare fortsette med fine prøver videre om det så vil bety at han vil stå å se på krabaten min på de videre prøvene! Hehe

Torkjell: nei er heldigvis så heldig at de bare sender med meg koppen på do så er det fritt frem for meg der inne.

Får prøve å ikke la dette ødelegge dagen min, men skal nok ikke være så spontan med slike ting fremover. På tide å ta seg sammen.
Sist endret av Vitenskap; 18. august 2020 kl. 14:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Kokain går mye fortere ut av urinen enn thc så bare hold tett du og håp på det beste.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har du en update av hvordan det gikk?^^
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Mulig legen kommentere en helhet du ikke så, og da tenker jeg på om han hadde tidligere prøveresultater som han kunne bruke til å se at det hadde gått ned siden en tidligere prøve.