Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 469
Anonym bruker
"Snakkende Rån"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Halla. JEG VET at dette ikke er ett forum bestående av leger og helsepersonell.

Jeg har gått på

Clenbuterol 2,5 uke cirka (80mcg om dagen røfflig) sarm’en

S4/Andarine (25-50mg) av og på siden januar.

Går også daglig på Seroquel(quetiapine) 600mg per døgn.

Men i det siste har det oppstått noen plager... verst før jeg sovner. Ett par nettet bråvåkner jeg av en intens smerte i venstre testikkel og smerte under høyre bryst... dette forsvinner omtrent dog med en gang jeg «våkner». Og det siste har den smerten under høyre bryst vist seg litt gjennom dagen også. Men i går natt, nei da kjente jeg ingenting til smertene før søvn.

Når jeg trener (vekter) så hender det og jeg får en ubehagelig følelse i venstre testikkel.

Har nå bestilt meg Liv52 (lever support) for å intoxicate leveren litt... noen som har vert borti dette og vet hva det kan være? Vurderer bestille legetime hvis det forværrer seg.
Hvor lenge har du kjørt?
Bryst og testikkelsmertene kommer fra den tullete idéen om å kjøre noe som slår av testproduksjonen uten å tilføre det eksternt.

Brystene dine vokser som en jente i tenårene nå pga hormonubalanse. Skaff deg nolvadex OG en type AI som aromasin, letrozole eller arimidex. Testosteron også hvis du faktisk vil ha gains som ikke forsvinner med en gang du dropper babysarmsa.

Kjør 20mg nolvadex/dagen så blokkerer den østrogens binding til brystene, og fjerner brystvevet du har laget til nå, men du har liten tid på deg. Går det for lang tid er operasjon eneste mulighet.

Testikkelsmertene går forbi men er bare et tegn på at ballene slås av.

Liv52 er bortkastet penger og har ingenting med dette å gjøre. Leveren din tåler mye, mye mer enn folk tror og regenereres konstant.

Hva enn du gjør IKKE bestill legetime om du ikke vil ha fremtidige problemer med forsikring og kids.
Sist endret av Åsburgerbro; 23. juni 2020 kl. 10:40. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.