Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  34 3283
Ville bare dele ett bilde jeg tok søndagskveld på "eventyrøya" Senja. Eneste jeg vil pirke på selv er overeksponeringen i midten til høyre. Hva synes du?

http://fc01.deviantart.net/fs70/i/2010/216/4/f/The_Hidden_Circle_by_Seffis.jpg

Samme bildet på Deviantart
Fantastisk bra bilde. Jeg vil til eventyrøyen!

Jeg leter etter feil, men finner ingen. =(
WOW Kan ikke si mer en wow... Utrolig fett bilde
Får fred i sjela bare ved å stirre på dette. Kvalitetspoeng!
Noe av det vakreste jeg har sett!
Innen bilde verdenen da seff
Man kan sikkert pirke litt på komposisjonen og utbrentheten, men drit i det! Litt av et blinkskudd!
Gig
Naturlig Talentløs
Gig's Avatar
vakkert
Eneste er at det var så "innskrumpa"? så jeg ikke kan bruke det som bakgrunn...
Tusen takk alle sammen! Herlig og høre at dere likte det
Sitat av froskenfredrik Vis innlegg
Man kan sikkert pirke litt på komposisjonen og utbrentheten, men drit i det! Litt av et blinkskudd!
Vis hele sitatet...
enig.

det er noe rart med himmelen, men det kan skyldes dårlig oppløsning/kvalitet.

har du breddeformat også?
Suverent bilde! Noe av det flotteste jeg har sett!

Legg ut et i hi-res så blir det ny bakgrunn
Eneste jeg vil klage på er at du ikke har lagt ved flickr-link, slik at jeg kan legge det inn i favorites
Urolig fett bilde! Etterlyser det i bredformat jeg også så jeg kan ha det som bakgrunn. Kvalitetspoeng gitt
OMFG!? DOUBLE RAINBOW?!

ot: strøkent, meget bra!
Sist endret av Nenzo; 6. august 2010 kl. 19:29.
Nøyaktig hvor på Senja er dette? Fantastisk landskap og bilde
Jeg digger asymmetrien - screw oppbrukt motiv, det her var konge!
Sitat av Elemental Vis innlegg
Nøyaktig hvor på Senja er dette? Fantastisk landskap og bilde
Vis hele sitatet...
Tungeneset, hvor den "berømte" milliondassen er bygd. Tusen takk igjen folkens. Skal se hva jeg klarer å gjøre med ett lignende bilde i breddeformat
Fint bilde. Senja er utrolig vakkert. Faren min er derfra men har aldri vært der selv, men det har jeg store planer om.
Dette er vanligvis ikke helt min type sjanger, jeg er mer i "Chaos and Destruction" hylla, men her må jeg legge meg i støvet.

Dette var et usedvanlig fint bilde. Faktisk så fint at jeg klarer å se på det lenger enn 5 minutter. Bare det å få meg til å frivillig se på et landskapsbilde så lenge er en bragd i seg selv. Gratulerer, 1stk. velfortjent KP heading your way.
Sist endret av Lille Nikotin; 7. august 2010 kl. 07:43.
Sykt vakkert bilde.
Flott bilde!
Lyst å dele hemmeligheten bak bildet?

Kamera,linse, settings?

Kan jo legge til at jeg kjørte 360 mil tur retur i sommer, bare for å ta bilder av Senja.
VI var da en vennegjeng på 5 personer som driver med hobby fotografering av natur bilder og da var Senja det rette stedet
vi kjørte rundt på senja i 2 uker med bruk av bobil
Har flere bilder liggende fra der du har tatt ditt. Ikke akuratt det samme motived men men
Sitat av nissenisse Vis innlegg
Flott bilde!
Lyst å dele hemmeligheten bak bildet?

Kamera,linse, settings?

Kan jo legge til at jeg kjørte 360 mil tur retur i sommer, bare for å ta bilder av Senja.
VI var da en vennegjeng på 5 personer som driver med hobby fotografering av natur bilder og da var Senja det rette stedet
vi kjørte rundt på senja i 2 uker med bruk av bobil
Har flere bilder liggende fra der du har tatt ditt. Ikke akuratt det samme motived men men
Vis hele sitatet...

Hvis du sjekker deviantart linken til ts så får du opp kamera og objektiv. Men kan ikke helt se hvorfor dette skulle være relevant.

http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1250896
Nydelig bilde, du kunne solgt dette på et postkort lett, perfekt pr for norsk turisme XD
Overeksponeringen ødelagte ikke noe for min del. Ser ut som fjellet lyser eller noe. Sykt fett bilde!
Sitat av nissenisse Vis innlegg
Flott bilde!
Lyst å dele hemmeligheten bak bildet?

Kamera,linse, settings?

Kan jo legge til at jeg kjørte 360 mil tur retur i sommer, bare for å ta bilder av Senja.
VI var da en vennegjeng på 5 personer som driver med hobby fotografering av natur bilder og da var Senja det rette stedet
vi kjørte rundt på senja i 2 uker med bruk av bobil
Har flere bilder liggende fra der du har tatt ditt. Ikke akuratt det samme motived men men
Vis hele sitatet...
Nikon D90
Sigma 10-20mm @ 10mm
ISO 200
Blender F/4


Senja er drøm for en naturfotograf. De sier at "eventyrøya" inneholder alle former for natur som Norge har å tilby...at alt er samlet på ett sted. I tillegg til dette kan man få se naturen i det spesielle lyset som kommer fra midnattsola nå på sommeren. Nydelig plass, vil anbefale alle å besøke øya
AWESOME bilde! KP!!
Meget pent bilde. Reagerer litt på at fargene i fjellet muligens var litt vél sterke + en del støy i himmelen?
Har du brukt flere eksponeringer her? Tok du noe panoramabilde på stedet? Evt, breddeformat? :-)
Det ser også ut som det er gull ved enden av regnbuen.
flott bilde.
jævli nice bilde XD
Sitat av otium Vis innlegg
Meget pent bilde. Reagerer litt på at fargene i fjellet muligens var litt vél sterke + en del støy i himmelen?
Har du brukt flere eksponeringer her? Tok du noe panoramabilde på stedet? Evt, breddeformat? :-)
Vis hele sitatet...
Sollyset / midnattsolen som gir den gulaktige fargen. Vet ikke hvorfor det ser støyete ut, ble sånn på FB også, orginalen er fin og klar. Helt rett, HDR av 3 bilder. Tok breddeformat, men ble ikke helt det samme da jeg ikke klarte og få med hele sirkelen, ska prøve å få slengt opp en versjon av den og denne uken
Konge bilde!
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Farger blir annerledes på web. Link.
Siste nytt: Mottatt en Daily Deviation for bildet på Deviantart
Kan ikke si mer enn .... Utrolig vakkert!