Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 1853
Hallays folkens
Var i høst å plukket fleinsopp og endte opp med 1,4 g tørket flein, passelig nybegynnerdose som jeg har skjønt. Sitter nå å lurer på om jeg skal spise dette til helgen? Er hjemme alene i 1 uke fremover, fyller 22 år imorgen og tenkte dette kunne være en bursdagsgave til meg selv kind of.
Er litt nervøs for å prøve det her og er usikker på om det er noe for meg.
Plages en del med stress, har hatt depresjoner med selvmordstanker og angst.
Brukte ofte hasj for å cope med det men har nesten slutta helt med det nå. Har hatt en opplevelse i hasjrus der jeg fikk en out of body følelse(null kontroll på meg selv) sammen med at jeg trodde noen fulgte etter meg. var ute på en kirkegård ved siden av skolen jeg gikk på da og endte opp med å spurte så fort jeg kunne til rommet mitt(gikk på fhs atm).
Lurer på om denne hasj opplevelsen kan være tegn på psykose kanskje? Var iallefall veldig bekymret for det da(1,5 år siden). I denne perioden slet jeg mye med angst og endte med en tung depresjon.
Tilstanden min nå er bra mentalt føler jeg. Vært 2 uker hjemme og føler meg langt inni komfortsonen min.
Har du noen tanker på det her?(egne erfaringer, tips, osv)
Jeg har ikke mulighet til å komme med noe konkret selv, men Mentalmelt har skrevet en knallbra tråd på dette temaet. Link: Psykedeliske stoffer, er dette noe for meg?. Anbefaler deg å lese denne fra topp til bunn, flott lesning for alle som tenker på å prøve psykedeliske stoffer.
1.4g er hissig førstegangsdose hvis du har null erfaring med psykedelisk
Sitat av Relevant Vis innlegg
Jeg har ikke mulighet til å komme med noe konkret selv, men Mentalmelt har skrevet en knallbra tråd på dette temaet. Link: Psykedeliske stoffer, er dette noe for meg?. Anbefaler deg å lese denne fra topp til bunn, flott lesning for alle som tenker på å prøve psykedeliske stoffer.
Vis hele sitatet...
Har lest denne ja, veldig godt skrevet. Sitter enda usikker om det er noe for meg, har veldig lyst å greve i dybden for å se om det eventuelt kan være noe underliggende i tankene mine som trigger de psykiske plagene. Samtidig som jeg blir redd av tanken at trippen i seg selv kan trigge noe værre i guess.

Sitat av gotta_love_dmt Vis innlegg
1.4g er hissig førstegangsdose hvis du har null erfaring med psykedelisk
Vis hele sitatet...
Kanskje starte med 1g da?
Tygde i meg 4 sopp i jula for å bare skrape på tuppen av hva det kan gjøre og likte det veldig. kvassere farger, mentalt blid og optimistisk tankegang. mennn så e vel det ikke sammenlignbart med en trip
Har vurdert å bare bruke soppen i mikrodoser kanskje
Sist endret av Crackpuppy; 13. februar 2020 kl. 01:34. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
siden du tenker på mikrodosering også så vil jeg anbefale å bare starte smått og kjenne på det, så bare øker du dose senere om du føler deg komfortabel med det.
husk at selv om du tar litt en dag og det ikke virker bør du vente et par uker før neste forsøk siden toleranse bygges så raskt på sopp.
Sitat av Crackpuppy Vis innlegg
Plages en del med stress, har hatt depresjoner med selvmordstanker og angst.
)
Vis hele sitatet...

Jeg har hørt at sopp pleier å være snill mot nybegynnere, men dette stemmer jo ikke i alle tilfeller.

Jeg opplever at samtidig som den kan gi deg fantastiske opplevelser, så er det alltids en slags mørkhet tilstede, og det ser ut til at den alltid forsterker den tilstanden en allerede er i.

Men andre ord blir du, i min erfaring, ikke i godt humør hvis du er i dårlig humør. Er du i dårlig humør så intesiveres dette relativt til dose du tar. Og ta en stor dose sopp hvis man er i dårlig humør er absolutt ikke å anbefale.

Men tester du med en lav dose 0.5-1g burde det gå bra.

Sopp er derimot aldri noe jeg vil anbefale til noen, da den etter min erfaring er vanskelig å kontrollere, og kan være mørk.
Sist endret av Hans Høyhet; 13. februar 2020 kl. 01:44.
Sitat av Munted Artist Vis innlegg
siden du tenker på mikrodosering også så vil jeg anbefale å bare starte smått og kjenne på det, så bare øker du dose senere om du føler deg komfortabel med det.
husk at selv om du tar litt en dag og det ikke virker bør du vente et par uker før neste forsøk siden toleranse bygges så raskt på sopp.
Vis hele sitatet...
I'll keep that in mind. Får se da hva man finner ut, lufta tanken til en nær kompis som også var veldig keen på å ture med meg. Men så er vel 1,4 g litt lite for en tripp til 2 stk
Sitat av Crackpuppy Vis innlegg
I'll keep that in mind. Får se da hva man finner ut, lufta tanken til en nær kompis som også var veldig keen på å ture med meg. Men så er vel 1,4 g litt lite for en tripp til 2 stk
Vis hele sitatet...
skal begge to kjenne på flein (for det er flein, ikke cubensis el no?) så vil jeg si det er litt lite, men er det første gang for begge og dere skal gjøre det uten tripsitter er det en fin dose og dele, men ikke forvent halliser osv, uansett ikke det tripping handler om
0.7 er nok en fin førstegangsdose, får den gode feelinga og så finner dere ut hva sopp er. Liker dere det så øk til 1g neste gang, så 1.5, 2, 2,5, 3, 3,5. Jeg har finni ut at jeg liker meg på 2.5-4g, men nå har ikke jeg tall på hvor mange ganger jeg har spist det

En fordel med såpass mild dose, er at det ikke blir så villt at dere blir skremt og prøver å holde tilbake. Aldri hold tilbake å surf på bølgene som kommer
Sist endret av gotta_love_dmt; 13. februar 2020 kl. 01:57.
Større sjanse for badtrip av 0,25 g weed enn 1 g flein etter min erfaring.
Er ikke helt enig i at det forsterker humøret en allerede er i. For min del tar jeg flein når jeg er mørk, så blir alt mye lysere.
Men så er jeg heller ikke helt A4.

Ta halvparten, føler du deg ok etter 40 min ta resten. Det går helt fint. Soppen gir deg bare det du trenger.
God tur.
Da blir det en god førstegangs opplevelse.

Noe jeg har finni ut at er dypt inspirerende, finn en liten trepinne og en kniv, spikk 1 drag og se på forskjellen og livet i treverket, spikk ett drag til så har det plutselig forandra seg jævli mye. Naturen er en fin plass å spise sopp, jeg får litt Klaus av og ta det inne i ett bygg
Sitat av iamafreak Vis innlegg
Større sjanse for badtrip av 0,25 g weed enn 1 g flein etter min erfaring.
Er ikke helt enig i at det forsterker humøret en allerede er i. For min del tar jeg flein når jeg er mørk, så blir alt mye lysere.
Men så er jeg heller ikke helt A4.

Ta halvparten, føler du deg ok etter 40 min ta resten. Det går helt fint. Soppen gir deg bare det du trenger.
God tur.
Vis hele sitatet...
TS, bare gå sakte frem du, ikke hør på sånt ^
bedre å sakte men sikkert bli kjent med et godt hjelpemiddel vs å gå for hardt ut å kanskje forverre det man sliter med psykisk.
Sitat av iamafreak Vis innlegg
Større sjanse for badtrip av 0,25 g weed enn 1 g flein etter min erfaring.
Er ikke helt enig i at det forsterker humøret en allerede er i. For min del tar jeg flein når jeg er mørk, så blir alt mye lysere.
Men så er jeg heller ikke helt A4.

Ta halvparten, føler du deg ok etter 40 min ta resten. Det går helt fint. Soppen gir deg bare det du trenger.
God tur.
Vis hele sitatet...
Det er interessant. Jeg har motsatt erfaring, med mindre jeg tar en lav dose. Under 1-2g, det er for det meste bare euforisk og litt tung følelse i kroppen.

Cannabis blir jeg alltid i godt humør av, men jeg ble satt ut da jeg skulle kose meg med en ny variant pot, og endte opp med å se Sjefen. Jeg trodde det bare var mulig på DMT når en går ut av kroppen.
Sitat av Hans Høyhet Vis innlegg
Jeg har hørt at sopp pleier å være snill mot nybegynnere, men dette stemmer jo ikke i alle tilfeller.

Jeg opplever at samtidig som den kan gi deg fantastiske opplevelser, så er det alltids en slags mørkhet tilstede, og det ser ut til at den alltid forsterker den tilstanden en allerede er i.

Men andre ord blir du, i min erfaring, ikke i godt humør hvis du er i dårlig humør. Er du i dårlig humør så intesiveres dette relativt til dose du tar. Og ta en stor dose sopp hvis man er i dårlig humør er absolutt ikke å anbefale.

Men tester du med en lav dose 0.5-1g burde det gå bra.

Sopp er derimot aldri noe jeg vil anbefale til noen, da den etter min erfaring er vanskelig å kontrollere, og kan være mørk.
Vis hele sitatet...
Blir nok ingen stor dose på meg iallefall, tenkte på det å ta halvparten vente 30 min å kjenne på det om jeg skal ta mer. Har vært i rimelig nøytralt humør den siste tida og har intensjoner med å få mer innsikt på meg selv med trippen hvis det hjelper. ala finne hva som gir meg dårlig selvfølelse, angst, depresjon osv.

Sitat av Munted Artist Vis innlegg
skal begge to kjenne på flein (for det er flein, ikke cubensis el no?) så vil jeg si det er litt lite, men er det første gang for begge og dere skal gjøre det uten tripsitter er det en fin dose og dele, men ikke forvent halliser osv, uansett ikke det tripping handler om
Vis hele sitatet...
Ja er flein. vi spiste 3-4 sopper ilag en kveld og hadde en veldig bra åpenhet den kvelden, så tenkte det kunne prøves på nytt med litt mer
Sist endret av Crackpuppy; 13. februar 2020 kl. 02:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Det er ikke sikkert soppen har begynt å virke etter 30min, enkelte ganger tar det en times tid for meg, selv om jeg har spist 3.5g

Jeg ville delt med han kameraten din jeg da, enkelte dager spiser jeg og kamerater 0.5-0.8g, bare for og få godfølelsen

Hvis du vil ha selvinnsikt, så spiser du 4-7g eller tar dmt, det er i allefall min erfaring
Sitat av gotta_love_dmt Vis innlegg
Da blir det en god førstegangs opplevelse.

Noe jeg har finni ut at er dypt inspirerende, finn en liten trepinne og en kniv, spikk 1 drag og se på forskjellen og livet i treverket, spikk ett drag til så har det plutselig forandra seg jævli mye. Naturen er en fin plass å spise sopp, jeg får litt Klaus av og ta det inne i ett bygg
Vis hele sitatet...
Ja duu, har pratet flere ganger om å dra ut i naturen å prøve det med my homie. Har masse bra natur, fiskevann og turløyper å teste det her med. Er en meter med snø her nå da så blir innendørs, men en sommer kanskje.
Vist det er norsk spissflein sopp så pleide jeg ta 50-100 små sopper for en medium-heavy tripp. Har en gang trippet fint på 100stk, så holdt en venn frem et påskeegg med 150 ferske flein som jeg plutselig tygde ned alt sammen. Folk måpte og jeg begynte å lure på om jeg hadde dritte meg ut, etter fem minutter kjente jeg sinnet mitt bli sugd ut av bakhodet liksom. Jeg så to ansikter på alle, ved siden av hverandre, et godt og et ondt ansikt. Det som var sterkest av de vist hvem jeg likte eller som var grei. Følelsene mine rant som en foss, glede når jeg så på og snakket med gode kompiser, mens en jeg hatet med god grunn freaket ut for jeg så på han og begynte vistnok å grine spontant, følelsene var liksom ute for alle å se. Til slutt satte en pønker i røykegjengen på pogo-dans(eller noe sånt) musikk, stressende musikk og folk begynte å hoppe oppover hverandre med brystet i hverandre og tøffet seg liksom. Dette ble for mye for meg. Sånn er det å trippe med usikre folk, eller bare individer som ikke vibber med deg.

På veien hjem buket et tre dypt til meg og hilste, jeg bukket dypt tilbake og komuniserte med treet. Så syns jeg ale husenei veien der jeg bodde var som dukkehus, med levende dukker i. Jeg glante sikkert veldig inn vinduer hos folk og brukte en halvtime på en fem-minutts tur.

MEN, jeg sier alltid; prøv syre/LSD før du prøver sopp. Sopp er villere og mer uberegnelig, og er ikke så lett å fungere sosialt på. Syre derimot kan jeg komunisere normalt på, litt filosofisk kanskje, men det skulle bare mangle. Jeg tar fremdeles syre, sopp har jeg lagt på hylla pga jeg har asperger syndrom, eller høytfungerende autisme som det skal kalles fra nå vistnok.

Det gjør at jeg er blitt redd for sopp. Det, og min eneste bad tripp i livet var på spissflein blandet med cubensis sammen med en tidligere venn som også er autistisk. Ble litt for intenst for oss to å trippe, vi gjorde det bare en gang sammen. Men jeg har trippet mye selv, sammen med han, så røykte han bare hasj. Han kunne gå i psykose av god hasj eller marijuana noen ganger, så det var sikkert nok for han......

s
Sitat av saviour Vis innlegg
Vist det er norsk spissflein sopp så pleide jeg ta 50-100 små sopper for en medium-heavy tripp. Har en gang trippet fint på 100stk, så holdt en venn frem et påskeegg med 150 ferske flein som jeg plutselig tygde ned alt sammen. Folk måpte og jeg begynte å lure på om jeg hadde dritte meg ut, etter fem minutter kjente jeg sinnet mitt bli sugd ut av bakhodet liksom. Jeg så to ansikter på alle, ved siden av hverandre, et godt og et ondt ansikt. Det som var sterkest av de vist hvem jeg likte eller som var grei. Følelsene mine rant som en foss, glede når jeg så på og snakket med gode kompiser, mens en jeg hatet med god grunn freaket ut for jeg så på han og begynte vistnok å grine spontant, følelsene var liksom ute for alle å se. Til slutt satte en pønker i røykegjengen på pogo-dans(eller noe sånt) musikk, stressende musikk og folk begynte å hoppe oppover hverandre med brystet i hverandre og tøffet seg liksom. Dette ble for mye for meg. Sånn er det å trippe med usikre folk, eller bare individer som ikke vibber med deg.

På veien hjem buket et tre dypt til meg og hilste, jeg bukket dypt tilbake og komuniserte med treet. Så syns jeg ale husenei veien der jeg bodde var som dukkehus, med levende dukker i. Jeg glante sikkert veldig inn vinduer hos folk og brukte en halvtime på en fem-minutts tur.

MEN, jeg sier alltid; prøv syre/LSD før du prøver sopp. Sopp er villere og mer uberegnelig, og er ikke så lett å fungere sosialt på. Syre derimot kan jeg komunisere normalt på, litt filosofisk kanskje, men det skulle bare mangle. Jeg tar fremdeles syre, sopp har jeg lagt på hylla pga jeg har asperger syndrom, eller høytfungerende autisme som det skal kalles fra nå vistnok.

Det gjør at jeg er blitt redd for sopp. Det, og min eneste bad tripp i livet var på spissflein blandet med cubensis sammen med en tidligere venn som også er autistisk. Ble litt for intenst for oss to å trippe, vi gjorde det bare en gang sammen. Men jeg har trippet mye selv, sammen med han, så røykte han bare hasj. Han kunne gå i psykose av god hasj eller marijuana noen ganger, så det var sikkert nok for han......

s
Vis hele sitatet...
Hørtes ut som en slitsom trip det der ass.
Interessant at du kommenterer, har faktisk hatt tanken om det er asperger jeg muligens har? Lest at det er mange som er udiagnotisert, har flere symptomer som ligner i min mening. Ala dårlig sosial(mange misforståelser), alltid vært den rare, sterke interesser for visse hobbyer og mer. Har hørt det kan koste og ta lang tid å få seg diagnotisert så har bare latt det være.

Har ingen sjangs for å få tak i syre desverre..
Har lest flere plasser om folk med asperger som mener psykedelika har hjulpet dem mentalt. Har det vært noe hjelp for deg?
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Jeg synes OP virker ganske moden i måten han tenker og skriver om dette. En felle mange går i, er å automatisk blande inn masse cannabis.

Da er det faktisk bedre med en øl for å dempe nervene før eller under oppturen. Mye cannabis og sopp kan fort bli ubehagelig, og det er for sent å ta det tilbake når du først har gjort det.

Ha jointene ferdig rullet, men ikke konsumer dem ukritisk. Men unn deg gjerne en joint og et måltid i mørke på slutten av natta/kvelden, eller når du føler du har kontroll på det som skjer.

Unngå hvite lys - bare gule/organiske lys. Hold deg unna pc og mobil annet enn for å styre musikken.

Beste er å bare sitte der etter inntaket, og vente. Så kommer soppen snart med det den har å fortelle.

Ha det fint og ryddig rundt deg.

1,4 gram med flein høres helt ok som en førstedose, hvis man skal finne ut hva dette egentlig handler om.
Sist endret av meaculpaUIO; 13. februar 2020 kl. 16:21.
crackpuppy;

Det var en litt slitsom tripp ja, men jeg koste meg når jeg pratet med de jeg likte godt. Jeg lærte mye av den trippen og hadde en fin avslutning på trippen når jeg kom meg vekk fra den ekle festen. Ute i anturen på vei hjem fant jeg roen, og det var godt å komme hjem.

Jeg viste ikke det koster noe å bli diagnostisert jeg, men det er så lenge siden. Symptomene mine er sterke følelses svingninger, fra a til å på to minutter av og til. tankekjør, og da mener jeg til og med i søvne altså, aldri fred å få. Jeg er enten glad eller dårlig, ingenting mellom der. Jeg blir ekstremt lett psykisk- og dermed også fysisk avhengig av stoff og medisiner, for jeg trenger noe medisin føler jeg. De hjelper på noe behov jeg har, så det er ikke lett å holde seg rusfri når man ikke har så mye annet i livet......

Jeg har hunden min, som betyr alt for meg. I tillegg har jeg som du sier helt fokuserte interesser, og finner jeg en ny interesse kutter jeg ut den forrige helt. Sosiale problemer er vanlig, jeg misforstår folk stadig, og blir stadig misforstått selv. Dette kan være bagateller eller alvorlige problem som truer mine vennskap. Jeg har mistet mange venner, men en jeg ikke hadde snakka med på fem år kom plutselig på besøk en dag nå, utrolig kjekt, sevl om angsten fikk leppene og øyeregionen til å skjelve og hoppe og danse.

Jeg får stadig beskjed om at jeg er for intens, eller at stresset mitt gjør andre stresset. Noen ganger gjemmer jeg meg hos mormor der jeg bodde før lar, og der er det ikke telefon-dekning. Så får jeg is på sengen og deilig mat til middag. Jeg passer alltid på å ta en god prat med morfar, for han er sliten og gammel etter 8 hjerneoperasjoner og et slag nylig. Så jeg må prate med han mens jeg fremdeles kan det liksom. Mormor er heldigvis sprek, for hun er blitt min mor så å si. Mamma og til dels pappa klarte ikke mer når jeg begynte med sprøyter igjen etter avrusning, så da flyttet jeg på hospits uten mye valg. Mormor og morfar reddet meg fra det helvetes-hølet, jeg flytta fra en enorm narkogjeld til dealeren på huset. Møtte han i byen og begynte å løpe, men han ropte 'du er tilgitt!', han var blitt rusfri og kristen av alle ting.

Nå bor jeg alene, men trenger daglig oppfølging. Beste medisinen for meg er min hund Pippi, ungene digger det navnet. Alle vil klappe henne, selv om hun blir litt skeptisk når det kommer flere barn om gangen..... Jeg har kanskje to ekte venner, og tre bekjente utenom, det er alt jeg orker nå. Jeg kunne blitt bedre venner med mine bekjente, men det er greit nok som det er nå for meg, bare jeg får søvnen under kontroll så jeg alltid sover NOE hver natt. Skal legge meg inn kanskje, eller gå til en psykriater og få prøvd ut forskjellige sovmedisin-comboer til vi finner nøkkelen som passer i døren til mitt søvnpotensiale=)

Ha en nydelig dag, du kan ha flere asperger symptomer uten å være asperger også. Tror man må ha tolv av tyve symptomer eller noe lignende, jeg har atten av de tyve.

Peace=)

s
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Jeg synes OP virker ganske moden i måten han tenker og skriver om dette. En felle mange går i, er å automatisk blande inn masse cannabis.

Da er det faktisk bedre med en øl for å dempe nervene før eller under oppturen. Mye cannabis og sopp kan fort bli ubehagelig, og det er for sent å ta det tilbake når du først har gjort det.

Ha jointene ferdig rullet, men ikke konsumer dem ukritisk. Men unn deg gjerne en joint og et måltid i mørke på slutten av natta/kvelden, eller når du føler du har kontroll på det som skjer.

Unngå hvite lys - bare gule/organiske lys. Hold deg unna pc og mobil annet enn for å styre musikken.

Beste er å bare sitte der etter inntaket, og vente. Så kommer soppen snart med det den har å fortelle.

Ha det fint og ryddig rundt deg.

1,4 gram med flein høres helt ok som en førstedose, hvis man skal finne ut hva dette egentlig handler om.
Vis hele sitatet...
Ty mann, har prøvd å lese meg opp mest mulig på det her og blitt veldig interessert. Prøvde å bruke cannabis til å få bedre innsikt på meg selv og hjalp til en viss grad. Bruker kun cannabis i spesielle anledninger nå for tiden, så blir nok ingen trekk samtidig som vi tar flein.
Har ikke lest dette med lys før, men gir veldig mening. får bare skru av ledlampa i taket da og kose meg med lavalampa hvis det blir noe.
Det med pils har jeg hørt før, kanskje man setter noen pils i kjøleskapsdøra før man begynner
0,7 g per mann og noen pils i kjøleskapet hvis man føler for det?

Sitat av saviour Vis innlegg
crackpuppy;

Det var en litt slitsom tripp ja, men jeg koste meg når jeg pratet med de jeg likte godt. Jeg lærte mye av den trippen og hadde en fin avslutning på trippen når jeg kom meg vekk fra den ekle festen. Ute i anturen på vei hjem fant jeg roen, og det var godt å komme hjem.

Jeg viste ikke det koster noe å bli diagnostisert jeg, men det er så lenge siden. Symptomene mine er sterke følelses svingninger, fra a til å på to minutter av og til. tankekjør, og da mener jeg til og med i søvne altså, aldri fred å få. Jeg er enten glad eller dårlig, ingenting mellom der. Jeg blir ekstremt lett psykisk- og dermed også fysisk avhengig av stoff og medisiner, for jeg trenger noe medisin føler jeg. De hjelper på noe behov jeg har, så det er ikke lett å holde seg rusfri når man ikke har så mye annet i livet......

Jeg har hunden min, som betyr alt for meg. I tillegg har jeg som du sier helt fokuserte interesser, og finner jeg en ny interesse kutter jeg ut den forrige helt. Sosiale problemer er vanlig, jeg misforstår folk stadig, og blir stadig misforstått selv. Dette kan være bagateller eller alvorlige problem som truer mine vennskap. Jeg har mistet mange venner, men en jeg ikke hadde snakka med på fem år kom plutselig på besøk en dag nå, utrolig kjekt, sevl om angsten fikk leppene og øyeregionen til å skjelve og hoppe og danse.

Jeg får stadig beskjed om at jeg er for intens, eller at stresset mitt gjør andre stresset. Noen ganger gjemmer jeg meg hos mormor der jeg bodde før lar, og der er det ikke telefon-dekning. Så får jeg is på sengen og deilig mat til middag. Jeg passer alltid på å ta en god prat med morfar, for han er sliten og gammel etter 8 hjerneoperasjoner og et slag nylig. Så jeg må prate med han mens jeg fremdeles kan det liksom. Mormor er heldigvis sprek, for hun er blitt min mor så å si. Mamma og til dels pappa klarte ikke mer når jeg begynte med sprøyter igjen etter avrusning, så da flyttet jeg på hospits uten mye valg. Mormor og morfar reddet meg fra det helvetes-hølet, jeg flytta fra en enorm narkogjeld til dealeren på huset. Møtte han i byen og begynte å løpe, men han ropte 'du er tilgitt!', han var blitt rusfri og kristen av alle ting.

Nå bor jeg alene, men trenger daglig oppfølging. Beste medisinen for meg er min hund Pippi, ungene digger det navnet. Alle vil klappe henne, selv om hun blir litt skeptisk når det kommer flere barn om gangen..... Jeg har kanskje to ekte venner, og tre bekjente utenom, det er alt jeg orker nå. Jeg kunne blitt bedre venner med mine bekjente, men det er greit nok som det er nå for meg, bare jeg får søvnen under kontroll så jeg alltid sover NOE hver natt. Skal legge meg inn kanskje, eller gå til en psykriater og få prøvd ut forskjellige sovmedisin-comboer til vi finner nøkkelen som passer i døren til mitt søvnpotensiale=)

Ha en nydelig dag, du kan ha flere asperger symptomer uten å være asperger også. Tror man må ha tolv av tyve symptomer eller noe lignende, jeg har atten av de tyve.

Peace=)

s
Vis hele sitatet...
Usikker hvordan det er i Norge med ventetid og kostnader, så en britisk dokumentar angående asperger der det ble fortalt at det var ett problem internasjonalt mener jeg.
Skal ikke gå for langt i dybden på meg selv nå, men tok en AQ test der jeg scora 32/50 om jeg husker rett, Iallefall godt på spekteret. Sett en del på youtube og kjenner meg igjen i en stor del som blir sagt om syndromet.
Avhenginghet kommer i sterke bølger hos meg og cannabis og alko har da blitt mine "go to" pga. tilgjengelighet.
Ble kjent med en kar med asperger i fjor og vi ble buds fra første stund. Kjenner meg igjen i mye han forteller og måten han er.
Har alltid slitt med sosiale forhold til andre mennesker. Prater såvidt med foreldrene mine, har få venner, aldri hatt kjæreste, osv.
Men uansett, interessant historie du har bak deg mann. Kjenner meg igjen på det angående sosiale forhold og det at jeg elsker dyr.
https://www.youtube.com/watch?v=BfMRu3dhuJc
Ble fascinert av den her videoen og tenkte flein kunne kanskje hjelpe meg med sosiale forhold i fremtiden, om jeg har asperger eller ikke.
Hyggeli mann
Sist endret av Crackpuppy; 13. februar 2020 kl. 19:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
ikke "noen pils" - en pils max spørrru meg - og aller best uten, men det er hudløst til tider å ha tatt sopp
Sist endret av meaculpaUIO; 14. februar 2020 kl. 00:57.