Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  125 15951
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Men uansett så er det et sterkt opiod og det er helt klart livsfarlig å leke med uansett.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Alt du trenger da er litt hasj og kaffe for å gjøre kvelden optimal. =)
Vis hele sitatet...
Ja viss man har lyst på psykose er jo det absolutt fornuftig
Benzo og opiat er no go. Ikke verdt det i det hele tatt. Speed har jeg fått nok av. Samme med cannabis. I kveld blir det bare øl. Men blæh. Blir guffen i morra. Hva skal man gjøre når rus er oppbrukt? Gå hen og bli en normal samfunnsborger eller noe? Huff...
Er på jobb, så her går det bare i nikotin og Koffein ^^
Fatter forsåvidt ikke hva som facinerer folk så jævlig med opiater heller. Du spyr, får forstoppelse og kaster lett bort en dag på ingenting? Euforien får du lett av et amfetamin (eksempel crystal meth) og følelsesløsheten får du av sterkere benzo. Opiater er søppel, og ikke dugelig til noe annet en til rent medisinske årsaker.
Anonym bruker
"Redd Esel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av daman123 Vis innlegg
Fatter forsåvidt ikke hva som facinerer folk så jævlig med opiater heller. Du spyr, får forstoppelse og kaster lett bort en dag på ingenting? Euforien får du lett av et amfetamin (eksempel crystal meth) og følelsesløsheten får du av sterkere benzo. Opiater er søppel, og ikke dugelig til noe annet en til rent medisinske årsaker.
Vis hele sitatet...
Hver sin smak. Jeg opplever ikke særlig kvalme av opiater, mens kompisen min snart kan spy av å se på en liner minus
Julebord i kveld! Alkohol og litt bønne
Dmt og weed i går. Øl, rødvin og weed idag.
Speed til å våkne heroin til å sovne. Neida Joda Neida
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Øl
Weed
Hei!
En fantastisk kveld med snømåking, titte på himmelen og nyte stillheten. Har slutta å bruke rus, og det er fantastisk! Svarer nok ikke på trådens emne direkte, men det er som en rus i seg selv. Det anbefaler jeg alle å gjøre fra tid til annen, uansett form.
Sitat av Investigathor Vis innlegg
Hei!
En fantastisk kveld med snømåking, titte på himmelen og nyte stillheten. Har slutta å bruke rus, og det er fantastisk! Svarer nok ikke på trådens emne direkte, men det er som en rus i seg selv. Det anbefaler jeg alle å gjøre fra tid til annen, uansett form.
Vis hele sitatet...
Fin form for rus det
Sitat av Investigathor Vis innlegg
Hei!
En fantastisk kveld med snømåking, titte på himmelen og nyte stillheten. Har slutta å bruke rus, og det er fantastisk! Svarer nok ikke på trådens emne direkte, men det er som en rus i seg selv. Det anbefaler jeg alle å gjøre fra tid til annen, uansett form.
Vis hele sitatet...
Det kalles å føle seg tilfredsstilt og ekte glad. Ikke rart at det havner her, da dette for svært mange er direkte koblet sammen med rusmidler. Stå på!
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
GHB. Har også alkohol tilgjengelig, men det er det rusmiddelet jeg prøver å unngå mest. Drikker det kun når jeg er ute på byen eller fest. Bedre rus og veldig kjekt å våkne opp i god form uten noen hangover overhode. Dagen derpå med alkohol påvirker meg så negativt at det som regel ikke er verdt det.
Fin på vin, kaffe å fenalår, mørk bønne å måke all snøen på nytt igjen idag!
Ca 2,5 grønt, 1,5 G hasj smelta inn i grønningen med en sigg selvfølgelig. Straight in the bong!!

Perfekt med mornings hitt ut vinduet i denne kulda
R.i.p 23.04.2021
Amfetamin,metadon,blåvalium,alkohol
Har Lucy molly og maryjane på besøj livet er hrli solnedgangen ute nå er fantasik
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av dinegenfiselukt Vis innlegg
Hva plugga du?
Vis hele sitatet...
Bare litt beis.
Hender at en god kompis redder livet ikveld. Dama har hatt juleverksted her med noen venninner, så det blir nok pepperkaker med melis til munch
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hasj og rivo. Tok en pils ista. Chillern med rolig netflix, dempet belysning, kveldsmodus, og mac miller som akkurat overdøver netflix. Ganske chill nå ass.
En IPA, foreløbig
Anonym bruker
"Tilfreds Håkjerring"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Rivotril, subutex og temgesic. Men føler INGEN rus. Satans toleranse, klarer ikke få den ned
Hvor mye bruker du av rivo og subutex da du ikke føler noe? Og hvor lenge har du brukt det daglig?

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Rivotril, subutex og temgesic. Men føler INGEN rus. Satans toleranse, klarer ikke få den ned
Vis hele sitatet...
Hvor mye bruker du av rivo og subutex da du ikke føler noe? Og hvor lenge har du brukt det daglig?
Sist endret av wayup369; 3. desember 2019 kl. 14:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Rivotril, alkohol, dårlig speed fra brugata som egt ikke funker..
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Heroin og lyrica
Det eneste jeg overlever på er marijuana med en heftig volcano vaporizer.
ingenting faktisk så langt, men vurderer ei litta joint.
fiikk noe imovaen 5mg tokk 3 stykker for 25 min si sjener ingenting burde eg taflere kan ikke noenting om de?
Sitat av NoobPokerKongen Vis innlegg
fiikk noe imovaen 5mg tokk 3 stykker for 25 min si sjener ingenting burde eg taflere kan ikke noenting om de?
Vis hele sitatet...
Er du mentalt tilbakestående, eller har du bare alvorlige skrivevansker? Om ingen av delene, så er du meget påvirket og burde legge deg umiddebart.

Muligens litt krasst, men mener det i beste mening.
hø ja er ikke flink til å skrive men har taat noe retalin før eg took dise og ihelvete akkurat nå når eg begnte å skrive så begynte de å se utt som pcen svevet opp i hendene mine men så satt eg meg opp så forsvant det igjen må eg barre sitte å stirre på ting? åså lurer eg på hvor mye er for mye og hvor lenge varere det
Sist endret av NoobPokerKongen; 4. desember 2019 kl. 02:49.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Omtrent 0,5 mg Subutex. Tar vel opiater 2-3 ganger i året og må si dette var en vanvittig god investering mtp. timer rus per krone.
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Oxy og benzo er en herlig mix for å slappe av på kvelden���� Vell og merke i moderat dose fra lege
▼ ... over en måned senere ... ▼
Starter sent på jobb så blir noen linjer cola og 10mg oxynorm
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Solo. Fordi postvesenet suger
Champagne, Black domina, litt speed og noen valium
R.i.p 23.04.2021
Kaffe med lit sukker i.
Ingvar Ambjørnsen og en julemarsipan
En IPA og Portvins lagra Imperial Stout
Anonym bruker
"Grønn Bakkhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke en dritt. Dessverre.
Or... Are they? >_>
Traps are gay's Avatar
Skole imorgen, så holder meg clean fram til fredag
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ruset på vond mage og etterpåklokskap. Spolere et blomstrende forhold med ei flott jente, på en kveld. Feels bad man
2 ksalol ett glass hvitvin og noen bongtrekk. Cod gaming med gutta
Sitat av saviour Vis innlegg
Jeg tok meg først en halv god xtc med sprøyte, så 0,5g speed i en fin smell, og har spist rivotriler, galenika/ksalol alprazolam, imovane, sobril og røykt litt hasj. Nå er det en 50mg qutiapin depot for å chille i senga, da det forsterker både metadonen jeg går på og alle benzo pillene jeg har tatt. Så sparer jeg en god neve rivotril til morgendagen. Skulle hatt mer hasj, men men. Jeg koser meg med varm kakao og kavringer med smør og brunost nå nå=)

Ha en flott natt freaks, hvor en ruset du er, eller ikke=)

s
Vis hele sitatet...
Hvorfor ta quatepin, du skal vel ikke sove? Det gjør deg jo bare trøtt med litt hjertebank...? :P
Det er torsdag, og jeg feirer da at det er fredag i morgen med 30mg Blåvalium, 2mg Rivotril og 4-5 linjer digg cola

Sitat av saviour Vis innlegg
Jeg tok meg først en halv god xtc med sprøyte, så 0,5g speed i en fin smell, og har spist rivotriler, galenika/ksalol alprazolam, imovane, sobril og røykt litt hasj. Nå er det en 50mg qutiapin depot for å chille i senga, da det forsterker både metadonen jeg går på og alle benzo pillene jeg har tatt. Så sparer jeg en god neve rivotril til morgendagen. Skulle hatt mer hasj, men men. Jeg koser meg med varm kakao og kavringer med smør og brunost nå nå=)

Ha en flott natt freaks, hvor en ruset du er, eller ikke=)

s
Vis hele sitatet...
What?
Mener du Seroquel/Quetiapin forsterker benzo?
Har haugevis Seroquel, blåvalium og noen Rivotril
Sist endret av random106980; 13. februar 2020 kl. 21:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Grønn Bakkhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ruset på vond mage og etterpåklokskap. Spolere et blomstrende forhold med ei flott jente, på en kveld. Feels bad man
Vis hele sitatet...

Hva skjedde ?
Sitat av curiositycat Vis innlegg
Søvnmangel
Vis hele sitatet...
ditto, + en IPA, 1/2 trippel, ris og juleøl
Luft og kjærlighet xD
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kokain, øl og hasj, the trifecta!