Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 2455
Hei!

Skal på en rolig grillfest med noen venner i helgen. Det er en fin plass med natur rundt huset.
Jeg drikker ikke alkohol så sitter å vurderer om jeg skal ta ket, men er usikker på hvordan det er i en sosial setting? Hvordan er det i naturen?
Har også sopp som alternativ, men er litt nysgjerrig på å teste ket i en ny setting.
Jeg har testa Ket en gang og det var absolutt ikke noe jeg hadde gjort i lag med mange folk ass�� Er jo som å bli teleportert til Narnia
hehe ja det kan være det. Men om man tar små bumps så har man mer kontroll og det er veldig gøy med flere folk.
Har testet det på rave og fest, men nå er det mer en chill setting ute i naturen.
Små doser går fint sosialt
Spørs vel en del på dosering.
Flere steder blir jo ket brukt som partydop, men gjerne ikke i k-hole doser.
Kan fint ta en liten dose ket og fortsatt fungere sosialt, men usikker på hvordan det er å ta det ute i naturen.
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Da vet jeg ikke hva jeg fikk i meg iværtfall, for når jeg prøvde det såkalte "ket" stoffet så loka jeg bare rundt i en dissosiativ / borte vekk form.
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Siste stoffet jeg ville brukt blant andre.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Da vet jeg ikke hva jeg fikk i meg iværtfall, for når jeg prøvde det såkalte "ket" stoffet så loka jeg bare rundt i en dissosiativ / borte vekk form.
Vis hele sitatet...
For stor dosering eller ett annet dissosiativt stoff.
Keybumping er tingen, men du går veldig fort over i en space'a tilstand og blir bare rar. Tror jeg ville kjørt en rolig dose sopp i stedet, halvt g eller noe
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Synes ikke det er noe veldig gøy å ta med folk, ble litt irritabel. Følte jeg fikk det meste ut av det når jeg lå i stillhet med headset på gulvet.
Spørs vel også på hva slags ket det er?

Er ikke så superfan av ket eller dissosiativer generelt, men racemisk ketamin (R-ket) fungerer jeg ganske fint på sammen med folk, i små doser vel å merke.
Tilogmed kombinert med alkohol (dette er ikke å anbefale!!) har jeg relativt god flyt og kontroll på oppførsel og motoriske evner.
Men da snakker vi maks 4-5 enheter med alkohol og aldri linjer som er bredere enn lillefingern.

Esketamin derimot kan jeg ikke ta blandt folk fordi det er altfor visuelt og psykedelisk for meg.
Tok en liten linje på et nach her forleden og måtte ta meg en halvtime på sofan så fort effektene inntraff.

Tror både dosering og type ketamin har mye å si, samtidig som det er veldig individuelt om man kan bruke dette i "normale" sosiale sammenhenger.

My two cents om det, stay safe!
Små doser ket fungerer ypperlig sosialt. Selvfølgelig blir det dritt om man doserer for høyt.
Som andre sier, det kan være ok i små doser, treffer man riktig dose så kan det være ganske nice faktisk. Men man må redosere heletiden så det er derfor lett å overjustere å ende opp i en rus der alt bare er merkelig. Å være i ett sånt mellomstadie er noe jeg syns er ubehagelig på ket, man er for dissosiert til at det sosiale er noe behagelig, men man er heller ikke på tripp, alt er liksom bare merkelig. Det er bare min erfaring tho, vet om folk som liker det også selv i sosiale settinger. Men uansett bare å prøve, skulle du ende opp med en rus som ikke er noe nice mtp det sosiale så synker jo rusen utrolig fort.

Til det å ta det i naturen: jeg personlig syns ikke ket er noe spess i naturen. I kontrast til alle andre psykedeliske stoffer som er drit nice å ta utendørs, så føler jeg ket gjør en veldig likeglad på den fronten og føler ikke ket gir noe sånn spesielt "bånd" med naturen vist jeg kan forklare det sånn. Om ikke annet så har stoffet potensiale til å gjøre en i mindre kontakt med det meste, alt fra mindre kontakt med seg selv til omgivelsene rundt en, noe som gjør det nice sosialt i små doser, men også det som gjør det skikkelig psykedelisk i større.
Det høres ut som det er best å holde seg til en lav dose sopp. Også kanskje ta litt ket utover kvelden når soppen begynner å gå ned

Hva synes dere er den perfekte soppdosen for en chill fest med venner? Tenker 1 gram selv høres bra ut.
Sist endret av brokkolireddik; 12. mai 2023 kl. 14:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Det kommer ann på hvor mye de andre tenker å drikke spør du meg. Er det en rolig sammenkomst der folk tenker å ta noen rolige pils eller er det flatfylla? Om folk tenker å drikke en god del så hadde jeg selv ikke vært komfortabel med sopp i det heletatt. Om folk tar det rolig så kanskje 0,5 - 1g

Vist du har tilgang til litt ting så hadde jeg heller prøvd å skaffe lyrica, det er min go to i sosiale settinger. GHB kan også være veldig bra som ett alternativ til alkohol, vist du er kjent med stoffet

Om verken lyrica eller kork er ett alternativ for deg og folk tenker å drikke en del så ville jeg faktisk bare gått for ket
Sist endret av Alge; 12. mai 2023 kl. 15:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Rolig drikking så det skal nok gå bra med litt sopp + ket tenker jeg. Har lyrica også så det er jo et alternativ.
Siden planen er å være ute frister det veldig med sopp.
Sopp synes jeg er perfekt. Til sosiale doser ville jeg anbefalt og ta 0.1 - 0.6g ish(norsk spissflein, mer hvis det er cubensis).
Ta det etter et godt måltid, så får du en god form som ikke blir for psykedelisk. Tas det på tom mage kan det fort bli litt overveldende i sånn setting.
Ket og grillfest? dobbel-nei. I små mengder er ikke K særlig interessant, man blir bare litt småsvimmel, og det er ikke noe behagelig, men heller ikke ubehagelig, det er bare bortkastet.

I litt større mengder. rundt 2-3 linjer, så påvirker jo ket vedig fort balansen, slik at bare det å gå på toalettet blir en utfordring. Og en føler heller ikke for å vise seg fram for folk i denne tilstanden, da alt av bevegelser blir veldig rare, og man ser ganske så gal ut. Men, hvis alle er med på det, kan det sikkert fungere.

Dessuten synes jeg ikke K i det hele tatt er sosialt, man blir bare sittende der dypt i egne tanker på lavere doser og på høyere doser er en et helt annet sted, og da er det beste å ligge på sofaen.
Sist endret av Hans Høyhet; 13. mai 2023 kl. 05:06.
Sitat av Hans Høyhet Vis innlegg
Ket og grillfest? dobbel-nei. I små mengder er ikke K særlig interessant, man blir bare litt småsvimmel, og det er ikke noe behagelig, men heller ikke ubehagelig, det er bare bortkastet.

I litt større mengder. rundt 2-3 linjer, så påvirker jo ket vedig fort balansen, slik at bare det å gå på toalettet blir en utfordring. Og en føler heller ikke for å vise seg fram for folk i denne tilstanden, da alt av bevegelser blir veldig rare, og man ser ganske så gal ut. Men, hvis alle er med på det, kan det sikkert fungere.

Dessuten synes jeg ikke K i det hele tatt er sosialt, man blir bare sittende der dypt i egne tanker på lavere doser og på høyere doser er en et helt annet sted, og da er det beste å ligge på sofaen.
Vis hele sitatet...
Veldig uenig. Personlig er ket i små doser en av favorittene om jeg skal ut, fjerner angst og får en god følelse i kroppen. Handler om å finne den perfekte dosen og holde seg der. Så kan man ende kvelden i K-hole. Men igjen, veldig mange forskjellige meninger om dette stoffet og hvordan man bør bruke det.
Anonym bruker
"Enig Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ket hadde jeg ikke tatt med mindre alle andre visste/aksepterte det er ket som taes.

Litt cola eller amf merker ingen med mindre du blir kjempe pratsom. Bittelitt ket og du kan fort space langt ut..
Anonym bruker
"Hoppende Fe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av itschaaaboyyy Vis innlegg
Veldig uenig. Personlig er ket i små doser en av favorittene om jeg skal ut, fjerner angst og får en god følelse i kroppen. Handler om å finne den perfekte dosen og holde seg der. Så kan man ende kvelden i K-hole. Men igjen, veldig mange forskjellige meninger om dette stoffet og hvordan man bør bruke det.
Vis hele sitatet...
Hvilken dose er det snakk om her?
Har aldri prøvd Ket men har veldig lyst, kommer til å gjøre det snart. Jeg tenker også å mikrodosere.
Sliter veldig med angst, så jeg fikk bare mer lyst til å prøve det etter å ha lest posten din.
Anonym bruker
"Full Havmunk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Oppdater gjerne etter selskapet
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Et gram med sopp høres ut som det lureste her.

Ville også prøvd å fått i meg noe før du spiser soppen, slik at du ikke får dårlig mage, samt en litt tregere forbrenning/utjevnet peak.

Evt. kok deg litt soppte. Tom mage + soppkjøtt = dårlig mage
Ble et gram sopp som var konge til denne sammenkomsten. Satt ute i sola og hadde en passe mild trip som gjorde meg sosial og ga en god følelse uten å bli for psykedelisk. Slet litt med å grille burger da det så ut som den bare smeltet igjennom grillen. Avsluttet kvelden med noen bumps ket og Melodi Grand Prix. Er ikke noe fan egentlig av Mgp, men på ket ble det noe av det rareste jeg har sett og utrolig gøy!
Folie à deux
Ser ikke noe problem med å ta ketamin i en sånn sammenheng. Det er en av stoffene jeg synes det er lettest å dosere på. Jeg kan ta det i alt fra på skolen, blant venner, familie eller hva som helst. Skulle en ta for mye er det litt stress, men det går så raskt over at man kan stalle det ut tiden uansett
Ja er enig i at det ikke er noe problem så lenge man holder seg til noe keybumps. Men føler det bygger på seg og plutselig har man tatt litt for mye. Som du sier går det fort over så ikke veldig stress.