Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 3325
Tok en liner i dag tidlig. Tok en liten en men merket ikke stort. Jeg har tett det i flere dager, har allikevel vært utslitt og sovnet om natta. Hva skjer m meg? Nå har jeg de enorme pupillene og dødsvondt i hodet og kroppen særlig mellomgulvet. Istad tok jeg en ganske stor dose i håp om å få energi. Er føkkings totalt ødelagt. Er det noen som har erfaring m vondt i hjertet hode og bli slækk av pepper? På mine yngre dager hadde jeg det helt konge. Amfetaminen er både klumper og pulver. Litt gul farge og seig
Jeg kan desverre ikke si hva som skjer med deg. Men det høres ut som om du burde holde deg unna rusmidler en liten stundt.
Serotoninet og dopaminet ditt er lavt, hodet ditt flusher med adenosin, du trenger søvn, mat, vann og hvile.
▼ ... over en uke senere ... ▼
vanskelig å bedømme etter symptomene du beskriver, men siden det virker som mindre ubehag og heller en uvanlig reaksjon på noe du har erfaring med er det ikke usansynlig det er noe så simpelt som dehydrering eller underernærning.
Hodepine på amfetamin kommer av utvidede blodkar rundt; og i hjernen som skaper press mot kraniet. Den enkleste måten å lindre dette på er å drikke vann så blodet blir tynnet ut. Hvis ubehaget vedvarer ville jeg oppsøkt legehjelp.
Du har kjørt på for mye for lenge. Legg deg

Ahh, takk til deg som bumpet en 2 uker gammal tråd av utelukkende akutt interesse.
Sist endret av Tøffetom; 25. september 2015 kl. 05:15.