Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  33 4167
På fredag (20 januar 2012) var det duket for at vi skulle prøve LSD for aller første gang. Vi hadde da røyket weed i litt over ett år, samt at vi har prøvd salvia en del ganger.
På forhånd hadde vi alle lest utrolig store mengder med informasjon om hvordan man har en fet trip, hva man kan gjøre, hvordan man unngår bad trip og hva vi skulle gjort hvis vi bad trippet. Vi sleit skikkelig med å finne ett sted, men det ordnet seg sånn halveis til slutt, vi hadde ett sted som vi bare måtte gå med siden alle var så keene på å prøve ASAP.

Vi hadde kjøpt ganske mye, men å dele 5 på 3 funker jævlig dårlig så min venn Kamuflarne satt med pinsetten som sitter i lommekniven min, samt en saks og klippet opp lappene slik at vi fikk like store doser hver. Han fikk det til til slutt, med ett varierende antall lapper på hver vår skje, men alle hadde ca like store doser.
Klokken 19:30 bestemte vi oss for å starte, og vi bestemte oss for å ta en hel lapp først (med 100 mikrogram) og så ta resten senere. Vi stappet skjeen i munnen og sugde godt på lappen. På forhånd hadde jeg lest at LSD kunne smake litt salt, så jeg forventet en sur smak, men det fungerer mye bedre å beskrive smaken som bitter. Det smakte ikke papir eller noe spesiell smak, bare bittert.
Ned i halsen gikk lappen, og magen begynte å krible. Ingen vei tilbake og vi gledet oss som barn til julaften.

Vi hadde på forhånd stekt pizza og tatt med på rommet vi var i for å slippe å bråke mens vi lagde det, sånn at noen kom for å sjekke med oss.
Som jeg har sagt var vi tre stykker, altså Kamuflarne, en felles venn(La oss kalle han Geir) og meg. Kamuflarne og jeg hadde kanskje lest litt for mye om hvordan man får det fett, så vi hadde glemt å lese grundig om effektene, så vi satt der og ventet på små grønne gnomer og at vi skulle ligge og sikle på gulvet mens vi gurglet skum og rullet. Geir viste hva som ville skje, så han ventet på noe annet enn oss.
Det tok vell en halv time før vi merket noe som helst, da hadde jeg en litt rar følelse i kroppen og den ene lampen vi hadde i rommet lyste kraftigere enn før. På dette punktet vurderte vi å spise resten eller å spise pizzaen vår, det ble til at vi ikke gjorde hverken av tingene.

Jeg lå i en sofa Kamuflarne lå på en seng (med plass til 3 pers) og Geir satt på gulvet mellom TVen og sofaen. Dette var første gang vi merket sterke effekter av LSDen. Geir så på noe bak meg, men for meg så det ut som om han så rett på sjelen min, og det brant. I tillegg til dette morfet ansiktet hans seg sånn at han så ut som djevelen selv. Dette var skummelt, så jeg så vekk og jagde han bort.
Vi dvelte om å ta resten av LSDen (75 mikrogram hver ca) så vi tok opp skjeene våre igjen. Jeg holdt den forran munnen min da jeg tror jeg pustet veldig hardt inn og lappen ble med inn i gapet. Den lå på tungen og jeg skjønte ikke en dritt, de andre fikk litt "panikk" fordi nå måtte de også ta sine ASAP. Kamuflarne mistet sitt på gulvet og lå der med pinsetten min mens han lette etter 3 små lapper.
Etter ca 15 minutter lå vi på sengen og snakket, mens jeg snurret på laser-pennen jeg kjøpte i Hellas. Den hadde slikt mønster som forandret seg mens man snurret på den, og det var gøy å snakke om ting mens man brukte den til å mindfucke andre. Vi var ikke helt klar over det, men nå hadde LSDen kicket skikkelig inn! Vi snakket om viktige ting og menneskeheten, tankene våre og det var virkelig null stopp i bablingen vår.

Vi bestemte oss for å si i speilet, for opplevelsen og for å se pupillene våre. Fy faen, vi hadde svære pupiller. Og dynamisk ansiktsmaling! Det var som om vi hadde skygger som danset synkronisert i ansiktene våre hele tiden. Jeg hadde lest på YouTube at hvis man sprayet på slik klar såpe på speilet ville ting se enda kulere ut, så jeg grabbet en flaske med jiff og dynka speilet med.. SKUM.. føkk. Feil type såpe, var det. dette var selvsagt hysterisk morsomt, og vi lo en god stund.
Etterhvert lå vi i sengen igjen og snakket om å gå ut og se på himmelen og skogen. Geir var klar som bare det, han skiftet lynkjapt til uteklær mens Kamuflarne og jeg lå på sengen og mindfucket hverandre. Vi sa til Geir at han måtte slappe av, vi stikker snart ut, så Geir tok av seg klærne igjen, så tok hand em på igjen. Vi forklarte igjen at vi ikke skal ut riktig ennå, så han tok de av og på igjen før han gikk ut, så kom han inn og tok dem av igjen. Så begynte han å ta dem på igjen og spurte om hjelp fordi han hadde glemt hva han skulle ha på seg og hvordan han tok det på.
Jeg hjalp han, og vi fikk dratt Kamuflarne ut av sengen. Jeg pakket lommene mine fulle av Solrik og Pepsi for turen vår, og vi gikk ut.
Det var virkelig vakkert å se på himmelen, det var skyfritt så vi så hele stjernehimmelen. Vi gikk ca 100 meter før vi stoppet og snakket, det var jeg som stoppet oss fordi jeg ville vi skulle ha med weed til å røyke når vi kom frem til målet vårt. Det var vanskelig for meg å si dette, så vi sto ca 10 minutter stille før jeg sa det, og da begynte vi å gå tilbake før vi fant ut at vi virkelig ikke trengte weeden, vi skjente effektene av LSDen kicke enda mer inn og vi fortsatte turen.

Etter ca 10 minutter med gåing fikk vi åpenbaringen, men vi tenkte ikke særlig på at det var noe åpenbaring, vi snakket bare om store og viktige temaer om hvor lite betydning små ting har for verden. Det var en gåtur på ca 20 minutte + en del stopp vi tok for å snakke lettere. På dette tidspunktet hadde Geir fått en sterkere effekt enn Kamuflarne og meg, og han skjønte plutselig ikke meningen med ting lenger, han glemte hva ting var og spurte oss om svar på spørsmål som "Hva er hverdag? Hva er bukser?", Kamuflarne svarte så godt han kunne mens vi fortsatte å snakke om de viktige tingene samtidig. Geir holdt oss veldig nede på jorden, og for meg virklet det som om han prøve å få oss til å snakke om matrielle ting, noe som var skikkelig irriterende.
Vi kom til destinasjonen, men det var en liten hindring igjen, ett litt tykkere skogkratt vi måtte gjennom, og Kamuflarne tok opp mobilen sin. Jeg sa nei, og han innså at vi ikke trengte det, det var jo lyst nok så vi trengte faen ikke hjelp fra en simpel matriell ting som hadde blitt fastbestemt en verdi av oss mennesker.
Nå var vi fremme, endelig. Vi hadde utsikt over hele Oslo, Holmenkollen, Bærums Verk, Sandvika.. Det var et magisk øyeblikk som jeg tok bilde av. Dette bildet har jeg ikke funnet i ettertid.
Etter å ha snakket om hvor ubetydelig det egentlig ville vært hvis en eksplosjon ville skjedd i Oslo tok jeg opp en pepsi og sa "Tenk at vi mennesker vet at dette er en pepsi. Det finnes mange millioner smaker i verden, men likevell skjenner vi smaken på pepsi og cola". Deretter diskuterte vi hvor dårlig slike ting egentlig er. Dette var på peaken vår og vi kunne veldig godt føle at vårt livssyn var blitt endrett drastisk.

Etter en liten stund begynte vi å tasse tilbake til rommet vårt, og da landet jeg for først gangen. Jeg skjønner hvorfor det heter å lande, det var som om hele universet og hodet ditt ble kastet inn i kroppen. Dette var første gang jeg kunne føle kroppen min på 2-3 timer, noe jeg ikke hadde tenkt på, det hadde vært som om hjernene våre fløt i ett rom hvor vi delte tanker og meninger helt åpent, og begge kunne forstå hverandre perfekt. Geir forstod fortsatt ikke en dritt, tho.
Dette skjedde 2 ganger til med både Kamuflarne og meg før vi kunne se huset. Vi ble stående litt utenfor, jeg hadde ikke veldig lyst til å gå inn og det tror jeg ikke de andre hadde heller. Vi ville være ute, nyte naturen og være smarte, men vi gikk inn etter 5 minutter med småsnakking.
Etter vi hadde tatt av oss klærne la vi oss i sengen igjen, og gjord det vi gjorde før vi kom inn: la oss ned med laserpennen og mindfucket hverandre mens vi snurret på ornamentene den laget. Da fikk Kamuflarne eller jeg ideen å røyke litt weed, siden det funker. Selvsagt gjorde vi det.
Geir og Kamuflarne hadde fått tak i noe spaca blå weed (Den var ikke blå, men det var noe blått på den) som het Blue Velvet, den luktet og smakte som godteri-tyggis. Vi fylte 3 skåler med denne weeden, en tre-pipe, en glass-pipe og en bong. Geir tok ett hit, Kamuflarne tok 2-3 stykker og det gjorde jeg også. Det tok litt tid, men så merket jeg at weed-rusen tok mer og mer over LSD-rusen så jeg begynte å spise litt pizza som var blitt dritkaldt, men det smakte fortsatt digg. Etter dette røyket Kamuflarne og jeg resten av det vi hadde fylt opp alle skålene med (det var jævlig mye) og vi ble skikkelig fjerne.

Geir hadde tatt på seg en ola-bukse, men han hadde på seg en veldig tight genser-ting, så det så ut som om han hadde genseren langt nedi buksa, i tillegg til å ha et skikkelig bra pedo-smil. Han minnet oss om vår musikklærer fra barneskolen, og dette ga oss latterkrampe. Jeg beskrev dette for han, hvor gøy han så ut og hvor teit det var og hvor dårlig det var og yakyak, det var en skikkelig brutal og slem beskrivelse av han, men i forkant hadde jeg sagt at han var veldig hyggelig nå som han var på LSD, så han hadde nok ikke fått med seg min brtulate slakting av karakteren han spilte da så han svarte "Tusen takk, det var veldig hyggelig du synes det om meg, PerPerPerPer." Av dette fikk jeg en type latterkrampe som jeg skjente veldig godt igjen!
Jeg fikk den latterkrampen som jeg har hver gang jeg tripper på salvia! Dette er en sterk latterkrampe, man kan ikke snakke mens man ler og det gjør litt vondt. Jeg kan faktisk beskrive den fysiske følelsen av latterkrampen og den er som ovaler som ligger horisontalt, men loddrett under hverandre og hver oval er større enn den over. (Vet ikke om du skjønte den der, men slik er det).
Vi satt oppe til rundt klokken 06 og lo, hadde laterkrampe mange ganger i løpet av dette og alle hygget seg og hadde det gøy.
Vi bestemte oss for å legge oss, men Kamuflarne klarte ikke sove så han gikk ut og var på tur.

Grunnen til at jeg ikke har skrevet så mye om Geir er fordi han var veldig stille det meste av tiden, bortsett fra når han spurte om ting som "Hva er frokost?".

Skulle ønsker jeg husket mer, men hukommelsen min er dårligere enn den norske nakrotikapolitikken. Hvis det er noe dere lurer på er det bare å spørre!
Sist endret av PerPerPerPer; 24. januar 2012 kl. 22:31.
Bra skrevet, var vel en flott tur gætter. Keen på å prøve selv snart, hvor gamle er dere egentlig? Føler det er litt sterktr, men er ved veldig forkjsllig fra salvia?
Sist endret av Spirituell; 24. januar 2012 kl. 22:38.
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Trådstarter
Sitat av Spirituell Vis innlegg
Bra skrevet, fikk vel en god tur. Keen på å prøve selv snart, hvor gamle er dere?
Vis hele sitatet...
18 år hele gjengen
så kult ti tegn
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Trådstarter
Vil bare legge til at vi synes det var så bra at vi kommer til å gjøre det igjen, fredagen som er to uker etter den som jeg har skrevet om.
Da kommer vi til å ha med enda en fyr som er keen på å prøve, gleder meg sykt.
Rolig nå! :P høhøhø
Hør på Miracle Worker gutter. Etter mange tripper på kort tid blir man litt merkelig. Kjenner det er bra med et avbrekk. Eller hva MW? hehe.
Jupp. Og ti tegn eller hva for noe.
Som å være der igjen! Fin rapport
Stranger in paradise
GeirGeirGeir's Avatar
Som Kamuflarne sa; det var som å være der igjen! Flott rapport, og bare for å berolige nysgjerrige lesere så var jeg i kontakt med mine primære innstinkter, og det som skjedde med meg var at jeg hadde glemt dette samfunnet og dette forjævlige systemet vi lever i. Jeg var ganske enkelt fri, og det var den beste følelsen jeg har hatt!
Ahh som jeg elsker å sitte i timen og lese triprapports på starten av dagen! Interessant lesning, fet tur, KP!
Jeg er glad det gikk så fint, Per!
Sitat av twixtor Vis innlegg
Ahh som jeg elsker å sitte i timen og lese triprapports på starten av dagen! Interessant lesning, fet tur, KP!
Vis hele sitatet...
Da er vi to .
Bra rapport .
Noe sier meg at syren ikke ble likt fordelt uansett, ettersom du ikke kan se hvor syren ligger på lappen kunne den for all del bare vært på halve lappen, og dermed fikk kanskje en person mindre lsd i seg likevel, ettersom kanskje han fikk den halve uten noe på.

Uansett, fin tripprapport.
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Trådstarter
Sitat av Saint123 Vis innlegg
Noe sier meg at syren ikke ble likt fordelt uansett, ettersom du ikke kan se hvor syren ligger på lappen kunne den for all del bare vært på halve lappen, og dermed fikk kanskje en person mindre lsd i seg likevel, ettersom kanskje han fikk den halve uten noe på.

Uansett, fin tripprapport.
Vis hele sitatet...
Jeg tenkte på dette, men så tenkte jeg også at siden det blir sprayet på lappen så er det nok jevnt fordelt.
Det viktigste var at alle hadde det gøy, og det er noe vi absolutt skal gjøre igjen.
Håper du er ærlig når du svarer på dette:

Hadde dere i utgangspunktet tenkt til å prøve igjen bare 2 uker senere, i det hele tatt prøve igjen?

Selv har jeg egentlig ikke lyst til å prøve noe mer en hasj, men LSD og noen andre stoffer høres jo helt sjukt ut...
blottere blir dynket i en løsning med en hviss LSD konsentrasjon, så syra skal være jent fordelt
Sitat av StokkAnda Vis innlegg
Håper du er ærlig når du svarer på dette:

Hadde dere i utgangspunktet tenkt til å prøve igjen bare 2 uker senere, i det hele tatt prøve igjen?

Selv har jeg egentlig ikke lyst til å prøve noe mer en hasj, men LSD og noen andre stoffer høres jo helt sjukt ut...
Vis hele sitatet...
I utgangspunktet hadde vi ingen planer om når neste gang ville bli, om det i det hele tatt kom til å bli en neste gang.

For min del (som jeg håper både Per x4 og Geir x3 er enige i) vil neste gang bli litt mer enn to uker til. Merket veldig godt at dette stoffet ikke skal inntas for ofte. Ikke fordi det hadde noen negative fysiske virkninger, men fordi det var så utrolig kraftig og spesielt.

EDIT: Du siktet vel strengt tatt til TS, men jeg er nå like "kvalifisert" til å svare
Sist endret av Kamuflarne; 25. januar 2012 kl. 15:28.
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Trådstarter
Sitat av StokkAnda Vis innlegg
Håper du er ærlig når du svarer på dette:

Hadde dere i utgangspunktet tenkt til å prøve igjen bare 2 uker senere, i det hele tatt prøve igjen?

Selv har jeg egentlig ikke lyst til å prøve noe mer en hasj, men LSD og noen andre stoffer høres jo helt sjukt ut...
Vis hele sitatet...
Nå svarte Kamuflarne, da.

Anyways:
Vår plan var å ta LSD og teste det, vi var enige om at det var fett skulle vi tatt det igjen, med ubestemt tidsmellomrom.
Mens vi var på LSD bestemte vi oss for ca en måned senere, men enda en person vil bli med oss og det passer overraskende bra for alle å gjøre det to uker senere, så vi gjør det da. Tipper vi tar en lenger LSD pause etter neste gang, men dette er nok noe vi kommer til å gjøre flere ganger.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
fikk faktisk litt latterkrampe av å lese dette
Stranger in paradise
GeirGeirGeir's Avatar
Hvorfor det?
Forresten: LSD er smakløst, smaken dere kjente er mest sannsynligvis løsemiddelet(som oftest etanol) som syra har blitt løst oppi før arket har blitt dyppet i denne løsningen Kan også være blekket som smaker. Fin trip-rapport forresten, KP fra meg!
▼ ... over en måned senere ... ▼
Bra rapport, skikkelig interessant!

Har et spørsmål: Følte dere at dere ble nærmere hverandre etter trippen, har dere blitt bedre venner?
Kronisk avslappet
Fjallar's Avatar
Sitat av Darking Vis innlegg
Bra rapport, skikkelig interessant!

Har et spørsmål: Følte dere at dere ble nærmere hverandre etter trippen, har dere blitt bedre venner?
Vis hele sitatet...
Kamuflarne sa til meg at Per og Geir kysset mange ganger under og etter trippen.
Stranger in paradise
GeirGeirGeir's Avatar
Sitat av Fjallar Vis innlegg
Kamuflarne sa til meg at Per og Geir kysset mange ganger under og etter trippen.
Vis hele sitatet...
Han tvang meg til det
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Trådstarter
Sitat av GeirGeirGeir Vis innlegg
Han tvang meg til det
Vis hele sitatet...
Det er fordi noen ganger vet du ikke alltid hva som er best for deg.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Godt skrevet Per! KP!

Skal prøve stoffet selv i løpet av en ukes tid, satser på den feteste trippen noen gang
Gleder meg som en unge!

Har noe spørsmål jeg håper du kan svare på ^^:

Hva vil du anbefale, ta LSD sammens med kamerater eller kjøre solo? (Vil selvfølgelig ha en guardian som ikke er ruset)

Er det en fin balanse mellom det å bad trippe og ha en god opplevelse?
Følte du noen gang at du holdt på å miste kontroll på rusen, altså "bad'e"?

Som førstegangs bruker, er det noe spesielt jeg må ta hensyn til når jeg tar turen?
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Trådstarter
Beklager sent svar.
Jeg har aldri tatt LSD alene så jeg er ikke helt skikket til å svare på akkurat det (første) spørsmålet, men jeg kan svare deg så godt jeg kan.

Alle gangene jeg har tatt LSD har jeg tatt det med en av mine beste venner, Kamuflarne her på forumet.
Jeg vil ikke svare på hans vegne, men jeg føler vi har en noenlunde helt lik holdning til ting og tankesett, noe som har gjort at alle trippene vi har hatt sammen har følt litt som "one mind, two bodies experience"!
Jeg vil anbefale å ta med en venn, siden jeg synes det var dritgøy, men jeg har hørt at det er litt mer intressant å ta alene. Det at jeg tok med han alle gangene har nok også hjulpet meg med å holde meg på den gode siden. (ikke bæde)

Det jeg ikke tenkte på før første gangen jeg skulle trippe var at alt skjer i hodet ditt. Hvis du bader er det fordi du rett og slett legger opp til det! SET AND SETTING er faktisk veldig viktig. Hvis du er glad og gleder deg og vet dette kommer til å bli gøy kan jeg nesten garantere deg en av de kuleste opplevelsene i livet ditt, men jeg har aldri bædet så jeg kan ikke si hvor grensen går. (hvis du skjønner hva jeg mener)
Stranger in paradise
GeirGeirGeir's Avatar
Under turen i rapporten her ble jeg ekstremt forvirret da jeg ikke forstod konseptet med klær og hvordan jeg skulle få dem på meg, hvis ikke per og kamuflarne hadde vært der og turet med meg tviler jeg faktisk ikke på at resten av turen min hadde blitt helt jævlig etter det punktet der, men jeg kan jo ikke være helt sikker heller kanskje smart å prøve å unngå å måtte skifte klær i løpet av turen
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Beklager sent svar.
Jeg har aldri tatt LSD alene så jeg er ikke helt skikket til å svare på akkurat det (første) spørsmålet, men jeg kan svare deg så godt jeg kan.

Alle gangene jeg har tatt LSD har jeg tatt det med en av mine beste venner, Kamuflarne her på forumet.
Jeg vil ikke svare på hans vegne, men jeg føler vi har en noenlunde helt lik holdning til ting og tankesett, noe som har gjort at alle trippene vi har hatt sammen har følt litt som "one mind, two bodies experience"!
Jeg vil anbefale å ta med en venn, siden jeg synes det var dritgøy, men jeg har hørt at det er litt mer intressant å ta alene. Det at jeg tok med han alle gangene har nok også hjulpet meg med å holde meg på den gode siden. (ikke bæde)

Det jeg ikke tenkte på før første gangen jeg skulle trippe var at alt skjer i hodet ditt. Hvis du bader er det fordi du rett og slett legger opp til det! SET AND SETTING er faktisk veldig viktig. Hvis du er glad og gleder deg og vet dette kommer til å bli gøy kan jeg nesten garantere deg en av de kuleste opplevelsene i livet ditt, men jeg har aldri bædet så jeg kan ikke si hvor grensen går. (hvis du skjønner hva jeg mener)
Vis hele sitatet...
Det du sier om å ha en positiv innstilling og god setting for turen er det jeg kommer til å legge mest vekt på.
Den positive innstillingen er jo der selvsagt fra før av (Trip for life, kan jo ikke være noe annet enn positiv ).
Men også det med god setting er i boks, skal sitte hos en kamerat (Som har en egen enebolig jeg har vært å "kost" meg i utallige ganger).
Pluss noen kamerater fra røykegjengen min skal sitte vakt.

Har snakket med kameratene mine siden jeg postet, og har kommet frem til at det bare blir meg som turer på LSD den dagen.

Takker for svarene, ser bare mer frem til turen nå!
Sitat av Edited Vis innlegg
Godt skrevet Per! KP!

Skal prøve stoffet selv i løpet av en ukes tid, satser på den feteste trippen noen gang
Gleder meg som en unge!

Har noe spørsmål jeg håper du kan svare på ^^:

Hva vil du anbefale, ta LSD sammens med kamerater eller kjøre solo? (Vil selvfølgelig ha en guardian som ikke er ruset)

Er det en fin balanse mellom det å bad trippe og ha en god opplevelse?
Følte du noen gang at du holdt på å miste kontroll på rusen, altså "bad'e"?

Som førstegangs bruker, er det noe spesielt jeg må ta hensyn til når jeg tar turen?
Vis hele sitatet...
Første gang jeg tok LSD var det alene Veldig fin opplevelse. Hev i meg først en lapp, for så en til når effektene manifisterte seg. Hadde en veldig fin dag, hvor jeg gikk en lang tur i skogen med headsett. Danset i bare undertøyet mitt i skogen mens det regnet.
Hadde da tidligere erfaring med fleinsopp. Men det er nok lurt å ta det med en venn eller en som passer på deg første gang, sånn i tilfelle du bæder, så kan han roe deg ned Better safe then sorry. God tur!
Bra rapport! Dro godt på smilebåndet innimellom
Gleder meg til jeg får sjansen til å prøve en gang, har du prøvd noen andre psykedeliske stoffer i ettertid?
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Trådstarter
Sitat av Hak Vis innlegg
Bra rapport! Dro godt på smilebåndet innimellom
Gleder meg til jeg får sjansen til å prøve en gang, har du prøvd noen andre psykedeliske stoffer i ettertid?
Vis hele sitatet...
Har tatt mer LSD og mener jeg har røyket salvia en gang etter det også. Planlegger en fleintur i nær fremtid med GeirGeirGeir og Fjallar, det blir dritbra!
Naked Snake
Big Boss's Avatar
Har selv vært trip sitter et par ganger og har noen tanker om hva jeg har i vente. Din skildring gjorde det mye tydeligere though.

Takk for en godt skrevet trip rapport, Per.
Sist endret av Big Boss; 18. juli 2012 kl. 22:37.