Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 815
Meninger rundt den nye xbox-updaten som ble sluppet i dag.

Jeg mener det nye dashbordet var en stor oppgradering fra det gamle!
Noen som vet om det er noen andre nyheter, annet enn dashbordet?
Litt usikker enda, men i første omgang syns jeg egentlig bare det ble litt mer rotete :/

Men men, man venner seg vell til det etterhvert =>
Stygt som svarte helvete. Jeg vil ha det aller første tilbake. Det var ryddig og fint, gav meg alt jeg trengte, samtidig som kinect/barnehageleker ikke ble prakket på meg hele tiden.
HVORDAN får man åpnet CD-skuffen UTEN å måtte gidde å reise seg !?
- Såå mye enklere på forrige utseendet hvor man kunne trykke på en knapp, så var skuffen klar når du hadde samla deg nok fart til å komme til xboxen

Bare en bagatell, men er det fortsatt mulig? Når et spill er satt i såklart.
Sitat av laxzzi Vis innlegg
HVORDAN får man åpnet CD-skuffen UTEN å måtte gidde å reise seg !?
- Såå mye enklere på forrige utseendet hvor man kunne trykke på en knapp, så var skuffen klar når du hadde samla deg nok fart til å komme til xboxen

Bare en bagatell, men er det fortsatt mulig? Når et spill er satt i såklart.
Vis hele sitatet...
Jævla lating

OT: Jeg syntes at det nye dashbordet var ganske fett, men må jo innrømme at det gamle var mye fetere
Sitat av laxzzi Vis innlegg
HVORDAN får man åpnet CD-skuffen UTEN å måtte gidde å reise seg !?
- Såå mye enklere på forrige utseendet hvor man kunne trykke på en knapp, så var skuffen klar når du hadde samla deg nok fart til å komme til xboxen

Bare en bagatell, men er det fortsatt mulig? Når et spill er satt i såklart.
Vis hele sitatet...
http://i.imgur.com/VKBgT.jpg Genial endring.
Sitat av Dyret Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Jeg var bombesikker på at det sto noe annet på "Y" på norsk versjon, men muligens jeg har lest feil!

Tavish: Som jeg sa, en bagatell :P