Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1028
her er noen låter jeg har spilt inn de siste månedene :-)

Castlevania 1 - wicked child
Castlevania 2 - Bloody Tears
Gitartull

samme kan også finnes på.. http://www11.nrk.no/urort/user/?id=60956
dette var jo bra...
hvordan har du spilt det inn? studio eller?
Evig bra! likte melodiene kombinert med riffene. Er glad du ikke har med vokal i sangene, det hadde ikke passet, instrumentalen er så bra. Bare for å pirke så synes jeg du kunne hatt litt klarere vreng på gitaren i "gitartull". Dette minner en smule om dream theater, men det er bra.

( 300 innlegg FTW!!!!!!)

Sitat av effen_92
hvordan har du spilt det inn? studio eller?
Vis hele sitatet...
Sist endret av Leif Motorvei; 1. mai 2007 kl. 14:17.
thanks! nei er spilt inn her hjemme

gitar -> PodXT -> Cubase SX3
brukte DKFH + drumagog for trommene, og div. andre gratis plugins..
Dette likte jeg! Gitartull var etter min mening best. Likte spesielt den rolige delen.
Dette minnet nok om Dream Theatre ja. Noen ganger når trommene kicket inn minnet det også om Avenged Svenfold. Dette er jo bare positivt
Fett nok dette her!
Du trøkker! Stå på!
Har du band eller?
Trådstarter
takker, nope spiller ikke i band for tiden. blir kanskje noe til høsten da..*glede seg*
gitartull: helt rått! Jeg kunne ikke gjort det bedre selv! (jeg spiller ikke gitar, så er det vel ikke så rart). Helt rått. Minnet meg veldig om Avanged Sevenfold noen steder..

jeg trodde ikke det var mulig å lage så bra musikk med Cubase, hvis jeg ikke har forstått det feil!

jeg gir deg et kvalitetspoeng jeg
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Sitat av tekken20
gitartull: helt rått! Jeg kunne ikke gjort det bedre selv! (jeg spiller ikke gitar, så er det vel ikke så rart). Helt rått. Minnet meg veldig om Avanged Sevenfold noen steder..

jeg trodde ikke det var mulig å lage så bra musikk med Cubase, hvis jeg ikke har forstått det feil!

jeg gir deg et kvalitetspoeng jeg
Vis hele sitatet...

Nei. Helt riktig, man kan ikke lage så bra musikk med Cubase.
Greia er at man spiller inn i cubase, gitaren lager musikken :]
Uansett, utrolig digge saker det her!