Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1162
Fastlegen ringte nettop sa jeg testa positivt på amfetamin tilbake i januar å han nå ble kontakte statsforvalteren å si de må ta førekortet mitt, hvor lang tid tar denne prossesen?
Psykisk ustabil
Du har allerede mistet lappen, legen din har gitt deg beskjed og det er notert i journalen. Kjører du nå, så er det uten gyldig førerett, og du vil få regresskrav mot deg dersom du havner i en ulykke.

Du får brev innen 14 dager, den prosessen gikk fort for meg de gangene det skjedde meg. Ja, flere ganger!!

Se forresten denne tråden om muntlig kjøreforbud.
Sist endret av Borderline; 15. mars 2024 kl. 12:31.
Sitat av Borderline Vis innlegg
Du har allerede mistet lappen, legen din har gitt deg beskjed og det er notert i journalen. Kjører du nå, så er det uten gyldig førerett, og du vil få regresskrav mot deg dersom du havner i en ulykke.

Du får brev innen 14 dager, den prosessen gikk fort for meg de gangene det skjedde meg. Ja, flere ganger!!

Se forresten denne tråden om muntlig kjøreforbud.
Vis hele sitatet...
Du mister ikke automatisk forsikring av å ikke inneha gyldig førerrett - forsikringen må kunne vise til årsakssammenheng at manglende førerrett er årsaken til et uhell.
Tror i min å står det at den er ugyldig hvis jeg ikke har førrerett
Er ikke du 16? Man må jo være 18 år for å ha lappen da?
Sitat av putinerdritt123 Vis innlegg
Er ikke du 16? Man må jo være 18 år for å ha lappen da?
Vis hele sitatet...
Moped mafia