Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 576
Hvor lenge etter man røyker heroin til at man oppnår makseffekt? Hvor lenge før man er ute av faresonen? Kan man overdose ved å røyke?



Siden onsdag har jeg røykt 0.25g, er dette en farlig dose?


Dette er sterkere heroin en jeg er vandt til, heroinen er mørkebrun med svarte prikker. 20mg holder lenge når sniffet. Tok 0.1g i folien, tok ganske mange trekk og er helt vekke nå, så blir redd for OD.
Internett regner røyking som tryggest, skal godt til å røyke seg til døden sånn sett da de fleste nodder ut før man klarer å røyke nok, men er jo OD sånn sett,
Dog frykter du for deg selv så er det alltids stabilt sideleie som er fett, da dør man hvertfall ikke av kvelt tunge/spy, seff kan dø av pustestans. av doser vet jeg ikke helt, da jeg ikke bruker
Sitat av UngOgDumN Vis innlegg
Hvor lenge etter man røyker heroin til at man oppnår makseffekt?
Vis hele sitatet...
10-15 minutter.

Sitat av UngOgDumN Vis innlegg
Hvor lenge før man er ute av faresonen?
Vis hele sitatet...
Virkningen ligger på mellom 4 og 8 timer, men jeg vil ikke si du er ikke ute av faresonen før du har opphørt bruken av stoffet.

Sitat av UngOgDumN Vis innlegg
Kan man overdose ved å røyke?
Vis hele sitatet...
Absolutt, men det er tryggere enn injisering.

Sitat av UngOgDumN Vis innlegg
Siden onsdag har jeg røykt 0.25g, er dette en farlig dose?
Vis hele sitatet...
Dette greier jeg ikke svare på med sikkerhet så velger å la være. Det spørs hvor mye du røyker om gangen og hvor kraftig heroin du har.

Sitat av UngOgDumN Vis innlegg
Dette er sterkere heroin en jeg er vandt til, heroinen er mørkebrun med svarte prikker. 20mg holder lenge når sniffet. Tok 0.1g i folien, tok ganske mange trekk og er helt vekke nå, så blir redd for OD.
Vis hele sitatet...
Er du redd for OD anbefaler jeg legevakten. Før du fortsetter bruken anbefaler jeg å lese tråden til bloodshotEyes om du ikke allerede har gjort dette. Håper det ordner seg for deg!