Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1598
Jeg finner ikke funksjonen lenger.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
På grunn av feiloppfattelser av dette med anonymitet så føler jeg for å klarere:

Du ER allerede anonym, med mindre du går rundt å forteller folk at du har en bruker på freak og hva dette brukernavnet er, eller oppgir her på forumet opplysninger som kan identifisere deg.
Er vel strengt tatt bare pseudonym
Ja, og takk og pris for det
Veldig bra jobba crew!
Jeg var først skeptisk til at anonymiteten ble fjernet. Men når jeg husker etter var jeg like skeptisk når den kom. Det var noe mye sjarmerende med at man på en måte fulgte med de forskjellige nickene. Det er det som gjør freak legendarisk, og dersom man er like trygg med nick som med uten er det bare bra anonymitet er tatt bort.
Er det bare meg eller er det en del mer aktivitet her at den muligheten falt bort? Ihvertfall mange brukere med lang fartstid jeg ikke har lagt merke til før som poster igjen
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Er det bare meg eller er det en del mer aktivitet her at den muligheten falt bort? Ihvertfall mange brukere med lang fartstid jeg ikke har lagt merke til før som poster igjen
Vis hele sitatet...
Tenkte det samme. Koselig!
godt å slippe så mange tråder om rent og urent piss