Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  34 2213
Hei på dere.

Leter etter et spill å berike natten med. Jeg har av uinteressante grunner ikke internett om natten, derfor ser jeg naturligvis etter et spill med god singleplayer.

Hvis du sitter på et underholdende- morsomt- utfordrende- eller actionfylt-spill, så er det hyggelig om du lar meg vite om det.

På Pc, kanskje greit å nevne..
Sist endret av Narcissistic Zebra; 25. januar 2012 kl. 21:34.
Portal 2 og Skyrim

Begge to fyller alle kravene dine.
Sist endret av Daybreak; 25. januar 2012 kl. 21:33.
BAD MOTHERFUCKER
Tomacco's Avatar
Til hva slags konsoll/pc? Hvis du har en PS3 tilgjengelig kan jeg med hånda på hjertet si at Uncharted-serien har den beste singleplayeren jeg har opplevd!
Mass effect 1, 2 og 3ern kommer i mars, massevis av singleplayer spilletid der.
Assassins Creed!
Sjekk ut Bastion
Har du konsoll så skaffer du deg Dark souls, Panda.

Har du ikke konsoll så anbefaler jeg deg Deus Ex.
Half Life 2 serien!
Portal, tar 2 dager å runne første gang, men når du har spilt det mye kan du fly gjennom hele spillet på 40 min. Storyen er dritbra.
Portal 2, episk spill med bra story! Og når du ikke har internet så er du 100% sikker på at du ikke jukser med walkthrough
Skyrim, her har du 100 timer med gøy forran deg, muligens enda mer.
Bioshock og Bioshock 2, veldig unike og kule fps spill med utrolig bra story og gameplay. Treern er på vei.
Magicka kan man spille alene og med venner, gøy spill.
Terraria, jeg digger dette spillet, men det er 100 ganger bedre å spille med venner. Har story på en rar måte.
Minecraft, litt samme som Terraria, men det er dritfett alene også. Har ingen story.
Far Cry 2, gøy fps spill med en enorm fri verden. Drep afrikanere og drep fler afrikanere, earn diamonds. (Ikke rasistisk ment, men det beskriver spillet ganske bra).
Half Life serien.
Sist endret av PerPerPerPer; 25. januar 2012 kl. 21:40.
Garrys mod, det er en blanding av Half Life 2, CSS og Portal 1 og 2.
Dvs mange spill du har fra f.eks steam vil bli brukt i Garrys Mod. Anbefaler og laste ned Zombie survival maps osv
Du kan bygge deg bunkere for og overleve mot de forskjellige zombiene.

Er på en måte en litt annerledes minecraft.
Vil også anbefale på det sterkeste å skaffe deg Saints Row the third. Viss du liker skumle spill er vel Amnesia: The dark descent supert for deg

http://www.youtube.com/watch?v=fh8VfFH78jY
Om natten? Amnesia, Penumbra, FEAR osv
Anbefaler Portal 2 på det sterkeste! Har sikkert spillt gjennom spillet 10-15 ganger (jupp, har til tider hatt lite å gjøre). :P

Anbefaler også å spille gjennom MW 1/2/3, der historien er sammenhengende gjennom alle spillene.


Mens jeg husker det, LOTR:WOTN likte jeg ganske godt, og Darksiders er et epic slash'n'hack spill.
Sist endret av Dimergon; 25. januar 2012 kl. 21:43.
Star Wars Knights of The Old Republic
Star Wars Knights of The Old Republic 2
Baldurs Gate 2
Dragon Age
Dark Souls PS3/Xbox

Generelt alt fra Bioware i RPG - sjangeren bør skjekkes ut
Sier seg selv. Cod 4, mw2 og mw3 har veldig bra singleplayer!
Mye bra forslag !

Har så klart spilt gjennom Portal 1/ Portal 2 flere ganger, de er jo fantastiske. Amnesia har jeg også spilt igjennom.
Oblivion.
Dette er spillet som kom før Skyrim, og jeg har satt flere hundre timer i det! Ekstremt bra spill!

Morrowind
Elder scrolls 3, altså det som kom før Oblivion. Like bra som både Oblivion og Skyrim.!

Mirrors Edge
Parkour lignende spill. Laget av DICE, så da må det jo være bra
Sitat av Kamuflarne Vis innlegg
Om natten? Amnesia, Penumbra, FEAR osv
Vis hele sitatet...
Noen som har noen flere spill i denne sjangeren?
Dead Space 1 & 2 er jo litt innen den sjangeren. Jeg synes hvertfall de er skumle nok om natta :P
Doom 3! Kanskje litt gammelt, men fremdeles veldig skummelt. Har enda ikke klart å spille gjennom det.
Sitat av Narcissistic Zebra Vis innlegg
Noen som har noen flere spill i denne sjangeren?
Vis hele sitatet...
Condemned 2.
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Grand Theft Auto
Read Dead Redemption
Elder Scrolls
Fallout
Fifa
Modern Warfare (litt iallefal )
Dead Island
Assassins Creed
Amnesia
Dead Space
Enjoy <3
Innviklingshemmet
Grand theft auto er spesielt bra nattspill, syns jeg! Historien er fantastisk..
Du kan jo også sjekke ut Penumbra: Overture og Penumbra: Black Plague. Ganske så skumle de også!
Oh Lordy Lord
Taake's Avatar
L.A. Noire har også en god single player, selv om det blir noe repetitivt etter en stund.
Batman: Arkham City er kritikerrost og antakeligvis bra. Jeg har ikke fått prøvd det selv.
Prince of Persia spillene før det nyeste er også veldig gode.
Min siste anbefaling er Bioshockspillene. De er helt fantastiske.
Sitat av Taake Vis innlegg
Batman: Arkham City er kritikerrost og antakeligvis bra. Jeg har ikke fått prøvd det selv.
Vis hele sitatet...
Da vil jeg anbefale deg å prøve det, for det er nydelig.
Half Life serien er vakker.
Spiller Just Cause 2 for andre gang nå! Utrolig underholdende. Anbefales!
Sitat av Taake Vis innlegg
Batman: Arkham City er kritikerrost og antakeligvis bra. Jeg har ikke fått prøvd det selv.
Vis hele sitatet...
Jeg kan gå god for det. Definitivt ett av årets beste spill!
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Fallout 3 & New vegas om du ikke har spilt dem allerede.
Hunted: The demons forge har jeg også prøvd så smått, ganske morsomt det òg.
Sist endret av Zyke; 25. januar 2012 kl. 23:00.
Metal Gear Solid serien og Assasins Creed serien ?
"Lonesome Road" DLCen til Fallout: New Vegas ;D
Og såklart så vil jeg anbefale absolutt ALLE Half-Life spill som eksisterer! ^^
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Half Life 2 serien!
Vis hele sitatet...
Quoter Bombasa, det er kanskje noen år gammelt men fortsatt ett av tidenes beste spill.
Fallout New Vegas er å anbefale
Du kan jo se litt på Sonic Generations
Og Grand Theft Auto Episodes From Liberty City.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Just Cause 2 har gitt meg et tresifret antall timer med underholdning, hvor jeg gjør alt fra å feste tunge biler på fly med vaieren på hånda mi til å gjøre oppdrag for The White Tiger.

Assassin's Creed er også å anbefale, men om du skal spille alt fra spill nummer én til Revelations kan det bli litt repetetivt, og ikke mye nytt fra spill til spill annet enn en episk historie.
▼ ... over en uke senere ... ▼
hvis du liker humoristisk action, som plutselig blir veldig creepy, også går over til å bli humoristisk igjen, så vil jeg på det varmeste anbefale Return To Castle Wolfenstein.. spillet er ifra veldig tidlig 2000, men uten tvil det aller morsomste singelplayer spillet jeg har gått igjennom

alt er i andre verdenskrig, hvor du starter i fjellene i ett fengsel. så dukker du plutselig opp i en katakombe med zombier og nazier, etterfulgt av laboratorier med psyko forskere og monstre som zapper deg . mange timer uhyggelige lyder og bilder, som lett kan skremme vannet av alle og enhver.