Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 3590
hey

har dere no erfaringer med bong eller hjemmeleagd

røyka no vidunderlig shit på hjemmelagd bong, 1,5 gram på 1 time eller noe, lol litt for mye kanskje har ikke tellinga på hitsa

tok ihvertfall flaske og pose og dro ut sentrifugeshit pressure shit så all røyken var i posen og dytta alt i meg og det kicket serr inn drittfort og peaker på 5 min

syntes det er sterkere enn joint ass

spirituell håper dere kan svare folks

[COLOR="Magenta"]EDIT: INNLEGG 700 hurra[/COLOR]
Sist endret av Spirituell; 24. januar 2012 kl. 22:42.
tok ihvertfall flaske og pose og dro ut sentrifugeshit pressure shit så all røyken var i posen og dytta alt i meg og det kicket serr inn drittfort og peaker på 5 min
Vis hele sitatet...
Er litt usikker på hva du mener her. Samme konsept som bøtte? Fyller posen med røyk, trer den på kjeften og klemmer?
Bong er veien å gå når du begynner å gå tom for shit. Jeg synes man får en sterkere effekt med bong, men rusen er mer kortvarig enn når man røyker joint.
facepalmer mye
Spirituell's Avatar
Trådstarter
Sitat av PairADice Vis innlegg
Er litt usikker på hva du mener her. Samme konsept som bøtte? Fyller posen med røyk, trer den på kjeften og klemmer?
Vis hele sitatet...
er det bøtte? ja det var det jeg gjorde
Vet ikke hvordan det kan være sterkere enn joint, men er helt enig. Føler at jeg trenger MYE mindre for samme effekt når jeg bruker bong!
Aight-o!
Vel, har selv erfart at, som Holmes over her sier, bong smeller hardere der og da, men siger sakte men sikkert ut. Joint tar litt tid å bygge seg opp, men så er man faen meg fjern for alltid etterpå.

Om du ikke har prøvd bøtte før anbefales dette også, om du liker at det smeller.
http://en.wikipedia.org/wiki/Bucket_bong
Bong er sterkere, men effekten er kortere enn joint.
Du mister jo en hel del thc mellom trekkene ved å røyke joint, så bong blir best alt i alt i og med at du får i deg det aller aller meste.
facepalmer mye
Spirituell's Avatar
Trådstarter
ja sant, joint er litt waste sånn sett
var en annen type bøtte jeg brukte

http://www.youtube.com/watch?v=RWp1MQNhS_w

ja men uansett kicker bare mer og mer da
10 bøtte eller no til nå hehe
Hvordan kan dere si at joint varer lengre i motsetning til bong?
Har dere noen kilder eller er dette bare synsing/personlige erfaringer?
Sitat av Bobk Vis innlegg
Hvordan kan dere si at joint varer lengre i motsetning til bong?
Har dere noen kilder eller er dette bare synsing/personlige erfaringer?
Vis hele sitatet...
Prøv selv og se.Joint varer mye lenger enn bong,men er svakere.
Sist endret av JayHova; 25. januar 2012 kl. 03:17.
Er nok mye hvordan man røyker joint kontra bong. Når du røyker bonge suger du gjerne som en crackhore med abstinenser, mens når du røyker joint blir du idiotstemplet om du så mye som antyder å varmrøyke den. (Ihvertfall av meg, hehe)
Sist endret av Tøffetom; 25. januar 2012 kl. 03:47.
I min erfaring kan det ikke sammenlignes engang. Røyker selv for det meste pipe når det er sjans for at det vil være folk i nærheten. Bong er liksom noe vi bruker når vi skal skikkelig hardsteine, og kommer til å være helt i fred over lengre tid.

Joint har jeg så og si ikke rørt siden jeg røyket rent første gang. Mest på grunn av den avskyelige tobakken folk på død og liv skal ha i den.
Hitter som regel sterkere. Jeg blir alltid jævla slått ut det første minuttet og får litt sånn hyperventilering/holde pusten krysset med nikotinsjokk effekt. Noe jeg ikke digger i det hele tatt!

Bøtta er go'chill Slipper å stresse lungene med å ordne ett skikkelig hit og det slår deg som en murstein i trynet!

Spliffer er helt klart det chilleste tho! Jeg kan røyke 0,3 i en sesh uten at jeg føler at jeg kaster bort no særlig uansett.
De fleste har jo fått med seg at når man røyker shitten på bong får man i seg MYE mer røyk, og dermed mye mer THC og andre virkemidler.

Når man røyker joint brenner det kontinuerlig og mye røyk går opp i "røyk" haha. Mens på bong trekker du ned all røyken som dannes av weeden/kiefen din, som regel.

Bøtta er forresten helt sinnsyk for de som ikke har testa det
Bong kontra spliff kan sammenlignes litt med øl kontra sprit i min mening. Når man bonger er røyken mye mer konsentrert og man inhalerer en hel bowl på 1minutt. Med joints tar man seg god tid, røyken er ofte mer utblandet og man tar opp virkestoffene sakte over tid. I tillegg er det litt mer tap i joints da den brenner når man ikke røyker av den.

Jeg vil egentlig ikke kalle bong sterkere enn joint. Man føler effekten bare mye raskere, og alt på en gang. Noen ganger liker jeg dette kicket, andre ganger føler jeg meg bare anspent og ubehagelig noe som er det motsatte av hva jeg vil oppleve når jeg røyker. Jeg har erfart at det kommer mye an på kvaliteten av det man røyker
Sitat av Bobk Vis innlegg
Hvordan kan dere si at joint varer lengre i motsetning til bong?
Har dere noen kilder eller er dette bare synsing/personlige erfaringer?
Vis hele sitatet...
Alle her har vell opplevd det, så er det forsket på, bare å google fritt.
Tror det har noe med at når du røyker joint røyker du weeden sagtere enn med bong, så alt kommer ikke helt på en gang. Dessuten er det mye som bare brenner opp mens man røyker joint fordi man ikke tar ett trekk på et halvt minutt etc.
Sitat av Lataralus Vis innlegg
Bong kontra spliff kan sammenlignes litt med øl kontra sprit i min mening. Når man bonger er røyken mye mer konsentrert og man inhalerer en hel bowl på 1minutt. Med joints tar man seg god tid, røyken er ofte mer utblandet og man tar opp virkestoffene sakte over tid. I tillegg er det litt mer tap i joints da den brenner når man ikke røyker av den.

Jeg vil egentlig ikke kalle bong sterkere enn joint. Man føler effekten bare mye raskere, og alt på en gang. Noen ganger liker jeg dette kicket, andre ganger føler jeg meg bare anspent og ubehagelig noe som er det motsatte av hva jeg vil oppleve når jeg røyker. Jeg har erfart at det kommer mye an på kvaliteten av det man røyker
Vis hele sitatet...

Må si meg helt enig det ja, Joint siger inn, mens bongen kommer i trynet på deg

Men nå som det er sagt så er bøtta som å bli voldtatt i trynet da, men ser ut som de fleste liker det