Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  42 66328
Dette er kanskje litt feil underforum å ta det opp på, men gjør det allikevel for å nå de jeg vil nå.

Greia er vel den at jeg kunne ønske det fantes en egen datingside ala freak da jeg har hatt litt problemer med å møte menn med mine interesser andre steder. Kanskje problemet mitt er at slike menn ikke er på datingsider, men så fins det jo ikke heller så.. En ting er venner, men nå som jeg er på utkikk etter en kjæreste syns jeg det er vanskelig på ordinære datingsider hvor inntrykket mitt er at folk stort sett drikker øl, ser fotball og diskuterer hva de skal gjøre i ferien.

Jeg vil møte en jeg ikke trenger å forklare hva en skogsfester, en med min type humor som da ikke innebærer å benke seg foran tv'en for å se "alle elsker raymond" etter jobb.

Er jo i for seg ikke noe problem å faktisk dra på hausmania, skogsfester, månefisken etc å lete der men helt ærlig kan det noen ganger være vanskelig å tolke hva folk der egentlig er ute etter samtidig som slike situasjoner syns jeg er ganske stressende siden det er et ganske lite miljø hvor man alltid kjenner en som kjenner en.

Noen andre som også har tenkt på det, eller som også kunne tenkt seg en slik side?
Vet dessverre ikke om noen sånne sider. Annet enn møteplassen da, men jeg liker ikke sider hvor jeg må betale for ting.

Jeg lurer dog på: Hva er hausmania og månefisken? Første gang jeg leser de ordene. Jeg vet hva skogsfest er, men det er heller ikke noe jeg har merket meg som "vanlig" å bedrive. Så det var noen rare hobbyer da I forhold til å se på tv, mener jeg ...
Sist endret av Taurean; 12. oktober 2013 kl. 05:19.
Har ikke testet så mange datingsider, men jeg har selv brukt sukker.no.

Ja, jeg er ærlig om det. Nei, jeg har ikke noe problem med det.

Her vet jeg at andre er interessert i det samme som meg, det gjør jeg ikke på facebook.

Dersom du har en noe annerledes interesse kan du kanskje hinte frempå slik at de med samme interesse kan forstå deg?
Jeg har akkurat samme problemstilling, så legg gjerne ut hvis noen vet om sånne sider eksisterer.
Jeg har forsåvidt brukt okcupid.com, hvor det er en del forskjellige mennesker med forskjellige interesser som jeg ikke ser så ofte på de norske datingsidene. Men det er internasjonalt da, men en god del nordmenn Ellers vet jeg ikke..
Det er vel bare å skrive en ærlig beskrivelse om seg selv. Skrive hva du vil etc.

Jeg er ganske sikker på at det finnes en stor variasjon av folk på datingsider og det er vanligvis freaksa og de ensome som sitter igjen der. Så du skal nok ikke har problemer med å finne en misliker øl, festing og tv.
Sist endret av Spelevinken; 12. oktober 2013 kl. 11:06.
Min erfaring er at mange (menn) på slike sider bryr seg fint lite om hva man vil eller ikke vil, du kan skrive nesten hva som helst, og de tar kontakt uansett. Mange er villige til å late som hva som helst for å få oppmerksomheten. Så skjønner man etter å ha kastet bort masse tid at de har helt andre preferanser enn en selv og egentlig bare er opptatt av å få knulle. Bedre å møte folk på sider som ikke er tradisjonelle sjekkesteder, synes jeg.
Sitat av Susanna Vis innlegg
Mange er villige til å late som hva som helst for å få oppmerksomheten. Så skjønner man etter å ha kastet bort masse tid at de har helt andre preferanser enn en selv og egentlig bare er opptatt av å få knulle
Vis hele sitatet...
haha lo litt fordi det er sant.

Til TS:
Jeg vet ikke om gutter i dag er pingler men etter det jeg ser så sjekker de aldri opp jenter med mindre de er fulle? stemmer det?

isåfall, så kan du jo ta intiativet selv, det er vel sikkert noen du liker.
Men for all del, hvis du skal sjekke opp noen, så ikke let på fester, byen osv.
Sist endret av Spelevinken; 12. oktober 2013 kl. 11:23.
Sitat av Spelevinken Vis innlegg
Men for all del, hvis du skal sjekke opp noen, så ikke let på fester, byen osv.
Vis hele sitatet...
...Og hvor skulle det fungere bedre mente du? Heller på 'utradisjonelle' steder enn f.eks i en typisk vorspielsettning?
Sist endret av aeon_illuminate; 12. oktober 2013 kl. 11:34.
Hva med å sjekke opp kjekkinger på skogsfestene du deltar på? Tror ikke det er mange (kanskje noen) gutter på typiske datingsider som har slike spesielle hobbier. Ville i så fall prøvd meg på internasjonale sider.
Sitat av aeon_illuminate Vis innlegg
...Og hvor skulle det fungere bedre mente du? Heller på 'utradisjonelle' steder enn f.eks i en typisk vorspielsettning?
Vis hele sitatet...
Så vorsspielsetting er tradosjonelle når det gjelder sjekking av damer? Så igjen, gjør du det bare når du drikker da? Eller sjekker du damer også edru?

Det finner hundrevis av bedre steder for å møte en man kan like enn vors. Tror du særiøst det er bare folk som drikker hver helg som er sosiale?
Hva med skole? Jobb? Butikk? Tog? Alt er vel bedre enn vors?

Ikke bare det, det finnes veldig mange menn som ikke er interesert i damer som drikker hver helg, aka drar på vors.
Og ut i fra egne erfaringer, så ender vanligvis ikke en flørt på et vors med et forhold
Sist endret av Spelevinken; 12. oktober 2013 kl. 12:03.
Sitat av Spelevinken Vis innlegg
Tror du særiøst folk som drikker hver helg kan møte noen da ?
Vis hele sitatet...
Ehh ja? Selvsagt kan man ta seg en fest i helgene og allikevel klare å møte noen. Noen trenger alkohol for å "manne" seg opp til sjekkinga, og jeg ser ingen problemer med dette så lenge to stk. finner hverandre. Er jo ikke slik at man trenger å være drita....Dette gjelder både for menn og kvinner.

Min tidligere samboer traff jeg på fest, og det varte over 9 år. Nå har jeg veldig god kjemi og kontakt med ei jeg traff på fest utenfor Bergen.
Så for min del har alkohol vært veldig behjelpelig med kjærligheten. Det handler om å kunne oppføre seg når man drikker og være seg selv. Selvtillit, humor + alkohol er gode ingredienser for mange.
Folk som drikker alkohol for å knulle den aktuelle kvelden er noe helt annet.
Sitat av Obster Vis innlegg
Ehh ja?
Vis hele sitatet...
Sorry det var en typo.

Jeg mente "tror du særiøst det er bare folk som drikker hver helg som kan møte noen"

Det er mange som tenker sånn, jeg sier ikke at det er umulig å møte noen du kan like på fest eller på byen obster, det er vel bare det at når folk drikker så er de litt annerledes, og det er jo synd at mange trenger alkohol for å ta steget til å sjekke opp noen, for da er det jo den personen jenta tror hun får.
Sist endret av Spelevinken; 12. oktober 2013 kl. 12:27.
Tror nok det største problemet her er at du ser etter en som passer for deg, med samme interesser. Jeg mener ikke her å markedsføre meg selv, men jeg vet ikke hva en skogfest er, du måtte forklart meg det, men betyr dette at det er noe jeg ikke hadde prøvd for en person jeg var interessert i? Nei. Gjelder dette mange? Ja.

Enten må du åpne deg for miljøet du kaller snevert, eller så finner du ikke det du leter etter, åpenbart. Hva med å heller bare prate med mennesker og plutselig finne en det passer å være med? Så vet du om det er noe å holde på om de er villige til å prøve skogfest, eller ler av din humor. Angående hva folk på fest er ute etter... Ikke ha sex første kveld du møter de og se om de ringer/sender melding senere, og ta det derfra. Det er ikke en tryllekunst.
Hva med å finne deg en gutt som heller er åpent for noe nytt?
Skogfester er noe jeg aldri har hørt om, og jeg kan love deg kompisene mine ikke har hørt om det heller, vil det si at vi ikke liker skogfester? Ikke nødvendigvis.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trådstarter
2 0
Takk for alle svar!

Jeg er litt glad for at jeg laget en ny bruker for å lage denne tråden nå, for jeg kjenner jeg blir litt flau av å lese den på ny nå. Jeg skrev nok i et øyeblikk av oppgitthet uten å egentlig tenke meg så voldsomt om.

Etter å ha prøvd noen nettsider føler jeg egentlig at det stort sett er en type mann der, og jeg gidder ikke prate om været med han.. Men er så klart jeg som må gjøre en innsats ellers, eller rett og slett ta meg sammen. Jeg blir jo faktisk sjekka opp, men da friker jeg ut og trekker meg unna.
Du får ta og slenge opp et bilde i tråden her, så skal du se det blir vei i vellinga.

PS: Er det forresten en grunn til at denne ligger under "Rusdebatt"?
Sitat av Susanna Vis innlegg
Min erfaring er at mange (menn) på slike sider bryr seg fint lite om hva man vil eller ikke vil, du kan skrive nesten hva som helst, og de tar kontakt uansett. Mange er villige til å late som hva som helst for å få oppmerksomheten. Så skjønner man etter å ha kastet bort masse tid at de har helt andre preferanser enn en selv og egentlig bare er opptatt av å få knulle. Bedre å møte folk på sider som ikke er tradisjonelle sjekkesteder, synes jeg.
Vis hele sitatet...
Som Freak ? Du får holde tråden oppdatert hvis det blir mer enn et knull. Nysgjerrig på det der, altså.
Sist endret av Lucy In The Sky; 25. oktober 2013 kl. 21:01.
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Som Freak ? Du får holde tråden oppdatert hvis det blir mer enn et knull. Nysgjerrig på det der, altså.
Vis hele sitatet...
Haha, jeg har ikke en eneste freak på samvittigheten i så måte. Ikke noen jeg vet vanker her ihvertfall.
Sitat av Susanna Vis innlegg
Haha, jeg har ikke en eneste freak på samvittigheten i så måte. Ikke noen jeg vet vanker her ihvertfall.
Vis hele sitatet...
Vel, vel. "Slike datingsider" er lagt opp til at man skal vise det ene og det andre. Veldig overfladisk, og man blir ikke kjent med hverandre. Det er gjerne et stort problem. Jeg ville nå ikke utvekslet bilder og kastet komplimenter etter "smårips" uansett hvilken nettside det var snakk om. "Du kunne vært datteren min, du! Kom og sett deg på fanget". Far/datterfantsi, eller? Ja, den fikk jeg faktisk høre, dog på et utested. Ekkelt. Bare rett og slett ekkelt.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av frøkna90 Vis innlegg
Greia er vel den at jeg kunne ønske det fantes en egen datingside ala freak da jeg har hatt litt problemer med å møte menn med mine interesser andre steder.
Vis hele sitatet...
Du sier ikke noe om hva disse interessene er. Jeg gjetter på at «alternativ rus» er en av dem mht. underforumet du poster i.
Sitat av frøkna90 Vis innlegg
Jeg blir jo faktisk sjekka opp, men da friker jeg ut og trekker meg unna.
Vis hele sitatet...
Tja, lonelygiraffes.net lanseres om ikke så lenge. Tenker meg dét kan bli et flott sted for oss introverte.

Lite å gå på i postene dine. Hvorfor friker ut av å bli sjekket opp?
▼ ... over et år senere ... ▼
[quote=frøkna90;3009078]Dette er kanskje litt feil underforum å ta det opp på, men gjør det allikevel for å nå de jeg vil nå.

Greia er vel den at jeg kunne ønske det fantes en egen datingside ala freak da jeg har hatt litt problemer med å møte menn med mine interesser andre steder. Kanskje problemet mitt er at slike menn ikke er på datingsider, men så fins det jo ikke heller så.. En ting er venner, men nå som jeg er på utkikk etter en kjæreste syns jeg det er vanskelig på ordinære datingsider hvor inntrykket mitt er at folk stort sett drikker øl, ser fotball og diskuterer hva de skal gjøre i ferien.

Jeg vil møte en jeg ikke trenger å forklare hva en skogsfester, en med min type humor som da ikke innebærer å benke seg foran tv'en for å se "alle elsker raymond" etter jobb.

Ble nysgjerrig om du har møtt noen du kan prate om annet enn været med frøkna90?
Prøver selv å finne ei jente som er litt mere ''alternativ'' kan man si, det er ikke så ofte man møter noen som liker skogsfester og som samtidig har flere lignende interesser med seg selv.
Det er alltid enten eller i mitt tilfelle xD
Jeg har faktisk møtt overraskende mange kule menn gjennom Tinder. Legger du ut litt alternative bilder er det vel lettere å få match med litt alternative motparter. Tinder er ikke bare knulleapp, det er faktisk ganske mange der som er ute etter noe fast. Bare lær deg å sil ut de virkelige playerne så møter du kanskje noen interessante!
▼ ... over en måned senere ... ▼
Kjenner til problemet. Dersom miljøet i Oslo er smalt så kan dere tenke dere hva den er på sørlandet..
▼ ... noen måneder senere ... ▼
tja, jeg er litt usikker på preferansene dine men du virker jo som en open minded person.

Flere finner seg selv her:

https://fetlife.com/home/v4#everything

Men det er kanskje litt mer enn du bargained for? Og litt annerledes annerledeshet enn du egentlig var på jakt etter?
Sitat av kn^tte Vis innlegg
Jeg har faktisk møtt overraskende mange kule menn gjennom Tinder.
Vis hele sitatet...
Enig. møtt masse hyggelig og kule mennesker på freak/tinder/myspace/etc. Er litt hva du gjør det til selv. Stikke ut på byen er ikke akkurat optimalt det heller.

Men nå er ikke jeg ei jente, så folk står ikke i kø for å late som de er noen andre. Må være et jævla slit.
Jeg vet også om par som har funnet hverandre på tinder o.l. Det er kanskje fortsatt litt stigmatisert å finne kjærligheten slike steder, så man oppretter gjerne konto med en litt ironisk "bare for gøy"-holdning. Men jeg tror det er mange som innerst inne vil ha noe seriøst. Man må dog swipe over en del frosker for hver prins, men slik er det vel på byn også.

Ellers forstår jeg veldig godt at trådstarter blir stresset av sjekking. Jeg hater sånne åpenlyse sjekke/date - situasjoner selv, jeg synes det er en helt unaturlig omgangsform. Min foretrukne (eller eneste) metode er å bare henge med mange ulike folk, finner man noen som er interessante så finner man på ting sammen og later som det bare er vennskap. Videre timer man det slik at man havner full på nach sammen og lar naturens lunefulle gang utspille seg. Dagen etter blir det enten romantisk bakfull-frokost, ellers kan man alltid komme ut av det med hevet hode ved å late som det bare var en tabbe. And that, kids, is how I met your father...

Jeg fatter seriøst ikke hvordan avholdsfolk får seg kjæreste. De må ha nerver av stål.
Sist endret av entropi; 28. juni 2016 kl. 17:20.
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
"Du kunne vært datteren min, du! Kom og sett deg på fanget". Far/datterfantsi, eller? Ja, den fikk jeg faktisk høre, dog på et utested. Ekkelt. Bare rett og slett ekkelt.
Vis hele sitatet...
Herregud så kjipt! Jeg er så glad jeg ikke er dame, vetikke om jeg hadde orket å få all den gamle grumsen som driver å driter og renner rundt.
Forøvrig har jeg ikke noe råd til trådstarter, men sier meg enig i observasjonen, man kan vel altids gi opp hele bryderiet?
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av entropi Vis innlegg
[…] Jeg fatter seriøst ikke hvordan avholdsfolk får seg kjæreste. De må ha nerver av stål.
Vis hele sitatet...
Hehe, jeg på min side fatter ikke hvordan folk holder ut med fyllenerver og hukommelsestap. Skjer såklart ikke hver gang, men O.o
Sitat av Jonta Vis innlegg
Hehe, jeg på min side fatter ikke hvordan folk holder ut med fyllenerver og hukommelsestap. Skjer såklart ikke hver gang, men O.o
Vis hele sitatet...
Det trengs heldigvis bare første gang, etter noen års ekteskap så trenger man ikke drikke seg opp for å kline lenger
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Sitat av entropi Vis innlegg

Jeg fatter seriøst ikke hvordan avholdsfolk får seg kjæreste. De må ha nerver av stål.
Vis hele sitatet...
Jeg vet hvorfor avholdsfolk og andre nykterister får kjæreste (har vært gift med ei i 20 år): De er rett og slett naturlig ruset hele tiden, og det forklarer jo at tror de med all selvfølgelighet at ingen andre trenger noen som helst rus for å føle seg bra heller. Nytt ord: Endorfinbalanse !

Just my 5 cents

Ønsker meg en hemmelig venninde som kan røyke rev og ice med.
Sitat av frøkna90 Vis innlegg
Jeg blir jo faktisk sjekka opp, men da friker jeg ut og trekker meg unna.
Vis hele sitatet...
ironisk bra ordlagt av en fellow freaker
Mannen i gata.
SkyMarshal's Avatar
Tinder er sykt ukult for oss som både er introverte og ikke modell-kjekke. Før liket jeg ALT, og endte da opp på et par smeller med burugler. Når man først blir litt selektiv så ender man opp med 2-3 BI blondiner i uka, og da er jeg heller alene.

Point being: Introvert gjennomsnitts mann er ikke gode "kvaliteter" for nett-dating" Så jeg sitter litt i samme bås. Hvordan i helvete skal man møte normalt kule personer utenfor det kjære internett?
Sitat av SkyMarshal Vis innlegg
Point being: Introvert gjennomsnitts mann er ikke gode "kvaliteter" for nett-dating" Så jeg sitter litt i samme bås. Hvordan i helvete skal man møte normalt kule personer utenfor det kjære internett?
Vis hele sitatet...
I know right.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Internett er større enn Tinder.

Utforsk andre deler.

Jeg stemmer for at du prøver brettspilltreff
Decate.no
Tidligere skybyen og nettby(?)
Utrolig useriøst og mange idioter og tvilsomme folk, men noen har klart å finne kjærligheten der.
Gratis er det også i motsetning til alt av datingsider som krever betaling for ditt og datt.

Hotornot.com
Tinderish, du blir ofte spammet med reklame og trykker du feil risiker du å sende invitasjon til fb venner

Badoo.com
Lignende hotornot.


Skulle gjerne selv funnet en som liker skogsfester og som vet hva det er, men disse finner man jo gjerne bare på skogsfester.
Sliter med samme problemet. Har ikke sosialt mot nok til å bare dra ut på random fester og events, da jeg sliter litt (en del!) med sosial angst og depresjon. Da er det ekstra vanskelig å møte "vanlige" folk, som ikke har noen bekymringer og er oppegående folk.
Dessuten føler jeg at jeg lever i en helt annen verden enn "folk flest", så jeg har rett og slett ingenting felles å snakke om
Jeg har ikke fulgt med på tv og mainstream media på sikkert 5-6 år, så det er vanskelig å finne andre som er like "outsider" på den måten.

Min erfaring er at Tinder er helt okei, men jeg sitter stort sett og hopper over puppedamer og sminkedokker hele tiden. Av og til er det noen interessante som virker som en bra match, men halvparten av tiden matcher ikke de meg tilbake
Har forsåvidt hatt et par samtaler på tinder, som ikke har utartet seg til noe mer enn det. Like greit, jeg er ikke typen som tør å dra ut og møte noen med det første uansett

Sukker.no syns jeg virket som et ubrukelig opplegg - halvparten av brukerne fremstår som fake profiler eller prostituerte. Dessuten prøver siden å baite deg til å kjøpe premium for den minste ting. Du kan ikke sende meldinger eller noen ting uten å ha premium medlemskap.
Bare å drite i det, spør du meg. Kanskje det funker for mer voksne aldersgrupper... Jeg syns ihvertfall det virket som et seriøst useriøst opplegg!

Decate.no er en side som prøver å være det Nettby.no engang var. Altså et nettsamfunn med bildeopplasting, interesser osv.
Liker siden helt greit, men dessverre er brukerbasen der såpass fjortis, at det er fort gjort å bli deprimert av å henge der inne
Man ser med andre ord mange tragiske skjebner der inne (inkludert meg ^^) og dumme fjortiser som laster opp åpenbare cleavage-bilder i håp om å få noen desperate likes.
Bedre enn sukker, da du faktisk står fri til å gjøre hva du vil der inne, men ræva brukerbase.

Om noen vet om noen datingsider som passer mer for "alternative" freaks, så tar jeg gjerne imot tips
Decate.no/Skybyen ble nok opprettet fordi Nettby.no ble nedlagt. Har ingenting med Nettby å gjøre men ble opprettet helt uavhenging.

Drev selv ett ganske populært nettsted hvor det var delt dating / mer erotikk(en kunne velge selv) etc. men valgte å legge ned da det var få som ønsket å bidra til å opprettholde stedet. Siden hadde store potensialer, men det er ganske umulig å drive ett slikt sted når de aller fleste vil ha alt gratis
Derfor jeg satte et spørsmålstegn ved det

En ting er jo å ha alt gratis, en annen ting er små bonusfunksjoner som kanskje koster litt ekstra.
Mange sider har jo feks slik at du skjuler din profil om du besøker andre, prioriterte mld, besøkslister osv mot en mnd betaling.
Har sett sider som tar betalt for at du skal sende en mld eller bare for å opprette profil og det er jo liksom ikke noe man vil betale for.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av Alzo88 Vis innlegg
Sliter med samme problemet. Har ikke sosialt mot nok til å bare dra ut på random fester og events, da jeg sliter litt (en del!) med sosial angst og depresjon. Da er det ekstra vanskelig å møte "vanlige" folk, som ikke har noen bekymringer og er oppegående folk.
Dessuten føler jeg at jeg lever i en helt annen verden enn "folk flest", så jeg har rett og slett ingenting felles å snakke om
Jeg har ikke fulgt med på tv og mainstream media på sikkert 5-6 år, så det er vanskelig å finne andre som er like "outsider" på den måten.
Vis hele sitatet...
Men du vil jo ikke ha noen som er mainstream heller. Eller?

Så hvorfor fisker du i den? OK, du er på utkikk etter andre steder, men da ville jeg viet meg helt til disse. For jeg regner med at du fortsatt bruker en hel masse av din endelige tid på mainstreamen.

Å oppdatere seg på media er forrykende lett, om det er her det hefter. Du kan tom. lese bare oppsummeringer om ting. Og for mange virker det mye kulere at du er en av 11 stykker som følger med på en obskur webcomic om Fiskehesten Kåre, enn at du er enda en som svarer "GoT!" (ilu, GoT. Slapp av).

Psykiske plager tror jeg heller ikke er til stort hinder bortsett fra i seg selv. Ja, det suger å ha depresjon og sosial angst, men de er flotte samtaleemner, og viser folk at "du, jeg er ikke perfekt. Og heller ikke på utkikk etter noen som er perfekte selv. Så senk skuldrene imens jeg forteller deg om en klein, men nå morsom situasjon som følge av den føkka hjernen min:"

Lettere sagt enn gjort, men hey.

Min erfaring er at Tinder er helt okei, men jeg sitter stort sett og hopper over puppedamer og sminkedokker hele tiden. Av og til er det noen interessante som virker som en bra match, men halvparten av tiden matcher ikke de meg tilbake
Vis hele sitatet...
Puppedamer og sminkedukker kan også være interessante. Just sayinnn'… *tvinne håret rundt pekefingeren og himle uti lufta*

Har forsåvidt hatt et par samtaler på tinder, som ikke har utartet seg til noe mer enn det. Like greit, jeg er ikke typen som tør å dra ut og møte noen med det første uansett
Vis hele sitatet...
Forteller du dette da?

Kan du senke terskelen for å møte folk på noe vis? Finne en kamerat istf. en date for eksempel?

Sukker.no syns jeg virket som et ubrukelig opplegg - halvparten av brukerne fremstår som fake profiler eller prostituerte. Dessuten prøver siden å baite deg til å kjøpe premium for den minste ting. Du kan ikke sende meldinger eller noen ting uten å ha premium medlemskap.
Vis hele sitatet...
Jo. Det kan du. Men som gratismedlem kan du kun kontakte betalende medlemmer.

Bare å drite i det, spør du meg. Kanskje det funker for mer voksne aldersgrupper... Jeg syns ihvertfall det virket som et seriøst useriøst opplegg!
Vis hele sitatet...
Hvordan det? Fordi de tar betalt for en tjeneste? Hva med de bra omtalene?

270 for et månedsmedlemsskap er en del, men hva kan du få igjen for det? Ja, du kan ende opp med nada, fordi det ikke er noen garanti eller automatikk, men du kan også ende opp med en flott person.

Decate.no er en side som prøver å være det Nettby.no engang var. Altså et nettsamfunn med bildeopplasting, interesser osv.
Liker siden helt greit, men dessverre er brukerbasen der såpass fjortis, at det er fort gjort å bli deprimert av å henge der inne
Man ser med andre ord mange tragiske skjebner der inne (inkludert meg ^^) og dumme fjortiser som laster opp åpenbare cleavage-bilder i håp om å få noen desperate likes.
Vis hele sitatet...
Så… ikke heng der/finn en annen tragisk skjebne å dele tilværelsen med?
Sist endret av Jonta; 10. mai 2017 kl. 21:21.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Tror det er mange litt-annerledes-folk på f.eks. vampirefreaks.com, smil-norge.com, darkdate.no osv.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Noe jeg skulle ønske fantes var sider hvor menn godtar at jeg ikke har barn og heller ikke vil ha barn! I dagens samfunn er det visst helt sjokkerende at jeg som jente ikke ønsker barn. Dette er jeg så sikker på at jeg i kommende desember skal sterilisere meg!
De fleste ønsker seg barn selv. Har full respekt for at du ikke vil ha, men for en som ønsker barn vil du jo være en uaktuell kandidat.

Ville det vært ok for deg å møte en mann som allerede har barn men som ikke ønsker flere?
Hvis ja har du ganske mange alternativer, hvis nei må du finne en som er like sikker som deg selv på at han ikke ønsker barn. Finnes en del av de også