Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2327
Anonym bruker
"Allergisk Hærorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg får muligens noen 40mg oxycontin snart. Jeg er helt fersk på dette. Pluss har jeg master i, men med minus er jeg nybegynner.

Erfaring er at jeg har røykt heroin 3 ganger. Og ved ett par anledninger har jeg spist ca 8 paralgin eller tramadol 50 mg. Ofte blandet med benzo, men da gjerne med en 4/4 kombo.

Finnes 40 mg bare i depot?
Er det best å snorte det?
Hvor lenge bør jeg vente med å redusere?
Hvor mye bør jeg begynte med?
Hvordan er det å blande med rivotril eller vival?
Anonym bruker
"Irritert Mår"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg vil ihvertfall si at å blande opiater og benso tar deg på et farlig spor. Noen kan sikkert utrede nærmere, jeg ønsker ikke å legge ut.
40mg er kun depot.

Jeg hadde knust den og spist hele om jeg ikke skulle mixet inn noe benzo

20mg om du kombinerer med f.eks Vival, men pass på å ta en fornuftig dose Vival, ikke sleng i deg 12 stykker. 10-20mg er nice!
Eller 1-1,5mg Rivotril

Ja, uforsiktige kombinasjoner av Benzo og Opiater kan ta knekken på deg.
Sist endret av krystallkongen; 1. januar 2020 kl. 13:50.
Pilledeler, del den nøyaktig i to like deler. Skrap av belegget og knus til så fint støv du klarer. Lag 4 fine tynne striper av hver halvdel og dra opp en strek i hvert nesebor, vent 15min og se om du føler deg fin i form, hvis du vil bli finere tar du de to neste av den halve 40mg.

For å presisere, lag 4 streker av hver halvdel, og ren nese uten masse snørr og hår, samt så fint pulver som mulig uten belegget på er nøkkelen til å bli fin på oxy.

Min favoritt combo er 20mg oxy i nesa + 500mg Somadril.

Gelé, noddy, feeling fucking amazing!
Sist endret av tradesman; 1. januar 2020 kl. 21:28. Grunn: Presisering
Sitat av tradesman Vis innlegg
Lag 4 fine tynne striper av hver halvdel og dra opp en strek i hvert nesebor...

Min favoritt combo er 20mg oxy i nesa + 500mg Somadril.

Gelé, noddy, feeling fucking amazing!
Vis hele sitatet...
60-87% biotilgjengelighet via munnen, og det varer lenger så jeg vil påstå at det beste er å droppe i rullepapir.

Hvor får man tak i Somadril? Så utrolig lenge siden jeg har vært borti det nå. Trodde det var tatt av markedet.

Apropos gelé, Reltebon blir til gelé om det kommer i kontakt med vann, så sørg for å ha Oxycontin om du skal sniffe!
Anonym bruker
"Allergisk Hærorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av tradesman Vis innlegg
Pilledeler, del den nøyaktig i to like deler. Skrap av belegget og knus til så fint støv du klarer. Lag 4 fine tynne striper av hver halvdel og dra opp en strek i hvert nesebor, vent 15min og se om du føler deg fin i form, hvis du vil bli finere tar du de to neste av den halve 40mg.

Gelé, noddy, feeling fucking amazing!
Vis hele sitatet...
Takk for informativt svar

Jeg vil nok garantert bli finere kjenner jeg meg rett, men jeg kommer til å følge denn oppskriften. Hva om jeg etterhvert vil bli enda finere å får lyst på å bli enda finere? Begynner det da å bli for mye? Jeg har jo alltid hatt veldig høy toleranse på alle slags rusmidler, og har en tendens til å kjøre på når jeg først er påvirket. Men minus har jeg liten erfaring med.

Du sier at du mixer med somadril. Husker jo godt hvor sinnsyk de var. Jeg lurte jo på å mixe med rivo eller vival. Men vet ikke hva 500 mg somadril tilsvarer. Har meget høy toleranse på benzo.
Ikke mix Oxy med mye sederende, som Rivo og spess Alkohol som læskedrikk ved siden av.

Jeg kollapset på Oxy, Benz og Alk. Ambulanse ogsånn tror jeg.
Ja,hvor får man tak i Somadril ? Brukte det en del på 00-tallet før det ble faset ut som et A-preparat i 2008 tror jeg det var.Det kom bare i 30-pakninger med 350 mg styrke.Det var visst det siste legemiddel som inneholdt de gamle barbituratene.Da det gikk ut av markedet fikk jeg tilbud om Lyrica som for øvrig endte opp med mye elendighet.Husker Somadril som et behagelig preparat.