Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2409
Er det noen som har dette kortet? Støyer det mye?
Er en blower-style kjøler og generelt sett så kjører de ganske lytt, etter både egen erfaring og mange andres.

Veldig sammenlignbar med Founders Edition versjoner av samme kort mener jeg på.
Trådstarter
Ja, problemet er at jeg ikke har hatt founders eller reference kort på en stund. Siste jeg hadde var AMD R290 og etter det tenkte jeg aldri mer Støy er jo relativt også så det er jo ett vanskelig spørsmål å stille selvfølgelig. Ja, har belaget meg på litt støy, jeg skal ha 2 av disse. Spørsmålet er om jeg kan sitte ved siden av maskinen når de belastes 100%. Nei, dette må jo bare testes ut selvfølgelig, ingen vei utenom. Så får en se hva som er holdbart
Imho om du har 2 av disse på 100% guffe så er det ikke noe jeg vil hatt i nærheten av meg. Ser heller ikke på meg som noe særlig støy-allergisk. Men each to its own, det må du nesten se selv om det går!
Trådstarter
Sitat av Brekker Vis innlegg
Imho om du har 2 av disse på 100% guffe så er det ikke noe jeg vil hatt i nærheten av meg. Ser heller ikke på meg som noe særlig støy-allergisk. Men each to its own, det må du nesten se selv om det går!
Vis hele sitatet...
Nei, det er vel det at en må finne en passende plassering til de. Har muligheten til å sette de inn på ett eget rom. Skal folde med de, og utgiftene jeg måtte ut med pr kort var 92.50kr, levert post i butikk. Men får teste det ut når de kommer og se litt an hvor jeg skal plassere de. Idiotisk å ikke bruke de i alle fall. Men ja, jeg frykter de støyer og spent på hvor mye.