Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 3850
Anonym bruker
"Ekstravagant Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei
Har 8 10mg stilnoct liggende.
Kan jeg få samme form av 5 stilnoct som av 50mg imovane ?
Tenker du på «være våken å drømme» funk? Om så tror jeg den henger mest ved imovane, men begge er jo nært beslektet z-hypnotika. Aldri prøvd me zolpidem.

En annen ting, skal ikke være bedreviter men disse preparatene egner seg meget dårlig å misbruke.
Sist endret av daman123; 2. januar 2020 kl. 00:00. Grunn: Skriveleif
Anonym bruker
"Underernært Tunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
det er ille å ruse seg på... rusen er jævlig, og man kan ende opp med å våkne opp dagen etter med å ha gjort en hel haug med faenskap du ikke husker en dritt av. WARNING!
Imovane eller zopiclone er mer potent enn zolpidiem. Zopiclone har også ganske fete interaksjoner på mdma, 2cb, 2c-... DMT.. i tillegg kan noen kopper kaffe, en joint og en imovane være utrolig avslappende til. F.eks se en film��

Stillnoct eller zolpidiem er et rent hypnotikum med kort halveringstid, du sovner inn, men våkner igjen ved vanlig bruk.. på monsterdoser sover du nok lenger, men det gir deg ingenting.
Har minimal erfaring med sovemedisiner som dette, men ser for meg at Imovane har mer ruspotensiale enn Stilnoct.

Imovane varer forholdsvis kort, men varer omtrent dobbelt så lenge som Stilnoct.

Ut i fra det jeg har erfart og sett på dama for lenge siden da hun brukte litt Stilnoct vil jeg tro det er en veldig forvirrende rus. Når man er påvirket av høy nok dose har man lite/ingen kontakt med virkeligheten og man husker generelt veldig lite. Var nesten umulig å kommunisere meningsfylt med henne og til slutt sluknet hun som et stearinlys i dårlig vær. Null minne da hun våknet opp, bare masse rare "drømmer" som sikkert delvis hadde funnet sted i våken tilstand.

Lurer på om noen her har tatt amfetamin for å holde seg "klar" og våken for så å poppe en del Stilnoct. Hva slags resultat ville man fått da? Hadde testet selv om jeg hadde hatt roen på Stilnoct, men legen min er kjip (les: fornuftig).
Sist endret av krystallkongen; 2. januar 2020 kl. 04:51.
Anonym bruker
"Underernært Tunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
selv får jeg mer rus av stilnoct enn imovane. Imovane merker jeg ikke like mye av, og får den jævla metallsmaken i munnen dagen etterpå. Vil ikke anbefale noen av delene
ikke spis noe mat før du tar de, står egentlig klart nok i felleskatalogen, mister halve virken med samtidig inntak av mat, og det stemte husker jeg. jeg llikte de til nøds, men heller imovane. for guds skyld, hehe. må ha den ettersmaken i munnen før jeg tror på det funker, elsker imovane, en fin uvane=)

s
▼ ... over en uke senere ... ▼
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan få best rus av imovane? Snorte?
Imovane er innsovningsmedisin, mens Stilnoct er sovemedisin. Det er det som er forskjellen på medikamentene. Jeg tviler på at man får best rus av å sniffe Imovane, ta de heller oralt som vanlig. Men pass på; er du ikke vant til medikamentet er faren stor for at du f.eks. ringer jobben og forteller hvor forelska du er i den ene kollagen din.
Vært der, gjort det.
Sitat av tradesman Vis innlegg
Se en film��

Du sovner inn, men våkner igjen ved vanlig bruk.. på monsterdoser sover du nok lenger, men det gir deg ingenting.
Vis hele sitatet...
Angående det å se en film på nevnte preparater/rusmidler vil kanskje være morsomt der og da, men man vil neppe huske noe av filmen dagen derpå.

Angående det du skriver at man vil sovne inn, for å så våkne ville vært ett mirakel. Skjønner at det bare ble en feilformulering fra din side, men å dø for å så våkne, vel, det ville som sagt vært ett mirakel. Måtte le litt av den

Hehe

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvordan få best rus av imovane? Snorte?
Vis hele sitatet...
Som flere her har nevnt, gir Imovane en jævlig bi-smak; den berømte "metall-smaken".

Så det å sorte Imovane, vil nok garantert få deg til å brekke deg, med en større sjanse for oppkast. Har dog ikke prøvd det, med gode grunner. Men når alt dette er sagt, er det å ruse seg på innsovning-, og sovemedisiner langt forbi for mange år siden for min del. Anbefaler heller å kose deg med andre rusmidler/preparater om du absolutt må ruse deg, det finnes jo mange gode alternativer.

MEN, for psykisk og fysisk helse sin del, ville jeg heller satsa på ett par øl til seks(alt ettersom toleranse), med en joint eller to/noen bongtrekk.
Sist endret av SaerDnAX; 17. januar 2020 kl. 05:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg liker nå ikke alkohol i det hele tatt, ser folk blir kjip i trynet når de tar det, og glad når de tar andre ting, så jeg tar heller to stilnocht vist det var valget. Men imovane er mye bedre, og ejg sverger til de. Tar en hver kveld, og er alltid våken et par tre timer etterpå, for da har jeg det helt ok, spesielt vist jeg har litt hasj til å hjelpe på.

Jeg anbefaler hevrtfall å begynne med en stilnocht vist du skal prøve, og ikke ta fem. Hadde jeg hatt fem nå hadde jeg tatt to nå, for så å ta tre i kveld, men jeg har spist de mye for søvn i gamle dager.

s
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er vant med dem. Brukt dem i snart 20 år. Både stilnoct og imovane er innsovningspreperater.
Jeg liker å blande imovane med alkohol om jeg skal på fest. Å ha sex på brisen/imovanerus er helt fantastisk.
Jeg tar de også sånn 4 timer før jeg skal legge meg. Gidder ikke sløse bort rusen på søvn liksom, hehe. Føler også jeg blir kreativ på de.
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Stilnoct gir meg etrart trykk i hodet, men jeg blir veldig sentimental og Mor Theresa aktig. Jeg blir rørt til tårer av ingenting og gir "gode" råd til alle som gidder (og ikke gidder) å høre